XXL Nutrition

Hulp bij eerste kuur.

Ik zit nu op ongeveer 9 % (7 punts huidplooi meting) en ben 86 kg, 1.82.

Is dit een laag genoeg bf? Zit namelijk echt niet te wachten op gyno😂
Goed in de gaten houden maar op jou vet% gaat dat wel goed verwacht ik. Zou de test 100mg verlagen om te kijken hoe je er op reageert. Zorg dat je nolva in huis hebt alvorens je de naald er in jast. Je vet% is uitstekend om te starten

Kuren = slecht maar in de hedendaagse industrie zijn er steeds minder bodybuilders die overlijden dan vroeger.

Waarom?
- Regelmatig controles van bloedonderzoek en bij afwijkende waardes kan je daar direct op inspelen.
- Preventieve medicatie die word ingezet.
- Hart echo’s/Filmpjes die je kan laten maken bij privé klinieken.
- Health Sups worden steeds beter.
- Bepaalde peptiden voor ondersteuning gezondheid ect.

Zo kan je nog wel even doorgaan, maar daarbij wil ik zeker zeggen dat het verre van gezond is en als je die weg op gaat. Kan je eigenlijk niet meer terug zeg maar.

Ik zou naturel ook nooit tevreden zijn, omdat ik een bepaald fysiek wil bereiken die naturel niet haalbaar is. Zelfs met kuren kost het lang de tijd trouwens lol
Ik zie er juist door social media juist meer dood gaan dan hiervoor lol, bijna iedere week wel weer een bericht.

Ik zie er juist door social media juist meer dood gaan dan hiervoor lol, bijna iedere week wel weer een bericht.
Door de papagaaien op social media word het ook gigantisch vaak op steroïden gegooid, terwijl het achteraf een bacteriele infectie bleek te zijn bijvoorbeeld.

• Like
Waarderingen: vntl
Door sociale media is de hele wereld ook met elkaar verbonden, voor dit tijdperk wist men niet eens of er iemand 20km verderop dood ging.

Door sociale media is de hele wereld ook met elkaar verbonden, voor dit tijdperk wist men niet eens of er iemand 20km verderop dood ging.
Mijn dochters kunnen er nog steeds niet bij hoe men in mijn jeugd afsprak zonder in het bezit te zijn van een telefoon.

En nu terug on topic.

Door de papagaaien op social media word het ook gigantisch vaak op steroïden gegooid, terwijl het achteraf een bacteriele infectie bleek te zijn bijvoorbeeld.
Het zijn ook niet altijd steroïden. De hele levensstijl. Het extreme diëten ( overmatig calorie inname en vet percentage beneden de 10% ) is ook niet gezond van het menselijk lichaam

500 is veel teveel.

De bijwerkingen worden veel groter terwijl de goede effecten nauwelijks beter worden met meer test.

Als je echt wil begin met een lagere dosis test en doe er deca bij. Dubbel zoveel test is niet dubbel zoveel gains. Wel vier keer zoveel bijwerkingen.

Ook zou ik niet teveel blindstaren op bodyfat om te starten. Veel bodybuilders hebben na een goeie bulk 30-35% en trainen dat er gewoon tijdens de kuur weer af.

Veel bodybuilders hebben na een goeie bulk 30-35% en trainen dat er gewoon tijdens de kuur weer af.
Nee man je weet niet waar je over praat. 30/35% bodyfat voor en man is way to much. 20% is al veel je wilt eigenlijk niet boven de 15% uitkomen. Beste is ook om zo lean mogelijk te blijven. En een langzame lange bulk te doen. Dit ga ik zelf ook weer doen volgend jaar na mijn cut van circa 3 maanden.

Nee man je weet niet waar je over praat. 30/35% bodyfat voor en man is way to much. 20% is al veel je wilt eigenlijk niet boven de 15% uitkomen. Beste is ook om zo lean mogelijk te blijven. En een langzame lange bulk te doen. Dit ga ik zelf ook weer doen volgend jaar na mijn cut van circa 3 maanden.

Bijlagen

• Screenshot_20251222_110153_Google.jpg
    Screenshot_20251222_110153_Google.jpg
    95,6 KB · Weergaven: 9
Dat zijn uitzonderlijke gevallen , met uitzonderlijke genen die met veel kunnen weg komen en hij heel lang moet cutten om terug te zijn in shape. Is een waste of time.

Terug
Naar boven