MuscleMeat

06-11: Houseqlassics

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
250963_original.jpg

Zaterdag de 6e mogen we weer los in de HMH! Back to the old days met weer een heerlijke line up:

Area 1
Digital Boy
Francois
Ghost
Gizmo
Isaac
Ruffneck
Uzi
Vince
MC: Da Mouth of Madness
MC: Ruffian

Area 2
Franky Jones
Miss Monica
Paul Jay
Per
The Houseviking
MC: Renegade

Helaas de laatste keer dat dit feest nog gegeven wordt.

"Begin november 2009 vierde Q-dance het tienjarig bestaan van haar langstlopende concept: Houseqlassics. Wat in de Hemkade begon als een droom van het jonge Qlass Elite, is in een decennium uitgegroeid tot een begrip in classics land. Houseqlassics heeft zich bewezen als het classics feest waar jong en oud samenkomen om de sound van vroeger te laten herleven.

Q-dance kijkt terug op 11 mooie jaren house traditie en sluit op 6 november 2010 dit hoofdstuk met een goed gevoel af. Het is tijd om vooruit te kijken en ruimte te creëren voor nieuwe initiatieven. Q-dance nodigt jullie uit om samen met de vaste waarden uit de voorgaande edities voorlopig de laatste keer Houseqlassics bij te wonen. "

After movie van 2009:

http://www.youtube.com/watch?v=oOhJ2PLurYs

mm, vind dit niet echt bijzonder.. kost mij teveel geld voor deze line-up.

Haha grappig zeg, ik zag deze net op partyflock staan, was ff aan het checken of er nog wat leuks was begin november. Ie geval t overwegen waard :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben erbij hoor, elk jaar een must!

Ben ook present, voor de eerste en meteen laatste keer :D

• Topic Starter Topic Starter
Nog maar 2 nachtjes!

Ik moet t laten gaan, Jeff Mills is nog te kort geleden en dalijk zit ik iedere 3 weken op een feest, kheb mn krachten hard nodig voor komende zomer :)

Present! :)

Waarschijnlijk ben ik wel een van de jongsten die binnen rondloopt maar dat maakt het ook wel weer speciaal :D

Ja, het is bouncen tot een uur of 2, daarna knallen. Luister voor de grap eens de liveset van dano vorig jaar. Dan praten we verder over slappe muziek..

Ik vond het weer top, ruffneck held vd avond. Gizmo trouwens ook erg goed! Vince viel me goed mee, hopelijk was dit niet de laatste!!

Hahaha wat een haatvolle post tonny, ik ben wel eens naar mindcontroller geweest, en er is een reden dat ik daar niet niet meer naar toe ga.

Terug
Naar boven