MuscleMeat

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Ja toen zat ik vast ja:roflol:
 

"The Home of Drug Free Powerlifters"

l4GK_f-maxage-0.gif

#Cunt
 
Dit zijn de namen van journalisten die hun vak verraden, dit is de leugenpers
Schokkend: ook hoogleraar journalistiek ondertekent manifest voor fopjournalistiek



Onderstaande namen moet u goed onthouden. Het zijn namen van ‘journalisten’ [Link niet meer beschikbaar]. In feite heffen ze zichzelf op, maar blijven ze wel gewoon doorgaan met hun journalistieke werk. Ze weigeren nog journalistiek te produceren maar blijven dit wel gewoon doen. Ook al is wat ze maken geen journalistiek maar ordinaire PR ‘voor een betere wereld’, propaganda, verzinsels, en gemoraliseer. De ‘journalisten’ in onderstaande lijst zijn leugenachtig, huichelachtig, laf, manipulatief en een serieus gevaar voor de democratie, die immers door journalisten moet worden gecontroleerd.

Frontale aanval op realiteit
Mocht u voortaan een artikel lezen, een reportage zien, een podcast beluisteren, een radio-uitzending horen, een boek lezen, of iets anders meekrijgen van één van deze namen besef dan dat u mogelijk wordt voorgelogen. Besef dat wat deze mensen maken geen journalistiek meer is maar een eenzijdige inkleuring van de werkelijkheid.

Besef dat wat deze ‘journalisten’ doen een frontale aanval is op de realiteit. Een realiteit die ze niet bevalt.
Dit is de leugenpers. Dit zijn de verraders van de waarheid.

  • Bart Brouwers, hoogleraar journalistiek, media-ondernemer, journalist, charlatan, verrader, voorgoed ongeschikt
  • Henk van der Aa, eindredacteur en presentator
  • Laila Abid, onafhankelijk journalist
  • Haroon Ali, freelance journalist
  • Stephanie Bakker, freelance journalist
  • Elleke Bal, journalist
  • Hans Beerends, publicist
  • Chris de Boer, hoofdredacteur
  • Vincent Bijlo, cabaretier en columnist, maar dus geen journalist anyway
  • Koos Bloemsma, journalist
  • Ralf Bodelier, opsteller manifest, World’s Best News, realismehater, moralist, drammer
  • Chris de Boer, mediaprofessional
  • Hidde Boersma, wetenschapsjournalist
  • Judith Bosch, mediaprofessional
  • Rutger Bregman, opiniemaker en historicus
  • Jelle Broekroelofs, redacteur televisie
  • Ewoud Butter, journalist en onderzoeker
  • Ole Chavannes, freelance journalist & media developer
  • Xander Cottens, student journalistiek & persmedewerker
  • Linda van Doorn, journalist
  • Nils Elzenga, journalist en fotograaf
  • Huub Evers, media-ethicus
  • Raja Felgata, hoofdredacteur
  • Jeane Groenendijk, redactioneel vormgeefster
  • Harmen Groenhart, docent journalistiek, charlatan
  • Charles Groenhuijsen, auteur en correspondent Verenigde Staten
  • Nele Goutier, multimediajournalist
  • Niels Guns, correspondent Azië
  • Liesbeth Hop, directeur
  • Aliette Jonkers, medisch journalist
  • Janneke Juffermans, communicatieadviseur
  • Hanane El Kaddouri, journalist
  • Joost van Kasteren, wetenschapsjournalist
  • Joke Knoop, journalist
  • Simon Knopper, docent journalistiek, oplichter
  • Marjolein Koster, freelance journalist
  • Eric de Kuijper, fotograaf
  • Marianne Lamers, freelance journalist oa World’s Best News
  • Leo van Marrewijk, journalist
  • Wilma van der Maten, correspondent Zuid-Azië
  • Rianneke Mees, journalist
  • Felix Meurders, radiojournalist
  • Jeroen Mirck, journalist en bestuurder
  • Leo Mudde, journalist
  • Emmanuel Naaijkens, onderwijsjournalist
  • Evert Nieuwenhuis, journalist en columnist
  • Zoë Papaikonomou, freelance onderzoeksjournalist
  • Arjan Penders, eindredacteur radio
  • Alexander Pleijter, universitair docent journalistiek
  • Martine van Poeteren, redacteur radio/hoofdredacteur
  • Paul de Prouw, docent radio- en televisie-journalistiek, charlatan
  • Ben van Raaij, buitenlandredacteur
  • Hilbrand Rozema, redacteur cultuur
  • Maarten van der Schaaf, Journalist
  • Kees Schaepman, freelance journalist
  • Erik van Schaik, docent journalistiek, charlatan
  • Wiel Schmetz, associate lector journalistiek en innovatie
  • Karlijn Smit, student journalistiek
  • Karel Smouter, docent journalistiek
  • Eva van Sonderen, freelance journalist
  • Manon Stravens, journalist
  • Marc van der Sterren, journalist landbouw en Afrika
  • Debora Struijk-Buitelaar, journalist, blogger, tv-maker
  • Jurgen Tiekstra, freelance journalist
  • Edith Tulp, journalist
  • Esther Voesenek, dagbladjournalist en eindredacteur
  • René Vorderman, eindredacteur
  • Mirjam Vossen, journalist en mediaonderzoeker
  • Hans Wetzels, journalist globalisering
  • Jaffe Vink, publicist en filosoof
  • Marco Visscher, hoofdredacteur
  • Fred de Vries, journalist Zuid-Afrika
  • Anton de Wit, hoofdredacteur
  • Peter Wieringa, journalist en filosoof
  • Dick Wittenberg, correspondent Nieuw in Nederland
  • Aart Zeeman, televisiejournalist en presentator (NPO)
  • Marga van Zundert, wetenschapsjournalist

Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Het is waar dat het nieuws vrijwel altijd somber is. Ken mensen die geen zin hebben in nieuws. Toch verdienen de zaken die verslag en/ of onderzoek vragen dezelfde aandacht als voorheen. Ik heb geen flauw idee hoe ze het manifest concreet vorm willen geven. En of vooraf duidelijk wordt gemaakt dat dit met een sausje van een breder perspectief wordt geserveerd. Gaan we met zijn allen naar het jeugdjournaal kijken? Of laten we de verantwoordelijkheid bij volwassenen. We kunnen toch zeker zelf wel beslissen hoe we het nieuws interpreteren?
 
Presenteerde Felix Meeeuuuuurders niet het programma de leugen regeert?
 
Laatst bewerkt:
Bonusquote – Ex-tuigvlogger Ismail Ilgün (AD) nog steeds pro-Erdogan
'Mijn politieke voorkeur gaat wel uit naar hem'


AD-verslaggever Ismail Ilgün bood eind vorige maand in een filmpje op YouTube zijn excuses aan voor zijn vorige bestaan als treitervlogger. Het Openbaar Ministerie had in juli bepaald dat Ilgün niet zou worden vervolgd, maar dat hij wel in een vlog zijn excuses moest aanbieden. In dat filmpje waar verschillende BN’ers aan meewerkten zoals Matthijs van Nieuwkerk, rapper Fresku en Arie Boomsma geen woord over Ilgüns eerdere uitspraak dat hij een zelfverklaard ‘strijder van Erdogan’ is.
NRC Handelsblad sprak Ilgün dit weekeinde. Wat blijkt; hij staat nog steeds achter de autoritaire president van Turkije.
“Dat het niet heel slim is om je politieke voorkeur naar voren te brengen. Dat ik zei dat ik een Erdogan-strijder was, vind ik nu een domme uitspraak. Mijn politieke voorkeur gaat wel uit naar hem, maar dat hoef ik niet overal te zeggen. Zoiets moet je een beetje leren. Politiek is politiek, in het leven moet je neutraal zijn.”
Hoe authentiek is Ilgun nog? Top Notch-projectmanager Koster zegt niet tegen hem te zullen zeggen dat hij iets niet mag zeggen. Maar: „Ik denk wel dat hij wijzer wordt in zijn woordkeuze.” Ilgun: „Soms heb ik van die momenten… zet ik iets op Facebook waarvan ik denk dat het normaal is, maar wat niet normaal is. Zij [Top Notch] leggen me uit hoe andere mensen het kunnen zien.”

Waarvan akte.
Zijn oude kijkers vinden dat hij te veel veranderd is, zegt hij. Dat hij de kant van ‘de Nederlanders’ gekozen heeft. Zelf voelt hij zich beter bij zijn nieuwe imago. Ilgun: „Vroeger zeiden ze op straat: hoodvlogs, jullie zijn gek man, boks. Nu zijn er mensen die me een hand geven, en zeggen dat ze trots op me zijn.”
'De kant van de nederlanders.'
 
Laatst bewerkt:
:roflol:

Zijn ouders zijn teleurgesteld dat die veranderd is?

Dat is dus het probleem bij zulk volk. Het word eens tijd dat als een minderjarige buitenlander een misdaad begaat dat zijn/haar ouders ook een weekje cel krijgen. Tot je 23e zijn je ouders financieel verantwoordelijk, als je een kind thuis hebt moet je daar ook strafrechtelijk verantwoordelijk voor zijn. Wil je dat niet moet je geen kinderen nemen en gaat het ergens toch fout moet je je kind maar het huis uit trappen.
 
'Zijn oude kijkers' -> Kijkers van zijn blog.
Zijn ouders zijn teleurgesteld dat die veranderd is?
Je overschat zijn ouders, dat is dan wel lief. Ze kunnen waarschijnlijk niet eens lezen of schrijven. :roflol:
 
'Zijn oude kijkers' -> Kijkers van zijn blog.

Je overschat zijn ouders, dat is dan wel lief. Ze kunnen waarschijnlijk niet eens lezen of schrijven. :roflol:

:roflol:

Ben knetter moe werd net wakker van tuuterende vrachtautochauffeurs. Las het verkeerd :o

En true dat, ouders van een vriend van me spreken ook echt belabberd Nederlands. Enige wat die zegt is: hallo, totziens en dankjewel. Gewoon maakt niet uit wat je tegen hem zegt hij zegt lachend dankjewel terug.

Hij rijdt in een auto van +- 60,000 euro en zijn ouders wonen in een sociale huurwoning. Krijgen nog gewoon bijstand en huursubsidie omdat zowel auto als inkomen naar zijn bedrijf gaan en niet naar hem persoonlijk. Al zijn boodschappen zijn 'zakelijke uitgaven'.

Voor als je het je afvraagt hoe mensen hun huursubsidie behouden en toch een zieke auto voor de deur hebben :o
 
Back
Naar boven