XXL Nutrition

10 ml gs

Supersteve

Cool Novice
Waardering
0
misschien een domme vraag.
De 10 ml potjes van gs,moet je die na de eerste keer koel bewaren of kun je ze ook zo in een donkere kast zetten?Ik gebruik 2 ml=400mg p.w.dus dit gaat 5 weken mee.

Die donkere kast is prima

Supersteve zei:
misschien een domme vraag.
De 10 ml potjes van gs,moet je die na de eerste keer koel bewaren of kun je ze ook zo in een donkere kast zetten?Ik gebruik 2 ml=400mg p.w.dus dit gaat 5 weken mee.

Bewaartip

Na openen dient de As in de koelkast bewaard te worden. Bij een volgend keer de spuit optrekken met vloeistof en wacht alvorens te spuiten. De vloeistof dient op kamertemepratuur te zijn alvorens te spuiten. Maar ja, wat weet ik. Eigenlijk niets, mijn vrouw is de verpleegkundige :D

Jizzmaster zei:
Na openen dient de As in de koelkast bewaard te worden. Bij een volgend keer de spuit optrekken met vloeistof en wacht alvorens te spuiten. De vloeistof dient op kamertemepratuur te zijn alvorens te spuiten. Maar ja, wat weet ik. Eigenlijk niets, mijn vrouw is de verpleegkundige :D

Het wordt echter nooit geopend. Want je kant door de rubbere top je naald prikken.

Supersteve zei:
Ik gebruik 2 ml=400mg p.w.dus dit gaat 5 weken mee.

reken er maar op dat je er max 8 a 9 ml uit kunt halen!!!
dit komt omdat je spuit niet helemaal correct is!
wil je dit voorkomen moet je het spul doortrekken tussen de 1 en de 2 ml dan heb je echt 1ml.
anders zit er nog +- 0,5 ml in het tutje en doe je korter met je 10ml vial!!
heb ik in het verleden ook gehad!!

succes

Even ter bevestiging.

Je trek je spul dus door tussen de 1 en 2 ml. Je injecteerd tot het streepje 1 en doet de rest terug. Zo heb je dus geen verlies van ml ?

eerst spuiten en dan de rest er terug in doen???
ik weet niet of dit wel goed is aangezien de hygiëne

Zwier zei:
Even ter bevestiging.

Je trek je spul dus door tussen de 1 en 2 ml. Je injecteerd tot het streepje 1 en doet de rest terug. Zo heb je dus geen verlies van ml ?
Jawel. Er blijft nog altijd olie achter in het tuitje waarop de naald bevestid is, dit kun je maar op 1 manier voorkomen en dat is eerst afmeten en vervolgens een luchtbel in de spuit trekken. Luchtbel naar de cilinder laten lopen door de spuit rechtop te houden, lucht bij het andere uiteinde (de naald) eruit persen en (schuin)rechtop injecteren (anders gaat de luchtbel weer richting naald en dan injecteer je de lucht!). De luchtbel goed in de gaten houden totdat deze het tuitje waarop de naald bevestigd is gevuld heeft. Als je er handig mee bent is het zo gefixt, het is geen aanrader in elk geval.

Of wat lucht in de spuit trekken, olie erbij trekken tot de olie inderdaad tussen het streepje 1 en 2 (of 3 en 4 ;)) staat. Dan de lucht eruit spuiten, nieuwe naald erop en prikken.
Ik zou in ieder geval niet (zwier) iets terug spuiten in je vial.

Re: Bewaartip

Jizzmaster zei:

Je trekt het er overigens een stuk makkelijker uit als die vial gewoon op kamertemp is. Gewoon helemaal niet in de koelkast doen.

Ik bewaar mijn open vails nooit in de koelkast. Mocht ik om eea reden overhouden uit een ampulletje(hcg) dan gaat dit in een spuit wel in de koelkast.

Dat injecteren met luchtbel moet je wel voorzichtig en bewust doen.. doe je dat niet moet je 1,2ml trekken om 1ml te kunnen injecteren.

Zwier zei:
Even ter bevestiging.

je trekt 1ml in de spuit..dan trek je de olie door tot tussen de 1 en 2 ml zodat je zeker weet dat je 1ml hebt, dan haal je de naald eraf en duw je langzaam de olie naar het tutje, dan plaats je een schone naald..your all set!!

ps: dit is alleen nodig om spilling te voorkomen als je precies wil uitkomen met je gear, of geplande doseringen precies hebt aangeschaft in ml's.

Re: Bewaartip

Jizzmaster zei:

ja ja als je een paar jaar getrouwd bent weet je niets meer...... de vrouw weet alles beter...!!!! lol

Kerel die zooi helemaal niet in de koelkast bewaren vele AAS zullen dan kristaliseren...

ik trok altijd iets verder als 1 ml in de spuit, daarna de naald omhoog trekken in de vival zodat die in de lucht zit.. en tot precies 1 ml eruit drukken wat teveel is. zo is de lucht er gelijk uit en heb je precies 1ml

daarna andere naald erop doen.. even checken of echt alle lucht eruit is door te tikken en de spuit zetten

G21 zei:
je trekt 1ml in de spuit..dan trek je de olie door tot tussen de 1 en 2 ml zodat je zeker weet dat je 1ml hebt, dan haal je de naald eraf en duw je langzaam de olie naar het tutje, dan plaats je een schone naald..your all set!!

ps: dit is alleen nodig om spilling te voorkomen als je precies wil uitkomen met je gear, of geplande doseringen precies hebt aangeschaft in ml's.

Bedankt voor de reacites.

Het gaat idd om precies uitkomen met spullen.

Ok even stap voor stap om te kijken of ik het goed begrijp.

Even het ontsmetten buiten gelaten.

Ik wil 1 ml injecteren en geen verlies hebben.

Ik trek iets meer als 2 ml lucht in de spuit.

Ik zet de naald in me vial en zet iets meer als 2 ml lucht voor overdruk.

Ik trek olie uit de vial door tot streepje 1.

Ik haal de naald eruit en trek de olie door tussen streepje 1 en 2.

Ik haal de naald eraf en druk de olie tot aan het tuitje.

Ik zet er een nieuwe naald op en ben klaar voor injectie.

Zwier zei:
Bedankt voor de reacites.

Het gaat idd om precies uitkomen met spullen.

Ok even stap voor stap om te kijken of ik het goed begrijp.

Even het ontsmetten buiten gelaten.

Ik wil 1 ml injecteren en geen verlies hebben.

Ik trek iets meer als 2 ml lucht in de spuit.

Ik zet de naald in me vial en zet iets meer als 2 ml lucht voor overdruk.

Ik trek olie uit de vial door tot streepje 1.

Ik haal de naald eruit en trek de olie door tussen streepje 1 en 2.

Ik haal de naald eraf en druk de olie tot aan het tuitje.

Ik zet er een nieuwe naald op en ben klaar voor injectie.

your all set!! :thumbs:

Terug
Naar boven