AndroidHealthClinic

12 Aug heineken Dance parade

Tjalle

Competitive Bodybuilder
Waardering
6
Nog mensen die hier na toe gaan? ben vorig jaar geweest en was echt te gek lopen swingen op de erasmus ding was net een schommel khoop dat er nog wat lui van het forum gaan..

Het afterfeestje is zeker een aanrader tip draag geen witteschoenen heb de mijne vorig jaar weg kunnen gooien was een flink stof zooitje..

Dort!!!

Laatst bewerkt:
Tjalle zei:
Het afterfeestje is zeker een aanrader tip draag een witteschoenen heb de mijne vorig jaar weg kunnen gooien was een flink stof zooitje..

Waarschijnlijk bedoel je geen witte schoenen? :rolleyes:

Ik doe wel mijn werkschoenen aan;)
Maar gaat zeker weer gezellig worden, afterfeestje zien we op de dag zelf wel of we die gaan bezoeken.

• Topic Starter Topic Starter
marz01 zei:
Ik doe wel mijn werkschoenen aan;)
Maar gaat zeker weer gezellig worden, afterfeestje zien we op de dag zelf wel of we die gaan bezoeken.

jah ik bedoel geen witte schoenen :P.

via de site kun je geen kaarten meer kopen maar volgens mij is er alleen voorverkoop achja ik zie wel hoe het verloopt als het maar lachen wordt :D

loop ook wel ergens rond komende zaterdag :D

Ik ga wel ,maar de weersverwachtingen zitten niet mee...:(
Hierom nog steeds geen kaartje voor de afterparty gehaald.

hm klinkt goed kzal even kijken wat het weer gaat doen.

Ik zal er zeker rondje springen... weer of geen weer:D :zuip:

Is vlak om de hoek en ik ga zeker kijken. Ik ben te vinden bij truck 23 van Armin van Buuren.

Eindfeesie ga ik niet. Te duur (20 euro voor een kaartje) en niet echt een goede line-up :)

bij de b2s truck.. zal ik denk rond lopen.. en anders bij een andere goede truck bedoel ze komen toch wel langs..:D

Weervooruitzichten zijn er wel klote uit. De muziek zal het wel goedmaken :)

Terug
Naar boven