Zit strontverkouden thuis. Ik was al een weekje aan het snotteren, maar die run in dat kutweer heeft het laatste zetje gegeven.
Even paar dagen uitzieken.
Positieve noot: linker pec voelt bijna goed.
Reset op de squat heeft goed uitgepakt, 162.5x4 voelde erg soepel vergeleken met die single van 175 voor de vakantie. Ik doe hetzelfde met bankdrukken, kijken of ik de push naar 140 eindelijk kan maken. 127.5 redelijk soepel een paar weken terug.
In het geheel de intensiteit wat meer cyclen.
Ik wil volgend jaar met mijn zoon de GP van Bern lopen, 16 km op lastig terrein. Met mijn loopband die onderweg is eens proberen een 2e looptraining toe te voegen, 45 min rustig, hartslag onder 130 houden. Mijn zoon gaat sinds dit schooljaar met de bus naar school en niet meer 5-6 uur per week met de fiets onderweg, dus ik denk dat zijn conditie wat minder is

hoop het niet, want ik wil natuurlijk het beste voor hem. Op zijn 14e heeft ie 1.33.06 gelopen relatief relaxed. Dat red ik nèt op dit moment als ik diep ga, hoop ik.
Ik wil de komende tijd een kg of 2-3 vet kwijtraken en op 82 kg uitkomen, dat is ook niet ongunstig voor een duurloop.