Allereerst goeiedag iedereen, ik ben hier nieuw op het forum.
Mijn naam is Jordy en ik ben 37 jaar oud en sta op het punt mijn 2e kuur te beginnen.
Mijn eerste kuur was 400mg Test-E per week (om de 5 dagen gezet) voor 13 weken (gewoon totdat het op was). Hiermee begonnen afgelopen januari. Dit was een bulk kuur.
Bloedwerk gedaan bij Android en was voor, tijdens en na de kuur allemaal prima in orde. Na de kuur is ook alles weer netjes hersteld naar baseline en zonder nakuur eigenlijk nergens last van gehad.
Hierbij 10 kg aangekomen in die 13 weken wat flink is. Zaten ook zeker vetkilo's bij maar die zijn er inmiddels weer af. Voor de volgende keer zeker iets lager in de kcal gaan zitten dus.
Verder 0 bijwerkingen gehad.
Nu ben ik van plan zeer binnenkort (binnen 2 weken) te gaan beginnen met een 2e kuur. Mijn plan is om 600 Test-E en 300 EQ te gaan zetten per week. Ook weer een bulk kuur.
De reden voor de EQ is dat ik momenteel veel verhalen hoor over het feit dat Primo slecht te krijgen is of nep is. Deca of Tren vond ik voor een 2e kuur toch echt nog even wat te heftig.
Nu ben ik van plan vanwege de lange ester van EQ deze kuur minstens 20 weken te gaan zetten.
Ik ben van plan elke maand bloed te laten controleren bij Android.
Voordat ik start heb ik echter nog wel wat vragen en dat is de reden dat ik uitwijk naar dit forum:
1. Nakuur: vorige keer niet gedaan. Is dit toch aan te raden nu ivm de langere kuur? Android raadt alleen een nakuur aan bij klachten en ik las laatst een wetenschappelijk artikel dat concludeerde dat een nakuur weinig zin heeft. Ik ben er zelf dus nog niet helemaal over uit. Stel ik doe een nakuur, wat moet ik dan in huis halen(ik heb clomid in huis), hoe lang moet ik dat doen en wanneer moet ik daarmee starten?
2. Is het aangeraden om na het staken van de EQ de Test-E nog een tijdje door te zetten? Ik heb vernomen dat EQ namelijk je E2 kan laten crashen als de Test base te laag is en EQ heeft een veel langere ester dan de Test-E.
3. Wat vinden jullie van de verhouding Test-E en EQ in deze kuur? Dus Test-E hoog en EQ laag.
Ik hoor graag jullie advies/mening.