MuscleMeat

1 vraag

zo das 1 vraag maar volgensens mij heeft hier niemand antwoord op ik hoop voor jou van wel.Ik ben niet zo thuis is pc's.

waar haal je dat vandaan?

• Topic Starter Topic Starter
kheb allemaal bestanden gedownload, maar het zijn gewoon kladblok bestanden, en er staat een hele zooi gecodeerde tekens(en helemaal bovenaan staat: ''multi-part message in MIME format'' )

???

wsch moet je ze gewoon renamen en zelf handmatig de juiste extensie geven.. probeer een van de bestanden gewoon te openen met winRAR waarschijnlijk pakt die hem wel.. kun je hem gewoon uitpakken en branden of whatever :D goodluck

ECLIPSE zei:
wsch moet je ze gewoon renamen en zelf handmatig de juiste extensie geven.. probeer een van de bestanden gewoon te openen met winRAR waarschijnlijk pakt die hem wel.. kun je hem gewoon uitpakken en branden of whatever :D goodluck

nu net geprobeert ja en NEE lukt niet :mad: :mad:

dit heb ik gevonden:

MIME
Multi-purpose Internet Mail Extensions
Methode om samen met e-mail ook binaire bestanden mee te kunnen sturen. MIME definieert volgende types: text, image, audio, video, application, message, multipart en gebruikt codering.

codering
Coderingsmethode toegepast in MIME om een binair bestand tot ASCII om te vormen, om mee te versturen per e-mail. Iedere groep van 24 bits wordt omgevormd in vier groepen van 6 bits, die elk in een ASCII-teken worden omgezet (A..Z,a..z,0..9,+,/). Zie ook Binhex en UUencode/UUdecode.

snap er nog steeds geen hol van??

de bestanden hebben simpelweg niet de juiste extensie als je het mij vraagt :) waar heb je het gedownload? zit er geen .nfo file bij die uitlegt hoe/naar wat je het moet renamen??

ECLIPSE zei:
de bestanden hebben simpelweg niet de juiste extensie als je het mij vraagt :) waar heb je het gedownload? zit er geen .nfo file bij die uitlegt hoe/naar wat je het moet renamen??

Zit geen .nfo file bij, en het komt van een nieuwsgroep :(

Terug
Naar boven