MuscleMeat

Tweede kuur (Test-E + EQ)

Allereerst goeiedag iedereen, ik ben hier nieuw op het forum.
Mijn naam is Jordy en ik ben 37 jaar oud en sta op het punt mijn 2e kuur te beginnen.

Mijn eerste kuur was 400mg Test-E per week (om de 5 dagen gezet) voor 13 weken (gewoon totdat het op was). Hiermee begonnen afgelopen januari. Dit was een bulk kuur.
Bloedwerk gedaan bij Android en was voor, tijdens en na de kuur allemaal prima in orde. Na de kuur is ook alles weer netjes hersteld naar baseline en zonder nakuur eigenlijk nergens last van gehad.
Hierbij 10 kg aangekomen in die 13 weken wat flink is. Zaten ook zeker vetkilo's bij maar die zijn er inmiddels weer af. Voor de volgende keer zeker iets lager in de kcal gaan zitten dus.
Verder 0 bijwerkingen gehad.

Nu ben ik van plan zeer binnenkort (binnen 2 weken) te gaan beginnen met een 2e kuur. Mijn plan is om 600 Test-E en 300 EQ te gaan zetten per week. Ook weer een bulk kuur.
De reden voor de EQ is dat ik momenteel veel verhalen hoor over het feit dat Primo slecht te krijgen is of nep is. Deca of Tren vond ik voor een 2e kuur toch echt nog even wat te heftig.
Nu ben ik van plan vanwege de lange ester van EQ deze kuur minstens 20 weken te gaan zetten.

Ik ben van plan elke maand bloed te laten controleren bij Android.

Voordat ik start heb ik echter nog wel wat vragen en dat is de reden dat ik uitwijk naar dit forum:

1. Nakuur: vorige keer niet gedaan. Is dit toch aan te raden nu ivm de langere kuur? Android raadt alleen een nakuur aan bij klachten en ik las laatst een wetenschappelijk artikel dat concludeerde dat een nakuur weinig zin heeft. Ik ben er zelf dus nog niet helemaal over uit. Stel ik doe een nakuur, wat moet ik dan in huis halen(ik heb clomid in huis), hoe lang moet ik dat doen en wanneer moet ik daarmee starten?
2. Is het aangeraden om na het staken van de EQ de Test-E nog een tijdje door te zetten? Ik heb vernomen dat EQ namelijk je E2 kan laten crashen als de Test base te laag is en EQ heeft een veel langere ester dan de Test-E.
3. Wat vinden jullie van de verhouding Test-E en EQ in deze kuur? Dus Test-E hoog en EQ laag.

Ik hoor graag jullie advies/mening.
Mijn mening is dat je prima die 400mg test weer kan zetten als 2de kuur, als je doel is langer mee te draaien in de sport/leven.

Het is enorm verschillend. De één moet test/bold 2:1 runnen om zijn oestrogeen niet te crushen en de ander kan bold drie keer zo hoog als test runnen.

De EQ in je systeem neemt veel sneller af dan de testosteron, heel simpel gezegd
Nee, Equipoise is veel langere ester. Vroeger stopte je ook 3-4 weken eerder met eq dan je test voor men nakuur begon.

Chrash van E2 verschilt per persoon, net al met mast of primo

• Like
Waarderingen: vntl
Nu ben ik van plan zeer binnenkort (binnen 2 weken) te gaan beginnen met een 2e kuur. Mijn plan is om 600 Test-E en 300 EQ te gaan zetten per week. Ook weer een bulk kuur.
De reden voor de EQ is dat ik momenteel veel verhalen hoor over het feit dat Primo slecht te krijgen is of nep is. Deca of Tren vond ik voor een 2e kuur toch echt nog even wat te heftig.
Nu ben ik van plan vanwege de lange ester van EQ deze kuur minstens 20 weken te gaan zetten.

Deca en tren is wel heel verschil. Sides van Bold Eq, kunnen net zo slecht ervaren worden als van Nandrolon. Het blijft een (spel) met hormonen.
Ik ben van plan elke maand bloed te laten controleren bij Android.

Voordat ik start heb ik echter nog wel wat vragen en dat is de reden dat ik uitwijk naar dit forum:

1. Nakuur: vorige keer niet gedaan. Is dit toch aan te raden nu ivm de langere kuur? Android raadt alleen een nakuur aan bij klachten en ik las laatst een wetenschappelijk artikel dat concludeerde dat een nakuur weinig zin heeft. Ik ben er zelf dus nog niet helemaal over uit. Stel ik doe een nakuur, wat moet ik dan in huis halen(ik heb clomid in huis), hoe lang moet ik dat doen en wanneer moet ik daarmee starten?
2. Is het aangeraden om na het staken van de EQ de Test-E nog een tijdje door te zetten? Ik heb vernomen dat EQ namelijk je E2 kan laten crashen als de Test base te laag is en EQ heeft een veel langere ester dan de Test-E.
3. Wat vinden jullie van de verhouding Test-E en EQ in deze kuur? Dus Test-E hoog en EQ laag.

