AndroidHealthClinic

10 Mbit here I come

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.656
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Zo even bij Casema een kabelaansluiting aangevraagd, die hebben net de snelheden voor Casema Mega een upgrade gegeven naar 10 Mbit. Mijn ADSL-provider was toch al aan het kloten door het hele klantenbestand over te doen aan Fiberworld. Dus tijd voor wat nieuws. Voor degenen in het gebied wonen van Casema (randstad) lijkt het me een mooie aanbieding.

[Link niet meer beschikbaar]

Zeker als je ziet wat bij www.speedtest.nl voor constante snelheden worden gehaald met Casema. Voorheen moest ik echt niks hebben van die toko, zeker niet omdat ze zo'n 6 jaar geleden een netwerk hadden waar je blij moest zijn met 64 Kbit/s. Nu lijken die problemen voorbij, dus Casema heeft er een klant bij. Eweka (huidige provider) kan me rug op en mijn weer af.

die upgrades worden uiterlijk 31 maart doorgevoerd, dus het duurt nog wel ff voordat je van die 10mbit kan genieten..

• Topic Starter Topic Starter
bquiroga zei:
die upgrades worden uiterlijk 31 maart doorgevoerd, dus het duurt nog wel ff voordat je van die 10mbit kan genieten..
Tot die tijd zing ik het wel uit met de huidige 6 mbit, daar red ik het voorlopig wel ff mee.

Hoe waren jou ervaringen met eweka dan? Goed of niet goed?
Ik raak misschien aan een andere verbinding, en ik hoef namelijk niet zo'n supersnelle verbinding, maar de gratis nieuwserver van eweka staat me wel aan.

Mark NL zei:
Hoe waren jou ervaringen met eweka dan? Goed of niet goed?
Ik raak misschien aan een andere verbinding, en ik hoef namelijk niet zo'n supersnelle verbinding, maar de gratis nieuwserver van eweka staat me wel aan.
Eweka levert momenteel geen ADSL, die ballentent heeft alles verpatst aan Fiberworld. Dat Fiberworld heeft een kat in de zak gekocht want velen stappen niet over. Kort gezegd, mijn ervaringen met Eweka : zwaar k*t ! 1ste jaar superruk, tweede jaar ruk en eindelijk in het derde jaar wat verbetering. Wat doen die hufters, ze stoppen met ADSL via BBned en verkopen hun klantenbestand. Mooi dat nu niemand mee wil naar Fiberworld en beide bedrijven zitten met de handen in het haar, serves them right.

Dus nooit doen die Eweka-bende, ik ben blij dat ik er van verlost ben. Probleem was altijd dat migratie zeer lastig was, nu ga ik gewoon pleite en blokkeer iedere afschrijving van Eweka of Fiberworld.

Eweka = K*t !!!!

Hehe, dat lucht op :D

Ik vind het een wel een zwaar abo'tje. 70 Euro per maand! Alleen voor de die-hards? :)

Tenzij je doorlopend films en grote bestanden etc binnen wil halen is het leuk, anders overbodig.

pat21 zei:
Ik vind het een wel een zwaar abo'tje. 70 Euro per maand! Alleen voor de die-hards? :)
Betaal nu 79 euro, dus voor mij zelfs een vooruitgang. Kan voor die 79 euro totaal een payserver voor nieuwsgroepen er bij nemen en dan films binnenhalen binnen 1 1/2 uur.

De voordelen van Mega op een rij

Slechts € 69,95
Optioneel: Volledige installatie door monteur nu € 19,95
Maximum snelheid 10000/1050 kbit/s

Een upload van 1050kbits.. echt belachelijk laag gewoon! Als het 10000/10000 zal worden ben ik wel bereid om over te stappen :cool:

sanniejj zei:
De voordelen van Mega op een rij

Slechts € 69,95
Optioneel: Volledige installatie door monteur nu € 19,95
Maximum snelheid 10000/1050 kbit/s

Een upload van 1050kbits.. echt belachelijk laag gewoon! Als het 10000/10000 zal worden ben ik wel bereid om over te stappen :cool:
Leechen zal je ! ;) Up is leuk voor bittorrent en zo, maar met nieuwsgroepen heb je die amper nodig.

Terug
Naar boven