XXL Nutrition

Hulp bij eerste kuur

jaspergap

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik wil mijn eerste kuur starten maar wil graag tabletten nemen in plaats van spuiten. Nu heb ik een kuur pakket gevonden en wil graag jullie mening.

WEEK
1-6: 40-50 mg Winstrol per dag.

1-6: 60 mg Anavar per dag.

NAKUUR : 7-10 : 20 mg Nolvadex per dag.

Het kuurpakket bestaat uit:

• 300 tabletten Anavar van het merk unique pharma.
  • 200 tabletten Winstrol van het merk unique pharma.
  • 100 tabletten Nolvadex van het merk unique pharma.

Is dit een goede kuur om te beginnen? Dit zou een niet super heftige kuur moeten zijn, ik wil namelijk rustig aanvoelen hoe mijn lichaam reageert op zo'n kuur.

Ik hoor graag.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo allemaal,

Ik wil mijn eerste kuur starten maar wil graag tabletten nemen in plaats van spuiten. Nu heb ik een kuur pakket gevonden en wil graag jullie mening.

WEEK
1-6: 40-50 mg Winstrol per dag.

1-6: 60 mg Anavar per dag.

NAKUUR : 7-10 : 20 mg Nolvadex per dag.

Het kuurpakket bestaat uit:

• 300 tabletten Anavar van het merk unique pharma.
  • 200 tabletten Winstrol van het merk unique pharma.
  • 100 tabletten Nolvadex van het merk unique pharma.

Is dit een goede kuur om te beginnen? Dit zou een niet super heftige kuur moeten zijn, ik wil namelijk rustig aanvoelen hoe mijn lichaam reageert op zo'n kuur.

Ik hoor graag.
Nee dit is geen goede kuur om te beginnen, dit is al bijna 800mg aan totale load per week wat totaal niet nodig is.

Verder zijn beide orals belastend voor de lever ('toxisch'). Als je niet durft te prikken dan niet kuren,

Ga je er meteen dood aan nee maar jezelf plat gooien voor 6 weekjes is een beetje nutteloos, überhaupt orals.

Dit zou een niet super heftige kuur moeten zijn, ik wil namelijk rustig aanvoelen hoe mijn lichaam reageert op zo'n kuur.

Dit is gewoon een grote hoeveelheid androgenen, wil je het rustig aanvoelen pak je wat test en mast bijvoorbeeld. En ja, dat is prikken, de enige juiste manier.
Maar persoonlijk denk ik dat je even door moet lezen, het feit dat je het over een 'kuurpakket' hebt zegt mij dat jij je advies bij een of andere online pauper shop gekregen hebt, doe je eigen onderzoek.

Nee. Oral only is kut. Als je echt niet durft te spuiten, zou ik eerder voor 6-8 weken Ostarine gaan (20-25 mg). Het is een SARM, geen anabole steroïde. Dat betekent dat je veel minder bijwerkingen krijgt. Je pakt er zo'n 2-4 kilo mee als je bulkt. Als je meer wilt bereiken, zul je toch echt moeten gaan injecteren. Tegelijkertijd 12,5 mg enclomifeen erbij (als je oetrogene bijwerkingen krijgt, verhogen), omdat je testosteron deels onderdrukt wordt. Anders krijgt oestrogeen de overhand. Daarna nog 2 weken enclomifeen blijven doorslikken als nakuur.

Hey man,

ik snap dat je liever met tabletten begint, dat voelt voor veel beginners wat veiliger dan injecties. Maar eerlijk gezegd is de kuur die je noemt niet echt geschikt als eerste kuur. Zowel Winstrol als Anavar zijn orals die behoorlijk belastend zijn voor je lever, en samen is dat gewoon te veel — zeker zes weken lang. Je zult waarschijnlijk snel last krijgen van vermoeidheid, gewrichtspijn of leverwaarden die uit balans raken.

