Fitness Seller

1408 op RTL 5 om 20:30

Ik vond het een k*t film.

Het feit dat hij na 2 jaar al op tv komt wil niets anders zeggen dan dat het een k*tfilm is.

Wat is het voor film? zegt me niets nl....

• Topic Starter Topic Starter
Wat is het voor film? zegt me niets nl....

Mike Enslin is een niet al te succesvolle schrijver van boeken over bovennatuurlijke fenomenen. Als research voor zijn nieuwe boek gaat hij op zoek naar de beruchte kamer 1408 in een New Yorks hotel. Vastbesloten te bewijzen dat de verhalen rondom de kamer een mythe zijn, schrijft hij zich in als gast, ondanks waarschuwingen van Mr. Olin, de hotel-eigenaar.

Film is ****ing goed en bizar, zeker weten een aanrader!

Ik ga em zo ook kijken. Voor de 3e keer. :D

Goede film :cool:

Mike Enslin is een niet al te succesvolle schrijver van boeken over bovennatuurlijke fenomenen. Als research voor zijn nieuwe boek gaat hij op zoek naar de beruchte kamer 1408 in een New Yorks hotel. Vastbesloten te bewijzen dat de verhalen rondom de kamer een mythe zijn, schrijft hij zich in als gast, ondanks waarschuwingen van Mr. Olin, de hotel-eigenaar.

Ok man, thnx:)

Voor de belgen :

Aanrijding in Moscou om 20:40 op VTM

Moscou, een volkse wijk in Gent. De 41-jarige huismoeder Matty rijdt op het parkeerterrein van de supermarkt tegen de truck van de 29-jarige Johnny. Er ontstaat een vlammende ruzie tussen de twee over wie nu eigenlijk in fout is. Tegelijkertijd slaat echter ook de vonk tussen de twee over... Sympathieke tragikomedie met sappige dialogen en aanstekelijke vertolkingen. Groeide in eigen land uit tot een verrassingshit en scoorde op internationale filmfestivals, waaronder ook Cannes.

• Topic Starter Topic Starter
Tot nu toe wel spannend:D

Ik vind het maar een slappe k*tfilm tbh

Film heb ik al eerder gezien, is niet de moeite waard om een 2e x te kijken.

Walgelijke acteerskills van de hoofdpersoon maar ik vind de sfeer vrij goed overgebracht...
Haha, wou dat er een zeker bang meisje bij me op de bang zat. :D

Weinig aan paar jaar geleden al gezien. Geen aanrader.

Mijn vrouw kijkt nu, dikke nepfilm.

nog nooit gezien. misschien eens downloaden.

Die vent krijgt wel een boel te verduren van die kamer zeg, damn.

Ongelofelijke naaistreek ook dat ie dacht dat ie eruit was.:roflol:

Ben benieuwd naar het einde.

Die vent krijgt wel een boel te verduren van die kamer zeg, damn.

Ongelofelijke naaistreek ook dat ie dacht dat ie eruit was.:roflol:

Ben benieuwd naar het einde.

De telefoon smelt weg, dat meisje word ineens as. whahaha dikke nep zooi
steekt nu de hele boel in de fik.

Bleh. Wat een k*t einde. Had toch wel een beter einde verwacht...

Terug
Naar boven