Fitness Seller

16 week recomp

Narcotix

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
88kg
Hallo iedereen, ik heb een vraag i.v.m een nieuwe cycle die ik in gedachten had.

Heb al enige (4) kuurtjes verspreid over 5 jaar tijd op mijn palmares staan, nooit hoog gedoseerd namelijk :

Natty stats : 88kg 14% 3000kcal en stelselmatig aan het afbouwen om zo 10 a 11% vet te bekomen voor ik mijn volgende cycle begin, in het verleden heb ik altijd gekuurd op +- 16% en zo gecut naar +-9%.

1e

1-10 250mg test e
1-6 70mg anavar/dag

2e

1-10 500mg test e
10-14 250mg test e
1-10 400mg masteron e
1-8 70mg anavar/dag

3e

1-10 250mg test e
1-9 200mg tren e

4e

1-10 250mg test e
1-9 400mg tren e

Altijd met HCG on cycle of tijdens PCT (clomid, nolva)

Volgende cycle starten wanneer ik op 2400kcal zit en 10 a 11% vet, vermoedelijk half maart, ben ook terug cardio aan het implementeren in mijn trainingen.

Ik had in gedachte :

1-6 500mg test e
6-16 250mg test e
6-15 400mg tren e
10-18 winstrol, tbol of anavar
6-16 500IU HCG x2 week

18-22 PCT (nolva, clomid, aromasin)

Wat is jullie mening over het zakken van de test na 6 weken, gaat dit merkbaar zijn aan mijn libido?
Is het misschien een idee om dit te doen :

1-10 250mg test e
1-10 400mg tren e
10-16 750 mg test e
10-18 winstrol of tbol

Graag hoor ik het, thx.

Laatst bewerkt:
Waarom zou je na 6wk willen afbouwen van je test?

Ik zou de test lekker op 500mg houden van begin tot eind en 2wk langer dan tren.

1-12 500mg test e
1-10 400mg tren e

En dan kickstartje erbij

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je na 6wk willen afbouwen van je test?

Ik zou de test lekker op 500mg houden van begin tot eind en 2wk langer dan tren.

1-12 500mg test e
1-10 400mg tren e

En dan kickstartje erbij

Sergeant, bedankt voor je mening. 2:1 tren test ratio (zie afbouwen) heeft mij quasi geen sides gegeven dus die ratio wil ik zoiezo behouden, zie ook overigens het nut niet van 250mg testo meer te spuiten in je lichaam terwijl het naar mijn inzicht geen meerwaarde heeft. Less is more. Kickstarts hoeft voor mij niet meer, liever lekker knallen met een extra toevoeging de laatste weken. Ik ben ook zoiezo van plan om 16 weken te doen omdat ik in het verleden opmerkte dat mijn lichaam na 10 weken nog steeds goed reageert op AAS en ik ben ook enige tijd clean van AAS. 2 jaar om exact te zijn ;-)[/

wat jullie mening over het zakken van de test na 6 weken, gaat dit merkbaar zijn aan mijn libido?
Is het misschien een idee om dit te doen :

1-10 250mg test e
1-10 400mg tren e
10-16 750 mg test e
10-18 winstrol of tbol

Graag hoor ik het, thx.

Waarom je wil verhogen? Pak dan van begin af aan hetzelfde. En geen winstrol op einde van je kuur ivm cortisol en geen 8 weken.

Als je toch lang wil kuren, kun je beter op het einde switchen naar korte esters.

winstrol idd niet op het eind ivm cortisol. Dat ga je je beklagen want je zal dan na de kuur sneller spiermassa verliezen!

Verder zie ik het nut niet om je testosteron na 6 weken te halveren en dan pas met tren te beginnen. Ik zou dus voor je tweede kuur gaan. Die tweede kuur is vooral geschikt om de eerste weken te cutten en naar het einde toe te (clean)bulken. Wanneer je de tren laat wegvallen kan je eventueel provi gebruiken om het vocht van de testosteron tegen te gaan (750mg zal namelijk wat vocht geven).

Ook kan je eventueel wat mast laten meelopen voor nog betere a:e verhoudingen. Ik typ hieronder maar hoe je het zou kunnen doen.

1-10 250mg test e
1-10 200mg mast e
1-10 400mg tren e

vanaf week 11 de tren laten vallen en test verhogen

Laatst bewerkt:
Waarom je wil verhogen? Pak dan van begin af aan hetzelfde. En geen winstrol op einde van je kuur ivm cortisol en geen 8 weken.
Als je toch lang wil kuren, kun je beter op het einde switchen naar korte esters.

Heb me verder ingelicht over het cortisol gebeuren van winstrol op het einde en het lijkt mee idd geen goede keuzen, korte esthers zijn ook een optie maar ik heb al 2 merken geprobeerd die me PIP gaven (terwijl bij mijn maat het goed meeviel) en heb het gelijk weer terug verkocht. Wil het misschien wel nog eens proberen, is het dan verstandig om dit de laatste 4 weken te doen?

winstrol idd niet op het eind ivm cortisol. Dat ga je je beklagen want je zal dan na de kuur sneller spiermassa verliezen!

Verder zie ik het nut niet om je testosteron na 6 weken te halveren en dan pas met tren te beginnen. Ik zou dus voor je tweede kuur gaan. Die tweede kuur is vooral geschikt om de eerste weken te cutten en naar het einde toe te (clean)bulken. Wanneer je de tren laat wegvallen kan je eventueel provi gebruiken om het vocht van de testosteron tegen te gaan (750mg zal namelijk wat vocht geven).

Ook kan je eventueel wat mast laten meelopen voor nog betere a:e verhoudingen. Ik typ hieronder maar hoe je het zou kunnen doen.

1-10 250mg test e
1-10 200mg mast e
1-10 400mg tren e

vanaf week 11 de tren laten vallen en test verhogen

Bedankt voor de info, 200mg mast e lijkt me weinig te doen. Vind het wel een top spul, goed gevoel.. Maar ben toch aan het twijfelen om eventueel var ipv mast e te laten lopen? Var is dht derivaat en gaat in zekere mate oestrogeen een beetje doen beperken. Ik houd niet snel oestrogeen vast, enkel de eerste 2 weken van mijn cycles.

1-10 250mg test e
1-10 400mg tren e
10-16 750mg test e
8-16 50mg anavar/dag

Met mast :

1-10 250mg test e
1-10 400mg tren e (durf zelf dit nog te verlagen aangezien ik niet het gevoel had dat 400mg mij meer gaf qua gains dan 200mg integendeel..)
5-15 400mg mast e
10-16 750mg test e

1-16 T3 25mcg, heb ook ervaring met dit compound.. Lees ook dat T3 supplementeren met tren voordelen heeft. Heb het 6 maanden aan 1 stuk genomen toen ik 20 jaar was, langzaam opgevouwen en zo afgezakt. Ben toen van 98kg 22% vet naar 72kg 7% gegaan, sindsdien ook bewuster met voeding omgegaan.

Wat zijn jullie mening op dit?

Terug
Naar boven