Fitness Seller

17aa's 2x in 1 jaar

an1mal

Dutch Bodybuilder
Waardering
18
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

heb ongeveer 3 maanden terug mijn 1e kuur afgerond.

1-4 dbol
1-10 test-e
12-14 nolvadex

als ik het goed herriner, maar ik wou dus over 2 maandjes een nieuwe kuur starten.

Iets weer testesteron en deca, of gewoon sustanon en iets met kickstart zat te denken aan dbol. Maar dit zou ik dus graag doen rond oktober tot december. Maar dan weer rond mei een kleine kuur van 6 weken winny only pakken.

Zou dit erg belastend zijn voor mijn lever ??

Belastend sure, maar of je er wat aan over houd kan je niet zeggen natuurlijk.

Gewoon niet meer kuren dan 2x per jaar en niet langer dan 12 weken. Tenzij je echt professionele ambities hebt.

Hoewel je er ook mensen hebt zitten die het hele jaar on zijn en meer dan een gram test per week knallen en nergens last van hebben maar dat kan nog komen natuurlijk

Waarom dan een winny only? Als je kort wilt kuren pak dan korte esters of cools kuurtje.

Bij sust hoef je geen kick te pakken overigens. Sust moet je wel eod/e3d zetten.

is niet té belastend voor de lever

Als je kort op mekaar wil kuren is het verstandig je bloedwaardes te laten nakijken. Al zou 5 maanden rust na 14 weken (incl PCT) wel genoeg recovery tijd moeten zijn. Die winstrol only snap ik niet helemaal, van inject weer naar oral only gaan... hmm?

• Topic Starter Topic Starter
De gedachte van de 2e kuur is omdat het makkelijk is maar dan kan ik beter toch de spuit grijpen ?
Zou ik hiermee dan geen schone 2-3kg mee kunnen overhouden ?

Als jullie zeggen dat ik dan beter een kuur met spuiten kan pakken dan doe ik dat als dat beter is, wou gewoon nog wat droog bijkomen voor de zomer dan.

De gedachte van de 2e kuur is omdat het makkelijk is maar dan kan ik beter toch de spuit grijpen ?
Zou ik hiermee dan geen schone 2-3kg mee kunnen overhouden ?

Als jullie zeggen dat ik dan beter een kuur met spuiten kan pakken dan doe ik dat als dat beter is, wou gewoon nog wat droog bijkomen voor de zomer dan.

Ik Lees vaak dat masteron hier het beste voor geschikt is, en ook wat minder belastend dan winstrol denk ik.

Mast only wordt echt nauwelijks gedaan volgens mij, heb er iig nog nooit van gehoord. Als je toch gaat zetten ga dan niet zo moeilijk lopen doen met een mast only of winny only of blabla voor het gemak, gewoon test erbij.

Als je maar 2 kg aan wilt komen kun je net zo goed niet kuren maar gewoon wat meer geduld hebben en vreten.

Mast only wordt echt nauwelijks gedaan volgens mij, heb er iig nog nooit van gehoord. Als je toch gaat zetten ga dan niet zo moeilijk lopen doen met een mast only of winny only of blabla voor het gemak, gewoon test erbij.

Als je maar 2 kg aan wilt komen kun je net zo goed niet kuren maar gewoon wat meer geduld hebben en vreten.

Mikie, ik heb het hier over een kleine oral kuur van 6 weken met winny
Dat is geen massa kuur maar mooie schone massa en die is wel gewenst voor de zomer ff lekker easy zo geen gezooi met die spuiten.

Als k weer aan de spuit ga kan ik net zo goed een volledige kuur van 12 weken pakken ?? Mja dat lijkt me wel wat veel 2 redelijke kuren van oktober t/m juni

2 of 3 keer per jaar moet wel kunnen. Doe ik zelf ook al jaren

Mikie, ik heb het hier over een kleine oral kuur van 6 weken met winny
Dat is geen massa kuur maar mooie schone massa en die is wel gewenst voor de zomer ff lekker easy zo geen gezooi met die spuiten.

Als k weer aan de spuit ga kan ik net zo goed een volledige kuur van 12 weken pakken ?? Mja dat lijkt me wel wat veel 2 redelijke kuren van oktober t/m juni

Een sissy kuur doen alleen voor de zomer is sowieso niet echt aan te raden. Daarbij is de zomer zowat voorbij dus ben je te laat :P

Een sissy kuur doen alleen voor de zomer is sowieso niet echt aan te raden. Daarbij is de zomer zowat voorbij dus ben je te laat :P

Sissy kuur waar ik dan toch mooi 3 droge spiermassa mee kan aankomen ?
Bedoel ook volgende zomer he :)

Nja meningen zijn verdeeld dus ik kijk wel wat ik doe, sowieso leuk kuurtje rond oktober van 12 weken en dan snel herstellen voor de volgende.

een kuur is een kuur ook al kun je dat niet echt een kuur noemen maar dan nog
is test ofzo dan wel ''de grote mannen kuur''?
als hij winstrol wil gebruiken moet die winstrol gebruiken
niks sissys aan

een kuur is een kuur ook al kun je dat niet echt een kuur noemen maar dan nog
is test ofzo dan wel ''de grote mannen kuur''?
als hij winstrol wil gebruiken moet die winstrol gebruiken
niks sissys aan

U srs? Als je dan toch kuurt doe het dan ook gewoon fatsoenlijk is mijn mening. Kuren omdat je einddoel 3 kg zwaarder ligt is vette onzin imo tenzij je dan al 107 kg bij 1.80 weegt ofzo.

U srs? Als je dan toch kuurt doe het dan ook gewoon fatsoenlijk is mijn mening. Kuren omdat je einddoel 3 kg zwaarder ligt is vette onzin imo tenzij je dan al 107 kg bij 1.80 weegt ofzo.

Nouja ik hoop toch met de 1e kuur 5-10kg eraan te plakken en dan was het fijn gewenst als ik hersteld was nog eens 3kg erbij te plakken met een win oral kuur maar dan zal ik wel naar de spuit grijpen.

Het was tenslotte een vraag, ik zoek/vraag het eerst liever dan ik zo maar iets doe met mijn lichaam :)

2 of 3 keer per jaar klinkt heel zacht, maar dan ben je grotendeels on ;) ligt er natuurlijk ook aan wat je zet.. snap je opmerking denk ik niet zo goed.

Zou sowieso altijd opteren voor korte esthers als je 3x per jaar gaat kuren, 8 weken test p, tren a, ... Zo kan je altijd genoeg "rust" pakken na elke kuur. Denk dat hij dit wel bedoelt...

Zou sowieso altijd opteren voor korte esthers als je 3x per jaar gaat kuren, 8 weken test p, tren a, ... Zo kan je altijd genoeg "rust" pakken na elke kuur. Denk dat hij dit wel bedoelt...

Als je 8 weken aan de korte esthers gaat, is het bijna net zo lang als 10 weken aan lange esthers. Ga je ook niet redden 3x in het jaar.. Tenzij je jezelf naar de klote wilt helpen.

Terug
Naar boven