MuscleMeat

1e zomerkuur - oral vs inject

exjaH

Novice
Waardering
0
Hey guys even een vraagje.

Wil graag mn eerste "kuur" gaan doen deze zomer en in een opwelling heb ik turinabol en anavar gekocht.

Nu ben ik net 1 dag bezig en blijkt dat mn vrienden behind my back ook zijn begonnen maar allemaal aan de injects.

Nou is de vraag is het het waard om deze oral kuur af te maken of kan ik beter over gaan op injects.. stel dat ik over 2 maand injects ga doen moet ik nu al wel wat gaan slikken voor deze 2 dagen dat ik turinabol heb geslikt? 1x over 50mg of maakt dat niets uit?

Heb chlomid en nolv thuis liggen.

Stats: 25jaar 81kg 1.79cm

Alvast bedankt

Stoppen en Injecteren!

1dag zou ik me niet druk om maken.

Je had je beter moeten inlezen voordat je begon. Een oral only kuur, en met name met meerdere orals, is sowieso een slechte keus.
Maar nee, als je nu stopt dan hoef je voor deze 2 dagen niet na te kuren. Dus als je nu stopt dan kun je nu of later gewoon beginnen met een inject kuur.
Chlomid heb je overigens niet nodig. Alleen Nolvadex is voldoende als nakuur.

Als beginnerskuur kun je voor een week of 10 a 12 500mg test per week zetten. Zoek maar eens op dit forum, kuurvoorstellen zat. Daarnaast raad ik je ook aan om je eens in te lezen over HCG.

Wat is je vetpercentage?

• Topic Starter Topic Starter
Aangezien het mn eerste x is weet ik niet hoeveel invloed 1 dag op mn waardes zou hebben .. heb het liggen dus zou het evt kunnen doen maar jij zegt niet nodig?

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Je had je beter moeten inlezen voordat je begon. Een oral only kuur, en met name met meerdere orals, is sowieso een slechte keus.
Maar nee, als je nu stopt dan hoef je voor deze 2 dagen niet na te kuren. Dus als je nu stopt dan kun je nu of later gewoon beginnen met een inject kuur.
Chlomid heb je overigens niet nodig. Alleen Nolvadex is voldoende als nakuur.

Als beginnerskuur kun je voor een week of 10 a 12 500mg test per week zetten. Zoek maar eens op dit forum, kuurvoorstellen zat. Daarnaast raad ik je ook aan om je eens in te lezen over HCG.

Wat is je vetpercentage?

Helemaal gelijk in.. was ook een overhaaste beslissing.
Vrienden van me zitten allemaal aan de injects dus ik ga me even inlezen en all out gaan !

Bedankt !

wat smerig van je vrienden :(

Zoals de andere jongens hier al zeggen, had je beter eerst even kunnen inlezen.

Beetje rare combi ook anavar en tbol, je wou niks gainen of wat was de bedoeling?

stoppen en niet kuuren als je als eerste kuur anavar + turinabol pakt weet je dus niks van kuuren.
zou gewoon veel gaan lezen.

Wat een naaistreek van je vrienden....

Doe gewoon test met een van je orals

Ik zie die vraag zo vaak langskomen...

Heeft een ecto van 70kg op 7% meer recht op kuren dan iemand die naturel naar 108kg op 15% is geraakt? Naturel naar zo een gewicht trainen lukt niet echt op een laag %.

De vraag der vragen haha
(vermoeiend) ;)

Ik ben 113kg op 6%. en 100% natty.

XD mensen zeggen naaistreek van vrienden... ik vindt het maar raar dat je het erg vindt dat het je uberhaupt wat doet. aangezien zij achter je rug om dingen doen, beschouwen ze jou misschien niet waardig genoeg om het te vertellen? of zijn ze bang dat je ook groeit?

hoe dan ook, t maakt niet zoveel uit na 2 dagen. neem test tussen 250 en 500 + misschien hcg (beter voor je herstel) en dan nolva nakuren. is goed voor eerste kuur. verder je stats zijn magertje tenzei je op 11% vet of lager zit dan ga je tenminste goeie vooruitgang zien.

Gewoon Test E nu ook opstarten, als je dan toch wilt kuren

Als je dan toch je Turinabol hebt en je spoedig aan TEST E kan komen, zou ik de Tbol als kickstart gebruiken met TEST E! Succes ermee!

Terug
Naar boven