O O Obeb 26 okt 2007 die tattoo.. omg normaal zeg ik nooit wat van tatoo's dat mag iedereen zelf weten. maar deze is echt vre.. se.. lijk.. Die zie ik ook altijd in van die blanke "gangster"films terug
die tattoo.. omg normaal zeg ik nooit wat van tatoo's dat mag iedereen zelf weten. maar deze is echt vre.. se.. lijk.. Die zie ik ook altijd in van die blanke "gangster"films terug
F F Fransjee 26 okt 2007 heeft geen fl**ker met films te maken:S vond gewoon mooi klaar! en ben ook geen gangster/skinhead of whatever!
heeft geen fl**ker met films te maken:S vond gewoon mooi klaar! en ben ook geen gangster/skinhead of whatever!
F F Fransjee 26 okt 2007 kom voor mening over bodybuilding/fitness! en niet voor mening over tattoos want dan ga je maar naar www.tattooshow.nl
kom voor mening over bodybuilding/fitness! en niet voor mening over tattoos want dan ga je maar naar www.tattooshow.nl
markus 26 okt 2007 Netjes hoor, begin is er. Ik vind het wel een mooie tattoo, in iedergeval origineel.
B B baka boko 26 okt 2007 doe je fucking shirt (oh en handschoentjes) uit, hoe moeten we dit nou beoordelen.