Fitness Seller

10 mg. winstrol tabletten

brambo

Cool Novice
10 media-items
Waardering
1
bij mij in de sportschool verkoopt een kerel winstrol tabletten van 10 mg.
volgens hem hoef je er maar 1 per dag in te nemen de gehele kuur.
ik heb er niet echt veel verstand van
maar iedere kuur moet je toch rustig op en af bouwen??

Gebruik de search is.

Dosis constant houden, dus niet op/af bouwen
Dosis een beetje rond de 30 a 40mg houden

Dit voegt veel waarde toe :o

10mg per dag is echt te weinig

30-50 per dag. Je lever schakelt ongeveer 25% van de dosis uit. Dus 75% vind zijn weg in je systeem

Week of 7 op 40mg..heb je mooi aan 2 potjes van 100 genoeg

Groet Jugger

Je lever schakelt ongeveer 25% van de dosis uit. Dus 75% vind zijn weg in je systeem

dit probleem zal je met winstrol inject niet hebben.
maarja...

True

Daarom behoor je normaal gesproken de voorkeur aan inject te geven vind ik persoonlijk.
Enkel de pijnlijke injectie-plekken kunnen na verloop van tijd een spelbreker worden.

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden;)

Zou hem op 40mg ed doen. voor 6wkn.

Mja.....als die gozer net zoveel kaas van training/voeding heeft gegeten als anabolen gaat het zowiezo al een drama worden...

haha :D
sorry bro, kan je ff geen karma geven.

JuggerNaut zei:
True
Daarom behoor je normaal gesproken de voorkeur aan inject te geven vind ik persoonlijk.
Enkel de pijnlijke injectie-plekken kunnen na verloop van tijd een spelbreker worden.

verdelen over beide schouders met slin naaldje is redelijk goed te verdragen
vind ik

dream warrior zei:
verdelen over beide schouders met slin naaldje is redelijk goed te verdragen
vind ik

Bij de een wel.. ander weer niet.. ik zet zo 75mg winstrol in 1x zonder pijn..in de schouder dan.. de ander kan vervolgens 3 dagen zijn poot niet bewegen..

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Testo opnieuw punten kan geven.

Testo zei:
Mja.....als die gozer net zoveel kaas van training/voeding heeft gegeten als anabolen gaat het zowiezo al een drama worden...

wat is daarmee dennis?

1 tablet per 25kg lichaamsgewicht per dag. (verdelen over je hele dag natuurlijk) gewoon daarmee beginnen en daar ook met eindigen.

Terug
Naar boven