MuscleMeat

1ste keer

vivid

Cool Novice
Waardering
0
Na een lange periode waarin ik mij verdiept heb in de verschillende kuren heb ik besloten er een te gaan zetten.

Ik ben 24 jaar, train 4 jaar waarvan 2 serieus. Ik ben 1,78 m en kom van 63 kg en ben nu 82 kg. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik in deze periode een vetlaagje heb opgebouwd met mijn voedingsschema's.

Ik lees hier elke keer weer dat test only geadviseerd word. Dit lijkt mij prima alleen wil ik mijn vet % niet nog hoger krijgen (nu net onder de 15% schat ik) wanneer de zomer eraan komt. Een winny only kuur zie ik niet zo zitten omdat ik liever met test en een naald aan de slag ga.

Ik zat te denken om test 10 wkn op 500 mg te zetten. Alleen vind ik het ook zonde om de eerste weken op de lange esters te zitten wachten en wil ik er dus kortwerkende(propionaat) bij gaan zetten en wel 100 mg om de dag de eerste twee weken. nolvadex na.
Om het vetpercentage niet omhoog te werken zat ik aan twee dingen te denken. Of ik ga mijn kcal inname niet teveel omhoog schroeven of ik ga Clenbuterol erbij nemen. Het laatste lijkt mij het meest aantrekkelijk omdat het heel fijn zou zijn om op een lager vet % te komen na mijn kuur. Dan wil ik daarvoor best wat kg spiergain laten schieten.

Ook vraag ik me af of hcg nuttig kan zijn om mijn endogene test productie snel op gang te brengen na mijn kuur, of is dit zinloos bij deze lage doseringen ?

Test only is best goed zo
Clenbuterol eruit laten,
als je voor droge spieren wilt gaan kan je er eventueel de laatste 4 weken wat winny tabs bij doen.
Voor kickstart is Test prop ook goed
alvast succes

Nolvadex is best goed als nakuur,
hcg pas gebruiken als je testikels krimpen

• Topic Starter Topic Starter
is de laatste 4 weken winny genoeg op mijn vet percentage omlaag te brengen of moet ik mijn kcal inname ook laag houden?

Test only is best goed zo
Clenbuterol eruit laten,
als je voor droge spieren wilt gaan kan je er eventueel de laatste 4 weken wat winny tabs bij doen.
Voor kickstart is Test prop ook goed
alvast succes

is de laatste 4 weken winny genoeg op mijn vet percentage omlaag te brengen of moet ik mijn kcal inname ook laag houden?

Winny brengt je bf niet omlaag, net als ieder ander aas.

Als je bang bent voor je bf zorg je dat je eerst wat cut en ga je dan je kuur in.

Dat zegt iedereen wel altijd, en HGH dan??
Dat mensen kunnen eten wat ze willen maar dat het vet toch verdwijnt als sneeuw voor de zon?

Of overdrijven die mensen alleen maar..!?

Sterk overdreven vrees ik.

En als het een HGH cycle word word het een ander verhaal imo.

Dat zegt iedereen wel altijd, en HGH dan??
Dat mensen kunnen eten wat ze willen maar dat het vet toch verdwijnt als sneeuw voor de zon?

Of overdrijven die mensen alleen maar..!?

HGH is geen aas, maar een groeihormoon.
En het klopt dat een lage dosering HGH zorgt voor vetverbranding.

En zelfs dan vind ik het vetverbrandende effect tegen vallen.

Ja volgens mij waren ze overdatum ze smaakten een beetje raar:nut:

alles staat of valt met je voeding

• Topic Starter Topic Starter
dus als ik het goed begrijp is de enige manier cutten en dan een massa kuur in mijn geval.

ik heb op dit forum gelezen dat clenbuterol tijdens het cutten beschermd tegen spier afbraak, sommige spreken dit weer tegen. Hoeveel is hiervan waar?

dus als ik het goed begrijp is de enige manier cutten en dan een massa kuur in mijn geval.

ik heb op dit forum gelezen dat clenbuterol tijdens het cutten beschermd tegen spier afbraak, sommige spreken dit weer tegen. Hoeveel is hiervan waar?
zoek en gij zult vinden,, droom niet zoveel over middeltjes a.u.b. zorg voor een goei dieetje! ;)

Terug
Naar boven