MuscleMeat

142.895 leden.

neefje

Cool Novice
Waardering
40
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
24%
Wat kun je samen doen met 142.895 leden?

Dat zijn bijvoorbeeld 3 Tweede kamer zetels.
Een burger initiatief heeft bijvoorbeeld maar 40.000 steun betuigingen nodig.

Maar ook een hele vette korting op je verzekeringen als je je organiseert.
Of met zijn alleen een bedragje storten om gezamenlijk een netwerk van sportscholen te starten.

Nog meer ideeen?

95% daarvan is niet meer actief of is nooit actief geweest (of kloontjes)

'S werelds grootste gangbang organiseren.

Amerika aanvallen

HELEMAAL niks/...

mega anabolenfabriek maken

p**mels vergelijken

Kijk beter eens naar actieve leden....

of iemand in 1 klap bekende nederlander maken

ik stel me beschikbaar mocht je dit uit willen voeren

tegen IS vechten en helden worden

tegen IS vechten en helden worden

Als je Jezus volgt moet je toch niet vechten ? Juist genade betonen toch ?

Mij is verteld dat volgelingen van Jezus strijden tegen geestelijke machten (dus dan ook met geestelijke wapens ?). Jezus ging toch ook niet op de vuist ?

Met alle respect hoor, een beetje off topic (excuses daarvoor)

Als je Jezus volgt moet je toch niet vechten ? Juist genade betonen toch ? Mij is verteld dat volgelingen van Jezus strijden tegen geestelijke machten (dus dan ook met geestelijke wapens ?). Jezus ging toch ook niet op de vuist ? Met alle respect hoor, een beetje off topic (excuses daarvoor)
Jezus ging niet op de vuist ? Hij raide enkel andere kerken :P

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Jezus ging niet op de vuist ? Hij raide enkel andere kerken :P

Atoombom kopen ja en heel dat kutland opblazen hoeveel soldaten hebben er al niet voor moeten sterven van verschillende landen

Jezus ging niet op de vuist ? Hij raide enkel andere kerken :P ---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ---------- Atoombom kopen ja en heel dat kutland opblazen hoeveel soldaten hebben er al niet voor moeten sterven van verschillende landen

Haha jij tapt uit een ander vaatje, ik snap je insteek hoor.
Maar daar ging het me niet over :D

Als je Jezus volgt moet je toch niet vechten ? Juist genade betonen toch ?

Mij is verteld dat volgelingen van Jezus strijden tegen geestelijke machten (dus dan ook met geestelijke wapens ?). Jezus ging toch ook niet op de vuist ?

Met alle respect hoor, een beetje off topic (excuses daarvoor)

Jezus ging niet alleen op de vuist, hij heeft bankiers gegeseld.

Wat kun je samen doen met 142.895 leden? Dat zijn bijvoorbeeld 3 Tweede kamer zetels. Een burger initiatief heeft bijvoorbeeld maar 40.000 steun betuigingen nodig. Maar ook een hele vette korting op je verzekeringen als je je organiseert. Of met zijn alleen een bedragje storten om gezamenlijk een netwerk van sportscholen te starten. Nog meer ideeen?

Mij miljonair maken ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jezus ging niet alleen op de vuist, hij heeft bankiers gegeseld.
Bankiers gegeseld ? Haha zo goed ben ik niet op de hoogte :D Heeft ie van Lanschot geslagen dan ? Ik zie je plaatje nu, ja dat verhaal dat ken ik ja. Maar daar kwam hij in elk geval nog op voor zijn hemelse Vader en sloeg hij de tempel leeg omdat ze er een rovershol van maakten. Die Jezus, wat een boefje

Laatst bewerkt:
een protest houden om AAS legaal te maken?

Terug
Naar boven