Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Kan net zo goed kim kardashian zijn met een kale kop :roflol:

Snap ook niet dat continue alles op racisme getrokken moet worden. Als je op kamp gaat met als thema leven als een stam in Afrika dan is dat toch gewoon een feitelijk correct plaatje?

Daarnaast is discriminatie/racisme gewoon een vorm van geen respect hebben. In Nederland wonen en van de voorzieningen profiteren zonder zelf wat bijgedragen te hebben en vervolgens roepen dat Turkije/Marokko beter is is naar mijn mening net zo goed een vorm van geen respect hebben. Zou niet weten waarom 'white power' en 'eigen volk eerst' roepen niet toegestaan is, terwijl 'Turkije is beter' en Erdogan achtige leuzen roepen dat wel is.

Kan net zo goed kim kardashian zijn met een kale kop :roflol:

Snap ook niet dat continue alles op racisme getrokken moet worden. Als je op kamp gaat met als thema leven als een stam in Afrika dan is dat toch gewoon een feitelijk correct plaatje?

Daarnaast is discriminatie/racisme gewoon een vorm van geen respect hebben. In Nederland wonen en van de voorzieningen profiteren zonder zelf wat bijgedragen te hebben en vervolgens roepen dat Turkije/Marokko beter is is naar mijn mening net zo goed een vorm van geen respect hebben. Zou niet weten waarom 'white power' en 'eigen volk eerst' roepen niet toegestaan is, terwijl 'Turkije is beter' en Erdogan achtige leuzen roepen dat wel is.

als er ergens sprake is van diepgewortelde racisme is het wel bij onze "gekleurde medelanders en Moslims "

een Turks meisje moet maar eens thuiskomen met een Surinamer, allebei dood in 30 seconden,:roflol:

schijnheilig kutvolk

als er ergens sprake is van diepgewortelde racisme is het wel bij onze "gekleurde medelanders en Moslims "

een Turks meisje moet maar eens thuiskomen met een Surinamer, allebei dood in 30 seconden,:roflol:

schijnheilig kutvolk
Onder zwarten is er ook een hiërarchie. Hoe donkerder hoe beter. Een Humberto Tan staat onderaan de ladder als die al op de ladder komt want is niet zwart.
Er speelt zich een racisme af binnen deze veelal Afrikaanse gelederen van heb ik jou daar.

Onder zwarten is er ook een hiërarchie. Hoe donkerder hoe beter. Een Humberto Tan staat onderaan de ladder als die al op de ladder komt want is niet zwart.
Er speelt zich een racisme af binnen deze veelal Afrikaanse gelederen van heb ik jou daar.

Ik dacht dat hoe blanker hoe beter was juist, kan me nog een filmpje herinneren over Afrikanen die klaagde over andere Afrikanen welke naar hun land gevlucht waren. Onder t mom van dat ze zwarter waren moesten ze weer weg :o

Overigens zijn de meeste n*gers geen racisme huilers, ze bezitten meestal een goede dosis zelfspot. Als je naar een n*ger sarcastische racistische opmerkingen roept zijn het vaak een par blanke aandachtsh**ren die getriggerd raken.

Moet je bij een Turk niet proberen en al helemaal niet bij marokkaantjes :roflol:

Snap ook niet waarom er altijd zo'n ophef is over dat Marokkanen een kroeg niet binnen gelaten worden. Vriend van mij komt uit Afghanistan en die is nog nooit ergens geweigerd. Maar hij kleed zich dan ook netjes en praat accentloos Nederlands. En dan zie je van die Marokkanen met petjes hoog op t hoofd, homo tasje om de nek, Gucci riempje en 'pattas' en dan een joggingbroek met gigantische logo's er op. Staan ze daar te roepen dat ze gediscrimineerd worden, ik kom met een trainingspak ook niet binnen :o

Ik dacht dat hoe blanker hoe beter was juist, kan me nog een filmpje herinneren over Afrikanen die klaagde over andere Afrikanen welke naar hun land gevlucht waren. Onder t mom van dat ze zwarter waren moesten ze weer weg
Beide bestaat maar er zijn ook veel donkere mensen die ontzettend trots zijn op de donkere huidskleur en alles dat minder donker is wordt afgedaan als minder. Ziet men als minder puur ofzo.
Je hebt ook mensen uit China die zoveel willen lijken op vrouwen uit het Westen, en zo heb je ook getinte/ donkere lui die huid lichter willen maken- bijvoorbeeld oor bleachen. Onder de discriminatie tussen hindoestanen vs afrikanen is dat bekend.
Overigens zijn de meeste n*gers geen racisme huilers, ze bezitten meestal een goede dosis zelfspot. Als je naar een n*ger sarcastische racistische opmerkingen roept zijn het vaak een par blanke aandachtsh**ren die getriggerd raken.
Mijn idee ook.

