Fitness Seller

Voor zomerkuur, toughts?

Bezoekers in dit topic

Clen, ik zou er niet meer aan beginnen en al zeker niet 10 weken. Al na de eerste inname last van trillende handen/benen.
 
En wie ben jij wel niet dat je dit over mij denkt te kunnen zeggen?

Iemand die niet in een topic alleen een kutcomment reageert om iemand te bashen die iets niet weet, en er een vraag over stelt om hem vervolgens daardoor belachelijk te maken.

Was gewoon toevallig door deze post aan het lezen maar zag jou comment op iemand die oprecht iets niet weet en een vraag stelt.

Gefeliciteerd, jij hebt vaker een naald in je reet gestoken dan de OP. Jij mag jezelf een ware kenner noemen jochie.



mensen zoals jij verneuken dit forum, misselijkmakend ventje
 
Iemand die niet in een topic alleen een kutcomment reageert om iemand te bashen die iets niet weet, en er een vraag over stelt om hem vervolgens daardoor belachelijk te maken.

Was gewoon toevallig door deze post aan het lezen maar zag jou comment op iemand die oprecht iets niet weet en een vraag stelt.

Gefeliciteerd, jij hebt vaker een naald in je reet gestoken dan de OP. Jij mag jezelf een ware kenner noemen jochie.



mensen zoals jij verneuken dit forum, misselijkmakend ventje


Als je met je 5e kuur begint moet je wel weten wat mast is volgens mij, ts heeft zich vast niet goed ingelezen denk ik.

Jij zal ook wel zo´n jonkie wezen die zomaar wat injecteert.

En wat doe jij trouwens in de aas sectie, kutecto.
 
Als je met je 5e kuur begint moet je wel weten wat mast is volgens mij, ts heeft zich vast niet goed ingelezen denk ik.

Jij zal ook wel zo´n jonkie wezen die zomaar wat injecteert.

En wat doe jij trouwens in de aas sectie, kutecto.

Ik heb me zeker wel ingelezen en met ervaren gebruikers gepraat. Masteron is niet te spraken gekomen , en daar heb ik dus ook nog geen onderzoek naar gedaan. Het word mij dit topic aangeraden dus vandaar dat ik naar de naam vraag zodat ik me kan inlezen en kijken of dit voor mij een goed advies is.

Jij neemt meteen aan dat ik nu over de rest ook niks weet, wat een aannamen is alleen gebasseerd op een vraag die ik stel.
 
Ik zou me beter ingelezen hebben en aangezien mast echt een basic roid is, was ik hem echt wel tegengekomen. JUST SAYING....

goed dat je wil info inwint voordat je begint!



ps iedereen zou in zn footer de kuur moeten zetten waar hij nu mee bezig is #roidrage
 
Ik zou me beter ingelezen hebben en aangezien mast echt een basic roid is, was ik hem echt wel tegengekomen. JUST SAYING....

goed dat je wil info inwint voordat je begint!



ps iedereen zou in zn footer de kuur moeten zetten waar hij nu mee bezig is #roidrage

Haha inderdaad. De testeron in dit forum gedeelte is vrij hoog.
 
Back
Naar boven