AndroidHealthClinic

1 gr test 1 of twee x pw zetten?

wiggers

Advanced Bodybuilder
Waardering
12
Vanaf maandag stap ik over van sust/para op aleen test e 1 gr aleen vroeg k me af of ik m 1 of twee x zal zetten.

Ik vind zelf de iets stabielere bloedwaardes bij 2x zetten niet opwegen(imo qua resultaat verwaarloosbaar) tegen het 2x prikken in de week. 1x zetten dus.

Ik merk bij dag 6 minder activiteit als ik een enanthaat 1x per week zet. Idealiter zou ik je aanraden om 750 mg E5D te prikken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind zelf de iets stabielere bloedwaardes bij 2x zetten niet opwegen(imo qua resultaat verwaarloosbaar) tegen het 2x prikken in de week. 1x zetten dus.

Maar je merkt het wel als je 1000 ineens zet dan in twee x?

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 15:05 ----------

Ik merk bij dag 6 minder activiteit als ik een enanthaat 1x per week zet. Idealiter zou ik je aanraden om 750 mg E5D te prikken.

Zal denk ik is beginnen met 1 x pw 750 zal ik niej ech genoeg an hebben denk ik

• Topic Starter Topic Starter
Ja per 5 dagen snap ik maar zou t verschillen of je 1000 ineenkeer zet of 750 e5d

Met 750 E5D heb je ongetwijfeld stabielere bloedwaarden. Aan de andere kant geeft 1x pw 1000 mg hogere piekwaarden wat handig kan zijn als je niet frequent traint maar wel op de dag na de injectie.

Persoonlijk zou ik mijn reet wat sparen en 1x per week zetten.
Tijdens mijn vorige kuren zette ik mijn test e in 2x. Nu in 1x per week. Ik merk geen verschil.

Terug
Naar boven