Fitness Seller

1e kuurvoorstel

an1mal

Dutch Bodybuilder
Waardering
18
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Hallo DBB

Ik heb besloten om aan mijn 1e kuur te beginnen
Mijn stats; 182 cm, 82kg op 7%

Ik had het volgende in gedachten:

Wk 1-4 Dbol tabs 30mg ED
Wk 1-10 Test-E 500mg EW
Wk 12-15 Nolvadex 20mg ED

Maar ik vraag me af of de Test-E al werkt als ik stop met de dbol tabs ? Want je leest vaak dat de test-e pas bij week 4/5 begint te werken. Of zou een test-e only voor 12 weken beter zijn om ook niet teveel vocht aan te komen en vp ? Ik had de dbol als kickstart gepakt zodat ik in het begin al lekker kon knallen.

Hoor graag van jullie
gr

Laatst bewerkt:
Als je test-e 1x per 2 weken zet dan ga je geen noemenswaardige depotconcentraties opbouwen. Het effect gaat dus zijn dat je vrijwel dezelfde gemiddelde concentraties test hebt in je bloed aan het begin van je kuur alsmede aan het einde. Sowieso een vaag kuurschema maar soit.

hou het simpel en doe gewoon test e alleen maar er is niets mis met je eerste kuur. btw 7% is wel lekker droog!

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 15:54 ----------

ooh wacht dacht dat het iedere week was man. je moet elke week spuitje zetten of om de 5 dagen maar om de week gaat moeilijk worden...

• Topic Starter Topic Starter
Als je test-e 1x per 2 weken zet dan ga je geen noemenswaardige depotconcentraties opbouwen. Het effect gaat dus zijn dat je vrijwel dezelfde gemiddelde concentraties test hebt in je bloed aan het begin van je kuur alsmede aan het einde. Sowieso een vaag kuurschema maar soit.

hou het simpel en doe gewoon test e alleen maar er is niets mis met je eerste kuur. btw 7% is wel lekker droog!

ooh wacht dacht dat het iedere week was man. je moet elke week spuitje zetten of om de 5 dagen maar om de week gaat moeilijk worden...

SORRY SORRY, typ foutje moet idd elke week zijn en elke dag

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 15:58 ----------

maar het hoeft niet perse te zijn als ik dbol als kickstart pak dat ik betere resultaten boek ? Aangezien test-e meestal rond week 4/5 begin te werken. Of toch gaan voor test-e only 12 weeks, lekker simpel en safe?

jep lekker simpel en safe... dbol is al veel vocht (dit is overigens met je voeding goed te controleren) kracht gains worden vaak ook gemaakt met dbol maar ja wanneer je na 4 weken stopt dan voel je de test al weer.. ik denk doe gewoon test e. maar dbol test e is niets mis..

Doe maar met d-bol, het is je eerste kuur en anders word je de zoveelste die na 4 weken een topic maakt met de wanhopige vraag of je gear wel real is :-)

Als alternatief kan je ook gewoon 500mg per week Sustanon zetten, maar dan moet je wel 3x per week prikken. Door de mengeling van esters ga je die test veel vroeger "voelen"

Jaa ik denk toch dat ik dbol met test-e pak dan, bedankt :)
heb ik tenminste een lekkere kickstart

7% hoe heb je dat gemeten als ik vragen mag
Pics??

Hallo DBB

Ik heb besloten om aan mijn 1e kuur te beginnen
Mijn stats; 182 cm, 82kg op 7%

Ik had het volgende in gedachten:

Wk 1-4 Dbol tabs 30mg ED
Wk 1-10 Test-E 500mg EW
Wk 12-15 Nolvadex 20mg ED

Hoor graag van jullie
gr

Lekker kuurtje,niks mis mee.

7% hoe heb je dat gemeten als ik vragen mag
Pics??

met een tang, opgemeten bij onze sportschool. Heb eig 6% maar ik heb er toch maar 7 van gemaakt want ik weet niet in hoe verre dat nauwkeurig is.

snelle stofwisseling en lange tijd goede voeding dan word je vanzelf lean, ga me niet eens de moeite doen om pics te maken sorry :cool:

goed man,
succes ik ga je volgen.
als ik da ooit ga doen, doe ik zo iets.
dacht zelf eigenlijk alleen aan test zonder pillen.
maar jij bent toch heel droog... dus wat vocht en fet maakt niet uit :)
succes met trainen en goed eten

Terug
Naar boven