AndroidHealthClinic

12 weken kuur na 6 weken swichen???

peet25

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal graag zou ik van jullie willen horen of dit goed is

Ik heb al een paar keer gelezen dat als je een kuur hebt van 12 weken je na 8 weken niet zo veel meer omhoog gaat wat betreft gewicht/massa

Daarom mijn vraag als je nou een kuur hebt van Test E / boldone (waar ik nu mee bezig ben ) kan je dan niet beter overstappen naar sust? dus 6 weken Test E + 6 weken sust , om je lichaam zeg maar een vernieuwende prikkel te geven ??? of is dit totale onzin???
Of geld dit alleen als t je 6 7 8e kuur is ????

Ik heb hierover al af en toe wat uitspraken gehoord maar ik dacht ik maak er is een topic over

alvast bedankt

Gewoon koolhydraten verhogen naarmate de kuur vordert. Hiermee verhoog je ook totale aantal calorieën. Naarmate je meer spiermassa aankomt, wordt je stofwisseling sneller en dat vergeten nogal wat mensen, dus onderhoud wordt hoger waardoor je weer een stuk boven je onderhoud moet zitten.

• Topic Starter Topic Starter
ja klinkt zeker logish ja je groeit dus je hebt ook gewoon meer stoffen nodig , om door te groeien naarmate je steeds groter word

Bedankt

Ga je met lange of korte esthers werken? Als je met lange werkt is het zonde om na 6 weken te stoppen...

enath minimaal 8 weken nemen, dus switchen is zonde
wat wel zou kunnen is een ander product invoegen met een korte/geen ester

en zoals glenn al zei: voeding!

• Topic Starter Topic Starter
ik doe test E voor 12 weken ,
,maar ik had laatst dat wat ik poste hier gelezen en ik wou dat is even navragen hoe dat nou zat ;)

Iig bedankt en cheers :D

Terug
Naar boven