Fitness Seller

180 Stang Cm Met Powertec powerrack??

Jeroen6

Novice
Waardering
0
Hallo,

ik heb het probleem dat ik maar heel weinig ruimte tot beschikking heb vooral in de breedte dus een olympische stang van 220 cm zit er niet echt in...

nu had het idee de Powertec powerrack te kopen en hierbij een Barbell van 180 cm te kopen maar brengt dit problemen bij het bankdrukken, en het neerleggen van de stang in het algemeen omdat de greepbreedte maar 127 cm bedraagt en de powertec breedte heeft van 125 cm, en een 220 cm stang heeft een breedte van 132 cm.

iemand hier ervaring mee?

Laatst bewerkt:
Ik pak em nooit helemaal tot het breedste hoor. En de ringen zitten altijd op dezelfde plaats volgens mij. Dus maakt niks uit

Ik pak em nooit helemaal tot het breedste hoor. En de ringen zitten altijd op dezelfde plaats volgens mij. Dus maakt niks uit

wat jeroen bedoelt is dat de stang er maar net op past met 1cm speling aan beide kanten.

is er geen smallere powercage de vinden dan? 115cm breed of zo.

sorry verkeerd gelezen !

Ik heb een 167 en 200cm barbell, en mijn 167cm past niet op mijn rack (met een min. gripbreedte van 125 cm). Daarom dus 200cm aangeschaft. Je hebt dus ook ipv 220, een 200cm halter. die prima past.
Ik denk dat de 180cm niet (goed) past op je rack, en ook al mocht hij passen het niet echt "plezierig" traint. Aangezien je barbell dan echt letterlijk op de centimeter nauwkeurig in de halters moet leggen.

• Topic Starter Topic Starter
is er geen smallere powercage de vinden dan? 115cm breed of zo.

de powerrack van oa. bodycraft en barbarian zijn ook 125 cm breed..

Obeb waar heb jij jou 200 cm barbell gekocht en wat voor gripbreedte heeft deze dan? ik kon er namelijk niet veel vinden van 200 cm

geen ervaring mee, maar probeer het uit zal ik zegge

ik zit met hetzelfde probleem
hetgeen wat je wel kan doen is bv het kroon squat rack kopen op helisports
die is 115 breed, daar past de stang van 180 beter op

Thuis heb ik ook de powertec powerrack en een barbell van 1.80 of 1.83 ik weet het zo niet zeker, maar ik ondervind geen last bij oefeningen zoals bankdrukken.

Terug
Naar boven