Fitness Seller

1e kuur sus 250mg en deca 200mg

christoph666

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
93kg
jow,

ben militair en na 5jaar trainen heb ik besloten te kuren. dus deze ziet er uit als volgende: w1-6 om de 5dagen 1ml sus250
w7-10 om de 5dagen 2ml sus250
w1-4 om de 7dagen 1ml deca200
w5-8 om de 7dagen 1.5ml deca200
w12-15 elke dag nolvadex20mg
Ik hoop dat iemand van jullie misschien nog eventuele verbeteringen kan toevoegen of zo. de sus en deca is van GG en de nolvadex-D20mg is van astra zeneca. Ik zou ook graag weten of het kwaad kan dat ik de overschot van de sus en deca mag toevoegen bij de laatste helft van de injecties zoals hierboven vermeld staat of beter niet en het gewoon op 1ml houden. ik dank jullie alvast en hoop op enkele reacties.grtz;)

waarom na 6 weken ineens je sus dosis verdubbelen ? als ik jou was zou ik gewoon je hele kuur dezelfde dosis pakken.

wat heeft je trouwens voor sust doen kiezen ipv enanthaat als eerste kuur ?

• Topic Starter Topic Starter
at unstopable

ik verdubbel de dingen omdat ik niet met een beetje zou blijven zitten omdat ik niet weet of ik in de toekomst nog zal kuren. ik heb voor sus gekozen omdat ik daar het makkelijkst kan aangeraken en omdat dit de meest besproken aas zijn. Dus je denkt dat het geen zin heeft van die rest bij de laatste toe te voegen? Zou je eventueel kunnen uitleggen waarom niet.alvast bedankt om te reageren.:)

hoeveel ml sust heb je precies tot je beschikking?
wat ik je eerder zou aanraden is om iedere week dezelfde dosis te pakken.
dit omdat je wil dat je niveau's ongeveer gelijk blijven.
Die verhoging van 1 naar 2 ml gaat zeker wel zin hebben hoor, daar niet van, je zal meer massa/kracht pakken als met 1ml, dus daar hoef je je niet druk om te maken ;)

succes in ieder geval !

• Topic Starter Topic Starter
ik heb 2x10ml sus250.En de deca die ik met 0.5 verhoog op het laatste,kan dat kwaad? Heb je eventueel een idee hoe veel drogen massa ik kan winnen met deze kuur.Mijn eetgewoontes zijn goed met veel eiwitten en naar de avond toe bijna geen koolhydraten meer. heb momenteel wel 20% vet.grtz

hmm het kan voor zover ik weet niet heel veel kwaad, maar het is altijd beter om gewoon dosis hetzelfde te houden iedere injectie.

geen idee hoeveel je met deze kuur kan winnen, dat is puur afhankelijk van hoe je er bij eet/ je genen/hoe je erbij traint.

succes!

Eerste kuur

Heb 5jaar intensief getraind door een auto ongeluk heb ik 3jaar stil gelegen. Een grote snee in mijn linker onderarm resultaat mijn onderarmspier over gesneden door glas. Ben goed hersteld.
Ben nu weer een maand aan het trainen. En wilde wel eens een kuurtje doen. Hoe pak ik dit aan? En welke kuur nemen voor massa op te bouwen?
Ze hebben mij verteld best Deca te nemen en Testo.

Jullie raad is welkom, want heb nog nooit een kuur gedaan.

Grtjs ;-)

Heb 5jaar intensief getraind door een auto ongeluk heb ik 3jaar stil gelegen. Een grote snee in mijn linker onderarm resultaat mijn onderarmspier over gesneden door glas. Ben goed hersteld.
Ben nu weer een maand aan het trainen. En wilde wel eens een kuurtje doen. Hoe pak ik dit aan? En welke kuur nemen voor massa op te bouwen?
Ze hebben mij verteld best Deca te nemen en Testo.

Jullie raad is welkom, want heb nog nooit een kuur gedaan.

Grtjs ;-)

zelf een topic openen.
en verdiep je eens ipv meteen een kuurvoorstel te vragen.
er staat genoeg info op de deze site.en na een maand terug trainen meteen kuren??waar slaat dat nu op,geef je lichaam eens eerst terug de tijd om te wennen.

Zou gewoon 250mg sust en 200mg deca per week of elke 5 dagen aanhouden.

en de sustanon beter 2 keer per week zetten, om de korte esters in de sustanon beter te benutten.

Terug
Naar boven