MuscleMeat

1-1-2007 starten, wie doet er mee?

hehe ik ook :)
kheb hier ook ergens een postje staan, goede jaarvoornemens ftw !

Ik begin over 2 weken aan een 12 weekse kuur dus sluit het jaar goed af en begin deze ook weer lekker;) ....

Kan niet mee doen:(

Dan ben ik al bijna klaar:D

suc6 voor mensen die met de nieuwe jaar beginnen:)

ik doe misschien mee in 2010 :) ik wil zover mogelijk komen naturel eerst!

succes iedereen die wel gaat kuren of nu bezig is!

Als je het zo wil doen moet je natuurlijk wel de eerste zetten exact om 12 uur op 31 december. Lekkere cocktail in je gluteus plaats van champagne door je strot :brew:

(ik doe trouwens niet mee...)

Wilde eigenlijk al begonnen zijn, maar door omstandigheden meot ik het even uitstellen tot het nieuwe jaar:(
Waarschijnlijk moet ik dan toch echt wachten tot maart....

Heb mezelf voorgenomen om ergens in het begin van het nieuwe jaar weer te gaan kuren.
Helaas ben ik door vele blessures afgelopen jaar (schouder,knie en hand) niet aan kuren toegekomen en heb ook heel wat in moeten leveren qua gewicht.
Maar het gaat de goede kant op,alleen m,n hand nog ff genezen en dan hoop ik het ruimschoots goed te maken.

Dus het hangt er een beetje vanaf wanneer de spuit er weer in gaat.

om 12 uur snachts 10mg dianabol door je champagne mengen

ik maak n rollin start:D

• Topic Starter Topic Starter
haha wordt echt wel een knallende start van 2007, ben momenteek ook flink naturel aan t gainen, kuurtje gaat er echt wel in knallen!

Ik begin misschien met kerst ik weet niet wat ik anders aan de kerstman moet vragen:lol:

Bij mij word het sowieso een 'witte' kerst.

hahaha begin eerste week december knallend eruit en knallend erin of zoiets;)

ik doe mee!!!

maar als je zou zeggen 1 feb, 1 maart, 1 april....... zou ik ook mee doen ;)

Misschien is een nieuwjaarsreceptie wel een leuk idee:rolleyes:

Zoals het er nu naar uitziet start ik 4-12-2006. Dan kan ik fullblast 2007 ingaan :D

Junkies!

Terug
Naar boven