Fitness Seller

1e keer injects

patrick112

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
98kg
Ga volgende maand aan men 1e kuur (met injects) beginnen.
Heb al wel gekuurd met versch. orals en trendflow maar wil nu het echtere werk :D
1 t/m 5 50mg dianabol per dag
1 t/m 12 500mg test e per week

nakuur nolvadex.

Ik twijfel wel of ik 750mg test zou zetten of toch maar op 500 houden..???

500 is voldoende voor je eerste kuur Test E, je hebt ookal een kickstart met dianabol.

Ga volgende maand aan men 1e kuur (met injects) beginnen.
Heb al wel gekuurd met versch. orals en trendflow maar wil nu het echtere werk :D
1 t/m 5 50mg dianabol per dag
1 t/m 12 500mg test e per week

nakuur nolvadex.

Ik twijfel wel of ik 750mg test zou zetten of toch maar op 500 houden..???
500 is meer dan genoeg,zet de diana maar op 40mg om te beginnen,is meer dan zat.
succes

500 is meer dan genoeg,zet de diana maar op 40mg om te beginnen,is meer dan zat.
succes

indd , 500mg is genoeg voor beginnende gebruiker. als je echt wilt bulken doe de diana wil je meer vocht vermijden doe winny op 40mg
als je je dieet natuurlijk tip top is kan je bij diana vocht ook goed beperken wat is je vp als ik vragen mag?

succes btw doe je log?

• Topic Starter Topic Starter
indd , 500mg is genoeg voor beginnende gebruiker. als je echt wilt bulken doe de diana wil je meer vocht vermijden doe winny op 40mg
als je je dieet natuurlijk tip top is kan je bij diana vocht ook goed beperken wat is je vp als ik vragen mag?

succes btw doe je log?

Ok... 500mg ga ik doen dan. Ja winny had ik ook al aan gedacht, maar wou het op de Diana houden omdat ik die nog op voorraad heb. Men voeding ga ik toch proberen heel "clean" te houden.. Men VP weet ik niet correct ma ik denk 14% ofzo, ben momenteel nog op clen...dus hoop hier ng wat in te minderen :)

Ok... 500mg ga ik doen dan. Ja winny had ik ook al aan gedacht, maar wou het op de Diana houden omdat ik die nog op voorraad heb. Men voeding ga ik toch proberen heel "clean" te houden.. Men VP weet ik niet correct ma ik denk 14% ofzo, ben momenteel nog op clen...dus hoop hier ng wat in te minderen :)

oke want 14% dan kan je beter nog wat cutten want met dbol gaat het zoiezo meer worden. beter cut je nog tot 9-10% dan knal je de kuur dan zal je hoogstens met 13% eindigen. mijn advies tenminste doe waar je je goed bij voelt. ik kreeg van dbol een erg bolle kop , en toch lette ik op mn dieet en zoutinname. kan bij ieder persoon verschillend zijn , maar je moet er op voorbereid zijn;)

Terug
Naar boven