Ik hoor graag jullie advies/mening.
Elke maand je bloed is overdreven en totaal niet nodig, als je bloedwerk vooraf goed is.

Ik zou lekker 375-400 test pakken met 200 NPP.

NPP is korte ester die je om de dag zet, hooguit om de 2 dagen en is bij evt. bijwerkingen sneller uit je bloed dan Deca.

koop ook Nolvadex adhv je huidige E2 kun je besluiten om om de dag te nemen

Deca en tren is wel heel verschil. Sides van Bold Eq, kunnen net zo slecht ervaren worden als van Nandrolon. Het blijft een (spel) met hormonen.

Elke maand je bloed is overdreven en totaal niet nodig, als je bloedwerk vooraf goed is.

Ik zou lekker 375-400 test pakken met 200 NPP.

NPP is korte ester die je om de dag zet, hooguit om de 2 dagen en is bij evt. bijwerkingen sneller uit je bloed dan Deca.

koop ook Nolvadex adhv je huidige E2 kun je besluiten om om de dag te nemen
Het is toch veel logischer om die extra MG's AAS uit EQ te halen zodat je gelijk ook geen Nolva meer nodig hebt?

Momenteel op
600 test e
300 primo
400 eq

Mijn e2 is totaal gecrasht terwijl ik meestal met alleen 300 test al te hoog zit in oestrogeen. Geen idee wat ik beste kan doen test omhoog gooien of eq halveren . Gebruik meestal test mast deca. Wou eens wat anders proberen in lean bulk keer zonder nor 19

Screenshot_20251031_123012_Adobe Acrobat(1).jpg

Welke week zit je nu ?
Test naar 750 en EQ er uit.

Week 5. Pak ook 500 hgc 2x per week en 25 mg provi. Provi heb ik er nu al 1 week uit liggen. Hgc wou ik tijdelijk omhoog gooien om meer oestrogeen te krijgen. Maar las dat hgc eerst testosteron word en dat weer moet omzetten naar oestrogeen en dit dus alsnog lang duurt en miss paar dagen dbol beter is. Test naar 750 is prima. Zet normaal 2x per week maak er dan 3x 250mg per week van

Dit was 250 test.
25mg provi
2x 500 hgc

Geen primo
geen eq
Screenshot_20251107_201929_Adobe Acrobat.jpg

Week 5. Pak ook 500 hgc 2x per week en 25 mg provi. Provi heb ik er nu al 1 week uit liggen. Hgc wou ik tijdelijk omhoog gooien om meer oestrogeen te krijgen. Maar las dat hgc eerst testosteron word en dat weer moet omzetten naar oestrogeen en dit dus alsnog lang duurt en miss paar dagen dbol beter is. Test naar 750 is prima. Zet normaal 2x per week maak er dan 3x 250mg per week van
Of je pakt er 200 NPP bij ipv EQ

Test 600
Npp 200
Primo 300

Wou zolang bloed toe liet 25 weken lean bulk doen vandaar geen nor19. Zou ik npp de laatste 12 weken toevoegen. Of nu starten en zolang bloed toelaat 25 vol maken. Nor19 is wel altijd verleidelijk aangezien je dat gwn sneller voelt dan die eq

Wou zolang bloed toe liet 25 weken lean bulk doen vandaar geen nor19. Zou ik npp de laatste 12 weken toevoegen. Of nu starten en zolang bloed toelaat 25 vol maken. Nor19 is wel altijd verleidelijk aangezien je dat gwn sneller voelt dan die eq
Geeft je ook eerder weer hogere E2. Als je 20weken doet zou ik beginnen met Npp en omwennen naar Deca. Evt met FL Deca na je NPP

was opzich te verwachten dat je e2 zou crashen met deze dosering toch? als je het niet erg vind om naar hogere miligram/week te gaan kan je het mnakkelijkst test verhogen

anders zou ik je mast eruithalen

wat bullshark zegt kan ook, gewoon eq eruit te halen, maar dat zou ik alleen doen als je nu geen klachten hebt van de lage e2

tis meer de vraag of je liever de effecten van eq of mast houdt

Heb deze ronde geen mast maar primo. Was opzoek naar een feel good kuur voor lean mass. Nor19 pakken vaak slaap af en slopen me dopamine. Dacht eq geeft toch net een beetje extra strakke look zonder de deca npp onderdrukking. Maar wist niet dat het zo hard voor de e2 was. Was van mening dat het juist een soort van deels test toevoegt.

Klachten die ik nu heb is dat je de hele dag door moe bent. Of ik ben gewoon een lamme fl**ker maar je voelt je nooit uitgerust ook met 9 uur slaap. Hdl is op moment ook slecht

Terug
Naar boven