Als je echt per se met tabletten wilt starten, zou ik aanraden om één compound te gebruiken, niet twee tegelijk. Anavar alleen, op een lage dosis (bijvoorbeeld 30–40 mg per dag voor 6 weken), is al meer dan genoeg om te voelen hoe je lichaam reageert. Zorg ook dat je lever ondersteunt met bijvoorbeeld TUDCA of NAC, en laat na de kuur je bloedwaarden checken.

Je idee om voorzichtig te starten is goed — maar deze combinatie is gewoon te hard voor een eerste keer. Rustig aan en verantwoord opbouwen is altijd beter dan daarna maanden moeten herstellen. 💪

Laatst bewerkt:
Nee. Oral only is kut. Als je echt niet durft te spuiten, zou ik eerder voor 6-8 weken Ostarine gaan (20-25 mg). Het is een SARM, geen anabole steroïde. Dat betekent dat je veel minder bijwerkingen krijgt. Je pakt er zo'n 2-4 kilo mee als je bulkt. Als je meer wilt bereiken, zul je toch echt moeten gaan injecteren. Tegelijkertijd 12,5 mg enclomifeen erbij (als je oetrogene bijwerkingen krijgt, verhogen), omdat je testosteron deels onderdrukt wordt. Anders krijgt oestrogeen de overhand. Daarna nog 2 weken enclomifeen blijven doorslikken als nakuur.
Extra enclo bij oestrogene klachten?

Als jij een cycle doet, bijv 500mg test, en je krijgt side effects ga je dan hcg of extra test toevoegen tegen de oestrogeen?

Je kennis is duidelijk goed, maar hoe krijg je het voor elkaar dit soort onzin te adviseren :angstig:

Laatst ook al iemand aanraden om 250 test te runnen met iets van 600 bold...

Deze kuur lijkt erg veel op een kopie paste van één of andere vage internet pagina/shop

Deze kuur lijkt erg veel op een kopie paste van één of andere vage internet pagina/shop
ja he

1761196763571.png

Bijna 800mg tabs only😅

Is gewoon een troll

Ik ga hier de advocaat van de duivel spelen maar waarschijnlijk zijn orals minder toxisch dan we denken. De reden waarom dokters dat denken is omdat ze ALT en AST verhogen. Dit zijn echter geen echte leverenzymen. Deze verhogen door de afbraak van proteinen(gluconeogenese) als gevolg van een toename van energie. In de werkelijkheid zakken die waarden binnen enkele weken na het beëindigen van de inname. Er zijn ook geen echte studies bekend die leverfalen bevestigen. Wel enkele case reports.

Ik ga hier de advocaat van de duivel spelen maar waarschijnlijk zijn orals minder toxisch dan we denken. De reden waarom dokters dat denken is omdat ze ALT en AST verhogen. Dit zijn echter geen echte leverenzymen. Deze verhogen door de afbraak van proteinen(gluconeogenese) als gevolg van een toename van energie. In de werkelijkheid zakken die waarden binnen enkele weken na het beëindigen van de inname. Er zijn ook geen echte studies bekend die leverfalen bevestigen. Wel enkele case reports.
En nu met wetenschappelijk onderbouwde bronnen?

Ik heb ook geen wetenschappelijk bewijs maar ik weet wel wat 3 weekjes halotestin met me doet.

- verkleurde urine
- extreem moe
- ogen die licht beginnen te verkleuren
- maagzuur
- opgeblazen
- geen eetlust
- alt/ast extreem verhoogd
- gammaGT buiten referentie waardes

Nou is me lever tot nu toe altijd weer terug gekomen naar normale waardes maar goed zal het niet zijn.

• Like
Waarderingen: M!ke
Extra enclo bij oestrogene klachten?

Als jij een cycle doet, bijv 500mg test, en je krijgt side effects ga je dan hcg of extra test toevoegen tegen de oestrogeen?

