AndroidHealthClinic

Verkocht 12x20kg, 50mm, gietijzer

Woopy

Monstrous Giant
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.884
Lengte
1m65
Massa
82kg
Wegens aankoop van rubberen schijfjes van Jules, mogen er enkele van mijn gietijzeren schijven de deur uit.

Het gaat om de standaard gietijzeren schijven van fitness-seller: http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-olympische-halterschijven/

2 foto's die ik van mijn eigen schijven nog teruggevonden heb:

24v8pqb.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatste is de recentste.
Indien gewenst kan ik morgenavond een nieuwe foto maken, maar ik denk dat het wel duidelijk is? Ze zijn zwart met hier en daar een krasje en een roestvlekje, maar gewicht is gewicht.

Vraagprijs: 1.25 euro/kg ofwel 300 euro voor 240kg. Liefst in 1 keer te verkopen.

Ze kunnen afgehaald worden in Aalst of Welle. Als het in de buurt is, kan ik ze komen brengen ook. Kan ze ook naar Gent brengen eventueel.

Jules verkoopt Rubbercoated plates van M&F voor 1.50 EUR/kg en jij verkoopt Iron cast plates van FS voor 1.25 EUR/kg. Beetje duur, nee? :p

• Topic Starter Topic Starter
Nieuwprijs is net geen 2 euro/kg. Dat Jules zijn schijven voor een in verhouding spotprijs verkoopt, hoeft geen invloed te hebben op mijn vraagprijs, toch?

Nieuwprijs is net geen 2 euro/kg. Dat Jules zijn schijven voor een in verhouding spotprijs verkoopt, hoeft geen invloed te hebben op mijn vraagprijs, toch?

Is inderdaad zo. Alleen beetje vervelende timing, denk ik.
Maar goed, je zal ze wel verkocht krijgen en het ziet er nog allemaal goed uit!

Er zijn er al 4 verkocht, nog 8 te gaan.

waar moeten de schijven worden opgehaald?

10 schijven zijn verkocht, de overige 2 zijn gereserveerd :)

en verkoop je die hex bar, oh koning woopy :D

Nein!!! :mad:

hoe veel zal ik moeten zagen om hem los te krijgen?

:D

Dat zal je dan toch even mogen volhouden :) Ik doe hem weg de dag dat ik ook geen cage meer nodig heb.

Terug
Naar boven