Fitness Seller

1ste anavarkuur

girlvar

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
64kg
Vetpercentage
17%
Goedemorgen,

2 weken terug ben ik begonnen met anavar. 1ste week 5mg nu verhoogd naar 10mg. Ik ben 3.5 kilo aangekomen en hou 1.5 kilo meer vocht vast. Volgens de weegschaal sportschool ben ik 1kg vet aangekomen, volgens huidplooimeting 2% af. Ik sport 5 a 6 keer in de week, sportschool. Ik voel me fitter en strakker maar de kilo's en het vasthouden van vocht baren mij zorgen. Iemand advies?

weegschaal sportschool is niet accuraat

huidplooi is veel beter

Volgens mij ligt het aan jouw eten en niet aan anavar, als ik me goed herinner er is nauwelijks water retentie door anavar.

Hoelang ga je deze kuur doen? En blijf je op 10mg nu?

Weegschaal zal ik op het gewicht na weinig waarde aan hechten.

Echte progress moet je in de spiegel zien.

Maar als je zegt dat je toch wat vocht bij komt ben je dan wel 100% zeker dat je echte Var hebt?

zou op 5-10 mg blijven.

Voeding bepaalt of je aankomt/zelfde blijft/afvalt.

Hoeveel zit je boven je bmr dan?

Wat is de bedoeling van je kuur dan? En als je een beetje kennis hebt weet je ook dat het vasthouden van vocht grotendeels aan de voeding ligt.

Verder zou ik afgaan op hoe je er in de spiegel uit ziet ipv wat de weegschaal zegt.

Heb je ook last van sides?

Gaat best lekker inderdaad!

Naja tis een goede kuur om kennis te maken tog;)

ben er erg tevreden over
Facepalm_(1).png

geen last van sides,
als ik in de spiegel kijk, heb ik neit het idee dat ik vocht vasthoud.

geen last van sides,
als ik in de spiegel kijk, heb ik neit het idee dat ik vocht vasthoud.

Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar er wordt jou niets gevraagd, er wordt gereageerd op de topicstarter.

Als je probeert te trollen ben je helemaal kansloos.

Goedemorgen,

2 weken terug ben ik begonnen met anavar. 1ste week 5mg nu verhoogd naar 10mg. Ik ben 3.5 kilo aangekomen en hou 1.5 kilo meer vocht vast. Volgens de weegschaal sportschool ben ik 1kg vet aangekomen, volgens huidplooimeting 2% af. Ik sport 5 a 6 keer in de week, sportschool. Ik voel me fitter en strakker maar de kilo's en het vasthouden van vocht baren mij zorgen. Iemand advies?
Hoe weet je dat?

Vraagje anavar

Hoi, ik heb een vraagje. Ik ben vandaag begonnen met anavar. Ik doe nu op dit moment alleen teakwondo, maar wil thuis meer buikspier kweken. Mij werd ook verteld dat je door de anavar leninger kan worden en dat je snel afvalt. Maar hoe snel zie je resultaat in afvallen. Ik weeg nu 83 kilo, ben al 15 kilo afgevallen in 2 maanden. Ik wil toch richting de 70 kilo gaan. Mij werd verteld dat het met deze kuur zou lukken. Eten doe ik sws minimaal en drink veel water, zeker 3 liter.

Wie heeft voor mij een antwoord hier op.

Op google heb ik ook gelezen dat het voor mij beter zou zijn dat ik op 10 mg moet blijven en beter niet naar de 20 mg kan gaan, vw het krijgen van mannelijke kenmerken. En dat wil ik niet. Van degene waar ik de pillen van heb, heeft geadviseerd 1 week 10 mg dus 1 pil, 2de week 2 pillen, 3de week 3 pillen en 4de week 4 pillen en daarna te stoppen. Ik zelf durf dit nu niet aan, om naar de 20 mg te gaan of hoger. Klopt dit wel.

Hoi, ik heb een vraagje. Ik ben vandaag begonnen met anavar. Ik doe nu op dit moment alleen teakwondo, maar wil thuis meer buikspier kweken. Mij werd ook verteld dat je door de anavar leninger kan worden en dat je snel afvalt. Maar hoe snel zie je resultaat in afvallen. Ik weeg nu 83 kilo, ben al 15 kilo afgevallen in 2 maanden. Ik wil toch richting de 70 kilo gaan. Mij werd verteld dat het met deze kuur zou lukken. Eten doe ik sws minimaal en drink veel water, zeker 3 liter.

Op google heb ik ook gelezen dat het voor mij beter zou zijn dat ik op 10 mg moet blijven en beter niet naar de 20 mg kan gaan, vw het krijgen van mannelijke kenmerken. En dat wil ik niet. Van degene waar ik de pillen van heb, heeft geadviseerd 1 week 10 mg dus 1 pil, 2de week 2 pillen, 3de week 3 pillen en 4de week 4 pillen en daarna te stoppen. Ik zelf durf dit nu niet aan, om naar de 20 mg te gaan of hoger. Klopt dit wel.

Ik denk niet dat dit de manier is.
Afvallen doe je met een kcal tekort, je valt niet af door de anavar.

Overigens kun je beter je eigen topic maken, maar aan je post te lezen heb ik niet echt het idee dat je weet waar je mee bezig bent.

Eten doe ik minimaal

:roflol: :roflol:

Je dealer is een lul en blijf er maar lekker van af.

Terug
Naar boven