Je kennis is duidelijk goed, maar hoe krijg je het voor elkaar dit soort onzin te adviseren :angstig:

Laatst ook al iemand aanraden om 250 test te runnen met iets van 600 bold...
hCG of extra test tegen oestrogene bijwerkingen? Geen van beide? hCG verhoogt oestrogeen, meer test ook.
Enclomifeen is een selectieve oestrogeenreceptormodulator. Dat houdt in dat het oestrogeen reguleert in plaats van alleen blokkeert of stimuleert. In borstweefsel heeft het een oestrogeenremmende werking, in botweefsel werkt het juist stimulerend.
Enclomifeen blokkeert de oestrogeenreceptoren in de hypothalamus, waardoor je een stijging van GnRH krijgt, wat zorgt voor een stijging van de afgifte van LH en FSH door de hypofyse. Dat zorgt voor meer testosteronaanmaak, en zorgt dus voor een betere testosteron:oestrogeen-ratio. Ja, een deel van die testosteron zet om naar oestrogeen, maar als je kijkt naar de T:E2-verhouding dan verbetert die als je testosterononderdrukking hebt, wat het geval gaat zijn bij Ostarine.
Kun je wel m'n bericht gaan disliken :roflol:, maar zo werkt het nou eenmaal.

Hmmm ik weet in ieder geval dat het wetenschappelijk bewezen is dat orals ook LSH verlagen, de precursor van NAD+, wat DNA-schade herstelt en oxidatieve stress vermindert. Daarnaast verlaagt het ook GSH (glutathion), een van de belangrijkste anti-oxidanten in het lichaam. LSH bevindt zich vooral de lever en nieren, GSH wordt gesynthetiseerd in de lever. Als het dan ook nog eens de basic leverwaarden verhoogt, dan lijkt me dat toch een vrij sterke aanwijzing. Maar goed, ik heb verder niet echt doorgezocht wat betreft hepatotoxiciteit door orals...

hCG of extra test tegen oestrogene bijwerkingen? Geen van beide? hCG verhoogt oestrogeen, meer test ook.
Enclomifeen is een selectieve oestrogeenreceptormodulator. Dat houdt in dat het oestrogeen reguleert in plaats van alleen blokkeert of stimuleert. In borstweefsel heeft het een oestrogeenremmende werking, in botweefsel werkt het juist stimulerend.
Enclomifeen blokkeert de oestrogeenreceptoren in de hypothalamus, waardoor je een stijging van GnRH krijgt, wat zorgt voor een stijging van de afgifte van LH en FSH door de hypofyse. Dat zorgt voor meer testosteronaanmaak, en zorgt dus voor een betere testosteron:oestrogeen-ratio. Ja, een deel van die testosteron zet om naar oestrogeen, maar als je kijkt naar de T:E2-verhouding dan verbetert die als je testosterononderdrukking hebt, wat het geval gaat zijn bij Ostarine.
Kun je wel m'n bericht gaan disliken :roflol:, maar zo werkt het nou eenmaal.

Hmmm ik weet in ieder geval dat het wetenschappelijk bewezen is dat orals ook LSH verlagen, de precursor van NAD+, wat DNA-schade herstelt en oxidatieve stress vermindert. Daarnaast verlaagt het ook GSH (glutathion), een van de belangrijkste anti-oxidanten in het lichaam. LSH bevindt zich vooral de lever en nieren, GSH wordt gesynthetiseerd in de lever. Als het dan ook nog eens de basic leverwaarden verhoogt, dan lijkt me dat toch een vrij sterke aanwijzing. Maar goed, ik heb verder niet echt doorgezocht wat betreft hepatotoxiciteit door orals...
Waar de hypothese over gaat is dat bij echte leverbeschadiging de lever veel trager regenereerd. Ga maar uit van maanden tot een jaar. In de werkelijkheid gaan AST en ALST binnen enkele weken naar basic line na het staken van een oral. Wat maakt dat die (waarschijnlijk) niks te maken hebben met leverbeschadiging maar met een vertraging van hepatic flow.

Terug
Naar boven