XXL Nutrition

Peiling 3de plaats

Peiling Peiling Stem op je voorkeur

• Totaal stemmers
    31
  • Peiling gesloten .

bodybuilding.nl

Semi tech expert 👨‍💻
Admin
10 media-items 10.000 berichten Technologie
Waardering
6.949

ff de sponsoren bellen en gun ze allebei de prijs? 👊🏻😬

• Topic Starter Topic Starter
Ik gun iedereen een prijs, maar denk dat dit voldoende prijzen zijn in verhouding tot aantal uiteindelijke deelnemers 😁

Wat was eigenlijk hoe men moest stemmen?

De meest indrukwekkende transformatie tijdens de contest periode (voor/na foto) dus of diegene die gewoon de bruutste shape heeft als eind foto?

Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen en valt sowieso vrijwel niet te modereren.

In 2021 is het een keer opgesplitst.

Maar met de voorwaarden om te kunnen stemmen is de kans groter dat vooral actieve leden die de logs gevolgd hebben gaan stemmen.

Laatst bewerkt:
Had de stemming afgeschermd en switch je stem uitgezet. Gezien de eerdere ervaringen met dat stemmen hier.

Voor een peiling tussen 2 personen is dat minder belangrijk. Iedereen stemt gewoon op wie hij wilt stemmen.

Strategisch stemmen is niet mogelijk om de plaatsen te beïnvloeden zoals bij meerdere stemmen en deelnemers. En wie kan stemmen is dus beperkt tot leden die actief waren wanneer contest begon.

Dat je stem kunt veranderen heb ik nu wel uitgezet, maar dat zie ik ook niet snel gebeuren.

Als er nu stemmen geronseld worden zal dat sowieso gebeuren ongeacht of je het resultaat kan zien. Oude inactieve account kunnen dus gewoon niet stemmen, dat voorkomt al een hoop.

Laatst bewerkt:
Om het extra spannend te maken zijn de resultaten nu verborgen totdat de peiling gesloten is op 11 oktober om 15u40

Laatst bewerkt:
Ik ben geband uit het contest topic dan kan ik toch niet stemmen...

Jammer dat je niet meer kunt zien we er wat heeft gestemd.

Ik heb gestemd voor Mr. little.

Iedereen die een melding ontvangen heeft vandaag of een banner ziet bovenaan elke pagina kan stemmen.
Ja maar ik vind niet dat je dat na een topic ban van iemand kan verwachten ....

Maar volgend jaar doe ik echt zelf mee, beloofd !!! Ik heb de foto's eens bekeken en kan hier wel podiumplaats halen denk ik

Nog 3u en 30min te gaan.

Nog 1u en 40min.

Nog 20min

En done!

De stemmen nog even nakijken en dan volgt zo de uitslag.

Terug
Naar boven