Fitness Seller

Tweede kuur (Test-E + EQ)

Duke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Allereerst goeiedag iedereen, ik ben hier nieuw op het forum.
Mijn naam is Jordy en ik ben 37 jaar oud en sta op het punt mijn 2e kuur te beginnen.

Mijn eerste kuur was 400mg Test-E per week (om de 5 dagen gezet) voor 13 weken (gewoon totdat het op was). Hiermee begonnen afgelopen januari. Dit was een bulk kuur.
Bloedwerk gedaan bij Android en was voor, tijdens en na de kuur allemaal prima in orde. Na de kuur is ook alles weer netjes hersteld naar baseline en zonder nakuur eigenlijk nergens last van gehad.
Hierbij 10 kg aangekomen in die 13 weken wat flink is. Zaten ook zeker vetkilo's bij maar die zijn er inmiddels weer af. Voor de volgende keer zeker iets lager in de kcal gaan zitten dus.
Verder 0 bijwerkingen gehad.

Nu ben ik van plan zeer binnenkort (binnen 2 weken) te gaan beginnen met een 2e kuur. Mijn plan is om 600 Test-E en 300 EQ te gaan zetten per week. Ook weer een bulk kuur.
De reden voor de EQ is dat ik momenteel veel verhalen hoor over het feit dat Primo slecht te krijgen is of nep is. Deca of Tren vond ik voor een 2e kuur toch echt nog even wat te heftig.
Nu ben ik van plan vanwege de lange ester van EQ deze kuur minstens 20 weken te gaan zetten.

Ik ben van plan elke maand bloed te laten controleren bij Android.

Voordat ik start heb ik echter nog wel wat vragen en dat is de reden dat ik uitwijk naar dit forum:

1. Nakuur: vorige keer niet gedaan. Is dit toch aan te raden nu ivm de langere kuur? Android raadt alleen een nakuur aan bij klachten en ik las laatst een wetenschappelijk artikel dat concludeerde dat een nakuur weinig zin heeft. Ik ben er zelf dus nog niet helemaal over uit. Stel ik doe een nakuur, wat moet ik dan in huis halen(ik heb clomid in huis), hoe lang moet ik dat doen en wanneer moet ik daarmee starten?
2. Is het aangeraden om na het staken van de EQ de Test-E nog een tijdje door te zetten? Ik heb vernomen dat EQ namelijk je E2 kan laten crashen als de Test base te laag is en EQ heeft een veel langere ester dan de Test-E.
3. Wat vinden jullie van de verhouding Test-E en EQ in deze kuur? Dus Test-E hoog en EQ laag.

Ik hoor graag jullie advies/mening.

Ik zou gewoon gaan cruisen als je toch meerdere cycles wil doen, clomid wordt sowieso afgeraden als pct anders

Je zou idd je EQ eind cycle onmiddelijk eruit kunnen halen en dan je testosteron geleidelijk kunnen laten zakken

2:1 verhouding is in meeste gevallen prima met deze doseringen

Ik zou gewoon gaan cruisen als je toch meerdere cycles wil doen, clomid wordt sowieso afgeraden als pct anders

Je zou idd je EQ eind cycle onmiddelijk eruit kunnen halen en dan je testosteron geleidelijk kunnen laten zakken

Waarom geleidelijk laten zakken? Als je stopt met injecteren zakt het testlevel toch vanzelf geleidelijk?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom geleidelijk laten zakken? Als je stopt met injecteren zakt het testlevel toch vanzelf geleidelijk?
Het gaat niet om de Test. Het gaat erom dat Boldenone een veel langere ester heeft en dus veel langer in je lichaam blijft dan de Test. Je Test gaat naar 0 maar de boldenone niet waardoor je E2 kan crashen. En dat probeer ik dus te voorkomen.

Hi Jordy,
Hoe lang is je vorige kuur geleden? Als je 10kg hebt gepakt en begin van je eerste kuur 68kg woog kan je natuurlijk al verwachten wat sommige hier van gaan vinden.

Anyway; je hebt toch al besloten te gaan kuren en dan vind ik 0,9gr vrij fors met jou stats. Start lekker op je vorige dosering test dus 400mg en voeg daar 200mg bold aan toe. Na een aantal weken zie je vanzelf wat het doet met de gains en kun je altijd nog uppen🤗

Hoe kom je bij die verhouding?
Je kan de bold ook prima hoger pakken dan de test. Ga je lekker lean op👌🏻

De EQ in je systeem neemt veel sneller af dan de testosteron, heel simpel gezegd

Als je een 2:1 verhouding Test:EQ hebt gerund, en dan geleidelijk zakt bijv van 600/300 naar 400/200 dan zit er in je systeem nog meer EQ in verhouding, en dat kan zorgen dat je dus plots je E2 crasht

Hi Jordy,
Hoe lang is je vorige kuur geleden? Als je 10kg hebt gepakt en begin van je eerste kuur 68kg woog kan je natuurlijk al verwachten wat sommige hier van gaan vinden.

Anyway; je hebt toch al besloten te gaan kuren en dan vind ik 0,9gr vrij fors met jou stats. Start lekker op je vorige dosering test dus 400mg en voeg daar 200mg bold aan toe. Na een aantal weken zie je vanzelf wat het doet met de gains en kun je altijd nog uppen🤗
Begonnen in januari, ben 10 kg aangekomen in totaal, waarvan 2 kilo vocht en ik schat 3 kilo vet. Dus 5kg droge massa overgehouden.

