Fitness Seller

1 time

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpikeLee

Novice
Waardering
0
Dag vrienden van het Dutchbodybuilding-forum, ;)
Zou eens graag een kuurtje willen doen (licht).
Welke Orals raden jullie aan?
Ik ga dit maar 1 keer proberen omdat ik denk dat je alles wel eens moet gedaan hebben int leven.

Talk to the muscle :p

THX

Voor het strand ben je een beetje te laat. We zien je volgend jaar wel weer. Probeer rond februari eens.

Doei!

je wilt dit 1 keer proberen in je leven omdat je alles een keer gedaan moet hebben? hmmm lekkere doelstelling voor wat het betreft het gebruik van AS. AS moet je gebruiken omdat je een doel voor ogen hebt wat je kost wat kost wil bereiken. Niet omdat je het gewoon eens "een keertje" wil doen.

gast als je A.S 1 keer gebruikt hebt is there no way back!

zou het gewoon laten voor wat het is of anders een kuurtje winstrol tabs doen op 20 mg... is het niet zo schadelijk en heb je er ook niks aan.

als het toch maar voor 1 keer is.

Als je toch alleen orals wilt doen, ga dan voor fatsoenlijk eten.

vind het geen goede reden om aan de AS te gaan.

je wilt dit 1 keer proberen in je leven omdat je alles een keer gedaan moet hebben? hmmm lekkere doelstelling voor wat het betreft het gebruik van AS. AS moet je gebruiken omdat je een doel voor ogen hebt wat je kost wat kost wil bereiken. Niet omdat je het gewoon eens "een keertje" wil doen.

en dat bepaal jij voor hem?
ik word soms echt ziek van al dat schijnheilige moraalridderige gebral hier.

ontopic: kuurtje nemen kan natuurlijk altijd, maar zorg dan wel dat je zelf enigsinds kennis van zaken hebt. bepaal wat je doelstelling is en zoek de middelen daarbij die je het meest gaan helpen je doelstelling te behalen. kom dan zelf met een voorstel en vraag om feedback.

succes

Ik zou gwn een dianabol pakken van GS 6 Weken lang 40 mg..

Dag vrienden van het Dutchbodybuilding-forum, ;)
Zou eens graag een kuurtje willen doen (licht).
Welke Orals raden jullie aan?
Ik ga dit maar 1 keer proberen omdat ik denk dat je alles wel eens moet gedaan hebben int leven.

Talk to the muscle :p

THX

je bent gek op oraal en wil alles is een keer geprobeerd hebben ga dan maar achter het station een HIV nicht ppen.

-rodge

hoeft ook niet, en dat was zijn vraag ook niet.
Oh dus we moeten alles maar 'ok' vinden en de vraagsteller gelijk geven in wat hij doet? Wij zijn hier om kritiek te geven, niet om elk gek idee goed te keuren.

Ben het helemaal eens met het merendeel van de reacties, duidelijk een situatie waarin je zeker niet moet gaan kuren. Lees de FAQ en aas info pagina's maar eens SpikeLee, met name dit stukje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabolen-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/#b

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven