Fitness Seller

1e kuur

peezee

Novice
Waardering
0
Hey mensen wil over een aantal maanden met me 1e kuur gaan beginnen:P

Met het volgende:

wk 1 t/m 6: 30 mg dbol per dag
wk 1 t/m 10: 500 mg test enantaat
wk 1 t/m 12: 25 a 50 mg proviron per dag
wk 13 + 14: 40 mg nolva per dag
wk 15 + 16: 20 mg nolva per dag

Wat vinden jullie er van? en hebben jullie tips over voeding training etc...
Wil namelijk zo goed mogelijk voorbereid zijn voor dat k ga beginnen :)

B.V.D

peezee zei:

Met het volgende:

B.V.D

Ziet er goed uit. Niks aan toe te voegen :cool:

peezee zei:

Met het volgende:

B.V.D

Voor een eerste kuur niets op aan te merken,voor wat betreft je training en voeding,post eerst wat eigen ideeën,dan kunnen wij wel het een en ander toevoegen indien nodig.

Info over je voeding?Dan zou ik eerst je voedingsschema posten zodat er wat mee geholpen kan worden.Als je nog geen schema hebt zou ik deze eerst maken.Alle benodigde info staat in de sticky's van dit forum.Verder zou ik dan ook nog niet gaan kuren.Zonder goed voedingsschema zal je nooit het maximale uit je kuur kunnen halen.

• Topic Starter Topic Starter
Zo ziet me schema r ongeveer uit ken soms een beetje afwijken:P
wat vinden jullie r van ?

Maaltijd Eiwit Koolhydraten Vet
7.30 100gr brinta 12,00 24,00 2,50
0,5l melk 20,00 25,00 6,00

10.00 100gr brood 5,70 40,00 2,80
100gr kip 21,00 0,00 3,00
400gr kwark 20,60 50,00 13,20

12.00 blik tonijn 27,00 0,00 0,50
100gr brood 5,70 40,00 2,80
100gr gehakt 15,00 3,00 30,00

14:30 400gr kwark 20,60 50,00 13,20
50 gr brood
50gr salami
55,00 85,00 5,00
16:30 lean mass

18:00 moeders prakie ? ? ?

trainen shake 55,00 85,00 5,00

22:00 whey shake 23,00 0,00 1,50

23:00 100gr brinta 12,00 24,00 2,50
0,5l melk 20,00 25,00 6,00

staat r een beetje raar op helaas hoop dat t een beetje te volgen is :)

zou er nog 8 weken deca 200 bijzetten

1 - 8 deca 200 mg

Kuur valt niks op aan te merken. Goed doordacht.
Ik zou ook geen deca toevoegen omdat het 1)je eerste kuur is en 2)je anders helemaal niet meer kunt inschatten op welke middelen je wel of niet reageert.

Voedingsschema ziet ogenschijnlijk goed uit.
Ik kan niet zien hoeveel calorieen je binnen gaat krijgen en hoeveel je weegt, maar zolang je zelf maar weet dat je 500 kcal. boven je onderhoud zit, zal het wel goed zijn.

Big'r zei:
Kuur valt niks op aan te merken. Goed doordacht.
Ik zou ook geen deca toevoegen omdat het 1)je eerste kuur is en 2)je anders helemaal niet meer kunt inschatten op welke middelen je wel of niet reageert.
Deca is toch wel goed voor het herstel en de gewrichten dacht ik zo ?

Kan hij de werking inschatten per product als hij eigenlijk al in een combinatie zit van dbol en test ?

Aangezien hij de test dan toch 2 weken langer zet dan de Deca zouden deze samen zijn uitgewerkt en heeft hij waarschijnlijk niet zoveel last van libido problemen waar ik van lees dat velen deze koppelen aan deca gebruik ?

Of ben ik helemaal fout ?

ziet er goed uit voor een eerste kuur hoor.. Niet te laag inzetten.

nu weet je straks hoe je reageert op die 500 test, als je genoeg eet ga je volgens mij heel lekker groeien!

succes

Little Me zei:
Deca is toch wel goed voor het herstel en de gewrichten dacht ik zo ?

Kan hij de werking inschatten per product als hij eigenlijk al in een combinatie zit van dbol en test ?

Aangezien hij de test dan toch 2 weken langer zet dan de Deca zouden deze samen zijn uitgewerkt en heeft hij waarschijnlijk niet zoveel last van libido problemen waar ik van lees dat velen deze koppelen aan deca gebruik ?

Of ben ik helemaal fout ?

Ik meen dat juist vocht in de spieren goed was voor de gewrichten. Dat komt wel goed met dianabol + test.

6 weken lang 30 mg dianabol is al een kuur op zich
10 weken lang 500 mg test is ook een kuur op zich
Als beginner zit hij al op een dubbele kuur met ook nog eens redelijk hoge hoeveelheden. Nog meer AAS = onverstandig.

Het is moeilijk om de werking van dianabol met die van testosteron te kunnen onderscheiden in deze. Wanneer hij aan het einde van week 2/begin week 3 nog niks merkt zou het kunnen dat de d'bol niks voor hem doet.
Maar wanneer hij ook nog eens deca toevoegt, kan hij niks meer inschatten.

jow thnx weeg zelf maar een lullige 71 kilo maar ben nu dus begonnen met dit eetschema om ng een paar kilo bij te komen voordat k ga beginnen:P

peezee zei:
jow thnx weeg zelf maar een lullige 71 kilo maar ben nu dus begonnen met dit eetschema om ng een paar kilo bij te komen voordat k ga beginnen:P

Okiedokie dan.
Mag ik vragen hoe lang je bent en wat je vet% is?
Misschien ook hoe lang je traint?

ok daarom dacht ik zo aan :

1-8 : 200 mg deca
1-10 : 250 mg test ( sustanon ofzo )
1-4 : 25 mg dbol ed

of gaat dit er ook nog over ?

train nu precies 2 jaar ben 184 lang bf ? geen idee toen k in februari op keuring ging woog ik 67kilo en 9%bf weeg r nu 71kilo`s en ben in bf% zkr ietsjes gezakt. maar toen hield k me niet echt aan een voedings schema.
nu dus wel wil nu echt flink gaan bulken zodat k zkr tussen de 75 en 80 kilo zit tijdens t kuuren.

ben pas 1 week bezig met dit schema en ben toch al een kilo bijgekomen:D en wil t ijdens t kuuren me voedingsschema ng iest verder opvoeren om r zoveel mogelijk uit te halen

BTW K KOM van 59,5 kilo :S

Little Me zei:
ok daarom dacht ik zo aan :

1-8 : 200 mg deca
1-10 : 250 mg test ( sustanon ofzo )
1-4 : 25 mg dbol ed

of gaat dit er ook nog over ?

Op zich een nette kuur. Aan de topicstarter of hij dit wil overwegen.

peezee zei:
train nu precies 2 jaar ben 184 lang bf ? geen idee toen k in februari op keuring ging woog ik 67kilo en 9%bf weeg r nu 71kilo`s en ben in bf% zkr ietsjes gezakt. maar toen hield k me niet echt aan een voedings schema.
nu dus wel wil nu echt flink gaan bulken zodat k zkr tussen de 75 en 80 kilo zit tijdens t kuuren.

ben pas 1 week bezig met dit schema en ben toch al een kilo bijgekomen:D en wil t ijdens t kuuren me voedingsschema ng iest verder opvoeren om r zoveel mogelijk uit te halen

BTW K KOM van 59,5 kilo :S

Ik zou in ieder geval zorgen dat je al 75 kg weegt VOORDAT je begint.
Vergeet niet dat je groeit door een bepaalde hoeveelheid calorieen en dat je vervolgens ALLEEN OP GEWICHT BLIJFT DOOR MEER CALORIEEN TE BLIJVEN NEMEN DAN VOOR DE KUUR.

Wanneer je niet genoeg blijft eten zul je alles weer kwijt raken OOK MET AAS GEBRUIK!!!
Je kunt het vergelijken met het bouwen van een huis:
Het aantal bouwvakkers is je hormoonspiegel (Steroiden in dit geval) wat stijgt tijdens de kuur.
De hoeveelheid bakstenen om daadwerkelijk mee te kunnen bouwen is het eten wat je binnenkrijgt.
Wanneer je niet genoeg bakstenen hebt kun je wel 200 bouwvakkers neerzetten, maar er gebeurt niks.

Je gewicht in acht nemende zou ik trouwens iets lager gaan zitten in hoeveelheden.
Wat dacht je van 375 mg test/week? Samen met 30 mg dianabol is dit nog steeds ERG VEEL voor jou.

hmm zal t zkr overwegen maar k snap wat je bedoelt k ga zkr voor de 75 a 80 kilo voor de kuur zodat k zkr weet dat k wat ken opbouwen tijdens de kuur. en met kuuren wil k me voedingsschema ng verder opvoeren.
Had zelfs voor me kuur in gedachten om 4 uur te slapen een whey shake te nemen en weer verder te slapen :P

peezee zei:

Met het volgende:

B.V.D

Gezien de halfwaardetijd van test ent zou ik de nakuur in week 12 starten ipv week 13.

peezee zei:
hmm zal t zkr overwegen maar k snap wat je bedoelt k ga zkr voor de 75 a 80 kilo voor de kuur zodat k zkr weet dat k wat ken opbouwen tijdens de kuur. en met kuuren wil k me voedingsschema ng verder opvoeren.
Had zelfs voor me kuur in gedachten om 4 uur te slapen een whey shake te nemen en weer verder te slapen :P
Nachtrust verstoren zou ik al zeker niet doen , gewoon lekker 8 uurtjes doormaffen en indien mogelijk in de loop van de dag na je werk ofzo nog even een dutje doen .

En inderdaad al wel een redelijk kuur om te starten aan dat gewicht . 10 weken is al redelijk lang dus mijn vorige posts over een kuur moet je misschien maar links laten liggen .

Anders moet je een een kijkje nemen in de rubriek " bread and butter " .

[Link niet meer beschikbaar]

maar dan bv 6 weken deca en 8 weken test en 4 weken dbol aan 25 mg ed .

Terug
Naar boven