:roflol:

Ach mensen kunnen zeggen wat ze willen maar de blanke landen zijn tegenwoordig wel de landen die superieur zijn op economisch vlak en sociale stabiliteit.

Geloof dat Zuid Afrika niet echt veel terecht gekomen is van het land toen de blanken weg gingen en de zwarten weer de macht kregen. Kunnen ze van zeggen wat ze willen over dat wij alles kapot gemaakt zouden hebben daar. Hier is begin 20e eeuw ook praktisch alles naar de kloten gegaan en toch gaat t hier wel goed.

Ach mensen kunnen zeggen wat ze willen maar de blanke landen zijn tegenwoordig wel de landen die superieur zijn op economisch vlak en sociale stabiliteit.
Blanken zijn een vrij dominant volk en we zijn niet in de meerderheid. Wanneer je kijkt naar de belangrijkste posities qua macht, grote meerderheid is blank en dat is sinds mensenheugenis. De landen die economisch en qua welzijn/gezondheidszorg het best scoren- allemaal blanke leiders.

veg2Vtxm.jpg

dit is precies omgedraaid volgens mij

dit is precies omgedraaid volgens mij
In het Westen misschien en geen idee of de meerderheid lichter wilt zijn. Ik schrijf enkel op dat er grote aantallen zijn onder Afrikaanse gelederen die ontzettend trots zijn op pikzwarte huidskleur en dat daar ook discriminatie plaatsvindt. We hebben het niet over getint of bruin maar echt diepzwart.

Zwarte Zuid-Afrikanen weten vaak precies welke zwarte geen Zuid-Afrikaan is. 'Onze huid is bruin-zwart', zegt een klusjesman uit Johannesburg. 'Iemand die echt zwart is komt uit Zimbabwe, Malawi, Mozambique, of misschien uit Congo of Nigeria.' Ook dit kleurverschil levert discriminatie op.
The rise of a new black racism in South Africa
Not White Enough, Not Black Enough
Gary Younge: is Barack Obama 'black enough'?
'The Very Real Racism' Within the Black Community

Laatst bewerkt:
Lamp viel uit, keek er in. Was die zwart geworden en wilde niet meer werken :roflol:

:o

• Like
Waarderingen: mat
What do black men do after sex?
15 years to life.
How do you stop a black man from drowning?
Take your foot off the back of his head.
What does black men and sperm have in common?
Only about 1 out of two million actually work.

Ironisch hoe het weer de linkse zijn die schijt hebben aan alles en de moslims weer de bron van agressie zijn.

Die ene snotneus die, volgens mij in Diemen, in de gemeenteraad zit was ook van de partij. Mooi dat hij opgepakt werd.

Zulke mensen zijn ook gewoon eng.

Eigenlijk is het in sommige opzichten jammer dat de nazi's Rusland aangevallen hebben. Het was dan misschien vervelend voor sommige mensen maar als ze toen niet verslagen waren hadden we nu sowieso dat moslim probleem niet gehad.

Ze moeten in Nederland gewoon weer werkkampen oprichtten voor buitenlanders die hier heen komen. Gewoon degelijke en goedkope huisvesting, zorgen dat er werkgelegenheid is zodat men voor hun eigen financiële lasten kan zorgen en mensen pas uit het kamp laten als ze of Nederlands fatsoenlijk beheren en een opleiding afgerond hebben of als ze terug willen naar hun eigen land.

Moslims hadden niet erg veel te vrezen van Adolfo toentertijd.

Amin+al+Husseini+and+Adolf+Hitler+-+Thebes.jpg

Toen woonde de moslims ook nog niet in Europa :roflol:

Terug
Naar boven