MuscleMeat

1e keer geinjecteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinrt

Cool Novice
Waardering
0
Hallo mensen,

Net voor de eerste keer bij mezelf geinjecteerd, verder nooit door anderen laten doen. Ik voelde helemaal niets, zelfs geen klein prikje!! toen ik de naalden zag was ik bestwel bang, ze leken zo groot! 0.7x40 maar ik voelde echt totaal niets! ik heb ook gelezen dat als je in de spier zit het een stukje moeilijker gaat, ook hier had ik geen last van. hoe weet je nou zeker of je in de spier hebt geinjecteerd! bij het terugtrekken om te kijken of je in een ader zit is een half Ml toch wel genoeg? er kwam geen bloed bij alleen enkele luchtbelletjes. Na de naald eruit te hebben gehaald kwamen er maar2 kleine druppeltjes bloed tevoorschijn. steld niets voor dus.

m.vr.gr. Erwin

Ik neem aan dat je geen speklaag van 40mm hebt. ;)

zie je wel dat het no best mee viel! heb je in je been gezet?

• Topic Starter Topic Starter
haha, Ik heb 7,5 % vetprecentage en een best smalle kont.
maar het is voor mij ook de eerste keer, weet niet hoe het moet voelen om in de spier te spuiten. De naald gleed er heel makkenlijk in.. en heb nu alleen een klein beetje jeuk op de plek.

kicke hé ;)

wat heb je gezet?

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe de Breat and Butter kuur als eerste goede kuur..
heb 3 maanden geleden Dianabol Only gedaan en alleen Maria distel voor leverbescherming. maar ben maar 2,5 kilo aangekomen aan massa.

nu zet ik maandags 250mg/ml Testosteron enanthate
en donderdags 200mg/ml Deca

10 weken lang en eerste 6 weken 40mg Dianabol

Alles van Generic Supplements.

gewoon de test en deca samen zetten hoef je maar 1x te prikken

ik hoop dat je er goeie gains mee haalt, ikzelf doe t zelfde, alleen zet ik het in 1x, om de 5 dagen en 8 weken lang.
Heb de deca van GS, alleen merk er geen fl**ker van, de test doet wel zn werk, en ben in 5 weken nog maarl 4kg aangekomen

ik zou van deie 6 weken 4 maken.. is lang genoeg

suc6

FrederX zei:
ik hoop dat je er goeie gains mee haalt, ikzelf doe t zelfde, alleen zet ik het in 1x, om de 5 dagen en 8 weken lang.
Heb de deca van GS, alleen merk er geen fl**ker van, de test doet wel zn werk, en ben in 5 weken nog maarl 4kg aangekomen

ik zou van deie 6 weken 4 maken.. is lang genoeg

suc6

Zelfde verhaal hier, en wij hebben dezelfde DECA net hetzelde lotnummer dus als ik verder niet meer aankom zoek ik mijn supplier op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven