XXL Nutrition

1 ste kuurtje

reinaart

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
hallo, graag wat hulp , Ben 42 jaar na jaren lang vechtsport , ben ik krachtsport gaan doen train nu zo,n 8 jaar ben 92 kg rond 13% vet , wil een kuurtje doen omdat ik het gevoel heb in kracht niet echt verder te komen , kan aan m,n leeftijd liggen gebruik bijna altijd wel een sub , creatine ed , hou m,n voeding in de gaten soms weken een voedings schema , zit er aan te denken een simpele kuur te pakken test E 500 ew maar wil eigenlijk alleen droge spiermassa pakken en geen vocht of vet , graag reacties

Test op 500 is prima.
Niet al te veel boven je onderhoud gaan zitten & natrium beperken

goede keuze idd 500 test.. Binnen 4 weken voel je je weer als een tiener haha :P

Nakuur ook niet vergeten, 20 mg nolvadex voor 4 weken

• Topic Starter Topic Starter
ok , ga nog posten als het zover is enig idee wat haalbaar is als voeding en training op orde is denk dan aan droge sp massa erbij , en terug val erna en 8 weken kuren?

Als je spier wil aankomen, kom je ook in vet aan. de kunst is je vetgain zo laag mogelijk te houden.

Als je spier wil aankomen, kom je ook in vet aan. de kunst is je vetgain zo laag mogelijk te houden.

Met de juiste kuur niet...

Maar eerste kuur altijd test only imo!
500 is idd goed!
2 weken na laatste injectie 20 nolva voor 4 weken(zoals al gezegt is hier boven)

Succes

Met de juiste kuur niet...

Maar eerste kuur altijd test only imo!
500 is idd goed!
2 weken na laatste injectie 20 nolva voor 4 weken(zoals al gezegt is hier boven)

Succes

Daar zullen we de TS maar niet mee lastig vallen :D

Ind. dat is een leuke kuur, voeding en training aanpassen op wat je doel is.

• Topic Starter Topic Starter
ik kickbox 2x een uur per week is het verstandig om tijdens het kuren je cardio op een laag pitje te zetten

kunt nog wat proviron bij pakken bij die test-e :)

Terug
Naar boven