Hoe kom je bij die verhouding?
Je kan de bold ook prima hoger pakken dan de test. Ga je lekker lean op👌🏻
Hoge bold zorgt dat je vrijwel geen E2 overhoudt en enkel overblijft met aromatase enzymen ingenomen door je Bold dus E1

Je wil een verhouding wat voor jou persoonlijk zorgt dat je nog een fatsoenlijke hoeveelheid E2 over houdt voor sommige is dit 3:2 sommige 3:1 sommige 2:1, erg persoonsgebonden maar je kan met zekerheid zeggen dat bijv 400 test 600 eq je een te lage E2 geeft

Hoge bold zorgt dat je vrijwel geen E2 overhoudt en enkel overblijft met aromatase enzymen ingenomen door je Bold dus E1

Je wil een verhouding wat voor jou persoonlijk zorgt dat je nog een fatsoenlijke hoeveelheid E2 over houdt voor sommige is dit 3:2 sommige 3:1 sommige 2:1, erg persoonsgebonden maar je kan met zekerheid zeggen dat bijv 400 test 600 eq je een te lage E2 geeft
Zoals je zegt, persoonlijk. Dus per persoon verschillend. De een aromatiseert ook meer dan de ander en hangt er ook vanaf wat je doelen zijn. Als ik bold hoger zet dan test draai ik super lekker op en heb dan geen last van te lage e2. Super lean gains op gepakt. Ik snap je uitgangspunt wel hoor en nee de bold was geen rommel

Te hoog in kcal gezeten, simpel. Ik zet heel snel vet aan. Als ik aan het cutten ben is dat op 1800 kcal en m'n bulk was 3200 kcal. En dat was dus teveel.
Dan kuur je denk ik op een te hoog vetpercentage. Onder controle houden met cardio/bewegen en kcal geleidelijk opbouwen vanaf de cut. Dus niet gelijk van 1800 naar 3200 en dan gaan prikken… ik weet nog wel een goede coach voor je. Zit hier ook op het forum😁

Dan kuur je denk ik op een te hoog vetpercentage. Onder controle houden met cardio/bewegen en kcal geleidelijk opbouwen vanaf de cut. Dus niet gelijk van 1800 naar 3200 en dan gaan prikken… ik weet nog wel een goede coach voor je. Zit hier ook op het forum😁
Wat is volgens jou een te hoog vetpercentage dan?
En uiteraard knal ik niet meteen van 1800 naar 3200. Volgens mij begon ik op 2200 en dan elke week 200 erbij.

Wat is volgens jou een te hoog vetpercentage dan?
En uiteraard knal ik niet meteen van 1800 naar 3200. Volgens mij begon ik op 2200 en dan elke week 200 erbij.
Boven de 15%
Ja dat is goed maar dan is het raar dat je zoveel vet bent bijgekomen. Had je eerder moeten stoppen met kcals verhogen👌🏻

Boven de 15%
Ja dat is goed maar dan is het raar dat je zoveel vet bent bijgekomen. Had je eerder moeten stoppen met kcals verhogen👌🏻
Ja je hebt gelijk. Ik was bij de start van de vorige kuur rond de 16% omdat ik al een tijd aan het bulken was. Nu zit ik echter rond de 14% en ik wil gaan starten als ik rond de 12% zit.

Zoals je zegt, persoonlijk. Dus per persoon verschillend. De een aromatiseert ook meer dan de ander en hangt er ook vanaf wat je doelen zijn. Als ik bold hoger zet dan test draai ik super lekker op en heb dan geen last van te lage e2. Super lean gains op gepakt. Ik snap je uitgangspunt wel hoor en nee de bold was geen rommel
Heb je op dat moment ook je E2 geprikt? of gewoon van gevoel uit gegaan?

Het kan natuurlijk dat jij op hele lage E2 prima voelt, maar dan is de kans alsnog erg hoog dat je met wat meer E2 beter zou zitten

-> Dit is bij mij ook een reden om deze opkomende cycle dan ook iets wat andere verhoudingen aan te houden ondanks dat 2:1 gewoon goed voelde

Het gaat niet om de Test. Het gaat erom dat Boldenone een veel langere ester heeft en dus veel langer in je lichaam blijft dan de Test. Je Test gaat naar 0 maar de boldenone niet waardoor je E2 kan crashen. En dat probeer ik dus te voorkomen.

De EQ in je systeem neemt veel sneller af dan de testosteron, heel simpel gezegd

Als je een 2:1 verhouding Test:EQ hebt gerund, en dan geleidelijk zakt bijv van 600/300 naar 400/200 dan zit er in je systeem nog meer EQ in verhouding, en dat kan zorgen dat je dus plots je E2 crasht
Snap wel dat je de test langer laat lopen maar dit hoeft toch niet per se geleidelijk te laten zakken? Gewoon weekje of 2-3 langer doorzetten, of je nu dezelfde hoeveelheid test zet of telkens een beetje minder... Is maar mierenneukerij :D

Heb je op dat moment ook je E2 geprikt? of gewoon van gevoel uit gegaan?

Het kan natuurlijk dat jij op hele lage E2 prima voelt, maar dan is de kans alsnog erg hoog dat je met wat meer E2 beter zou zitten

-> Dit is bij mij ook een reden om deze opkomende cycle dan ook iets wat andere verhoudingen aan te houden ondanks dat 2:1 gewoon goed voelde
Niet op geprikt, ik ben gevoelig voor gyno dus dan is het uitermate fijn dat die E2 laag is. Zoals ik al zei ligt het ook aan je doel! Zelf vind ik 500 test met 600 bold heerlijk voor lange termijn.

Ben erg benieuwd wat je E2 op dat moment dan is, ik heb bij 1000 test 600 eq een E2 van 14 gezien

Terug
Naar boven