- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Zo even bij Casema een kabelaansluiting aangevraagd, die hebben net de snelheden voor Casema Mega een upgrade gegeven naar 10 Mbit. Mijn ADSL-provider was toch al aan het kloten door het hele klantenbestand over te doen aan Fiberworld. Dus tijd voor wat nieuws. Voor degenen in het gebied wonen van Casema (randstad) lijkt het me een mooie aanbieding.
[Link niet meer beschikbaar]
Zeker als je ziet wat bij www.speedtest.nl voor constante snelheden worden gehaald met Casema. Voorheen moest ik echt niks hebben van die toko, zeker niet omdat ze zo'n 6 jaar geleden een netwerk hadden waar je blij moest zijn met 64 Kbit/s. Nu lijken die problemen voorbij, dus Casema heeft er een klant bij. Eweka (huidige provider) kan me rug op en mijn weer af.
[Link niet meer beschikbaar]
Zeker als je ziet wat bij www.speedtest.nl voor constante snelheden worden gehaald met Casema. Voorheen moest ik echt niks hebben van die toko, zeker niet omdat ze zo'n 6 jaar geleden een netwerk hadden waar je blij moest zijn met 64 Kbit/s. Nu lijken die problemen voorbij, dus Casema heeft er een klant bij. Eweka (huidige provider) kan me rug op en mijn weer af.

Up is leuk voor bittorrent en zo, maar met nieuwsgroepen heb je die amper nodig.