MuscleMeat

1ste kuur

Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
94kg
Beste,

Ik train nu ruim 5 jaar zeer fanatiek.Me voeding en trainingsschema’s zijn prima in orde.

Ik wil graag met trainen over me dode punt heen. Ik zit met een aantal oefeningen vast, ik boek weinig tot geen progressie meer. Daarom zit ik zelf te denken aan het onderstaand kuurschema:

Week 1t/m 3 dianabol - 40mg per dag
Week 4t/m 7 winstrol - 30mg per dag
Week 7 t/m 13 nolvadex- 20 mg per dag

Waarom deze kuur?! Ik wil niet zo’n lopende vochtbal worden (wat gebeurd bij alleen dianabol gebruik) daarom wil ik de winstrol als kuur erachteraan pakken.
Mijn doel is een klein beetje voller worden maar voornamelijk in kracht sterker.

Hebben mensen hier ervaring mee? Evt. een optie om te frontloaden??

Stats:
25 jaar

94KG
14%
190

Betere suggesties zijn altijd welkom, ik wil absoluut niet spuiten. Ik wil nu even over me dode punt heen en meer niet.

Alvast bedankt voor het lezen

Ik zou dan 6 weken 50mg winstrol per dag doen.

Met jay eens, winstrol is stukken minder belastend.
Je word / oogt droger 2a3%
Ong 5a7kg gain
Nakuur niet verplicht maar ik zou t zekere voor t onzekere nemen en gewoon ff wat eurotjes meer uitgeven voor wat meer zekerheid
2 potjes van 100tabletten daar doe je ongeveer 6 weken mee op 50mg per dag.

Laatst bewerkt:
Beste,

Ik train nu ruim 5 jaar zeer fanatiek.Me voeding en trainingsschema’s zijn prima in orde.

Ik wil graag met trainen over me dode punt heen. Ik zit met een aantal oefeningen vast, ik boek weinig tot geen progressie meer. Daarom zit ik zelf te denken aan het onderstaand kuurschema:

Week 1t/m 3 dianabol - 40mg per dag
Week 4t/m 7 winstrol - 30mg per dag
Week 7 t/m 13 nolvadex- 20 mg per dag

Waarom deze kuur?! Ik wil niet zo’n lopende vochtbal worden (wat gebeurd bij alleen dianabol gebruik) daarom wil ik de winstrol als kuur erachteraan pakken.
Mijn doel is een klein beetje voller worden maar voornamelijk in kracht sterker.

Hebben mensen hier ervaring mee? Evt. een optie om te frontloaden??

Stats:
25 jaar

94KG
14%
190

Betere suggesties zijn altijd welkom, ik wil absoluut niet spuiten. Ik wil nu even over me dode punt heen en meer niet.

Alvast bedankt voor het lezen
wk1-6 50mg winny per dag
beter dan wisselen van oral,schiet niet op
een nakuur van 6 weken is echt overbodig

Na kuur van 2 weken moet voldoende zijn, misschien mariadistel erbij?

Vind je reden om te gaan kuren onzin, je houd die kracht niet vast en zelfs kun je na je kuur inzinken en een heel stuk terug vallen.

aangepaste training heb je meer aan

Sowieso .. dbol of winny frontloaden?

Leuk idee, door je dode punt heen, om vervolgens tegen je nieuwe dode punt aan te lopen?

Met jou doel zou ik voor winny of anavar only gaan.

Maar eigenlijk moet je gewoon meer willen en aan de test gaan. Maar je zal wel geen naalden willen lijkt me zo.

En eigenlijk heeft Porter wel gelijk. Maarja als iets in je hoofd zit.....

• Topic Starter Topic Starter
Sowieso .. dbol of winny frontloaden?

Leuk idee, door je dode punt heen, om vervolgens tegen je nieuwe dode punt aan te lopen?

Ik zit nu ruim 1 jaar bijna op dezelfde gewichten. Ik heb nu zoiets van ik wil daar graag overheen. Wat is jou (kuur/trainings) voorstel als jij mijn verhaal zo leest?

Heb je al eens een ander schema geprobeerd?

slow reps, meer rust tussen je sets, week of 6 alleen de grote oefeningen, 2x in de week fullbody etc etc.

Heb je al eens een ander schema geprobeerd?

slow reps, meer rust tussen je sets, week of 6 alleen de grote oefeningen, 2x in de week fullbody etc etc.

Zeker, ik probeer om de +- 6a 7 weken te wisselen van schema, dat werkt opzich wel, alleen met een aantal oefeningen ga ik niet vooruit.
Aan mijn voeding ligt het niet ik drink geen alcohol (nooit) eet gezond en het juiste voedsel.

Laatst bewerkt:
no offence bro maar je redenatie om te gaan kuren vind ik onzin. Je steeft dan alleen af op je volgende dode punt als je die kracht al vast gaat houden.

Maar goed mijn advies is 60 tot 100 mg anavar p/d. Krijg je lekker wat kracht van beter als met winny imo. Orals max 6 weken, nakuur niet nodig maar kan wel ligt een beetje aan je libido tijdens je kuur etc bij de een onderdrukt het wel bij de ander niet.

suc6

Niels,

Plaats je huidige schema eens

Hierbij het schema wat ik nu volg ik zit in week 8 dus ik ben bijna klaar.
Dit schema voelt wel erg fijn.

Trainingschema

Week 1 70%*5x5 Week 5 deload week 6t/m 9 100% 3x3*
*Per week opvoeren 2,5 kg wanneer het kan!

Dag 1 maandag
Bench pres, standing military press, incline dumbbell press cable side raises

Dag 2 dinsdag
Db curl, ez-bar biceps curl, db hammer curl, triceps extension, triceps rope pushdown

Dag 3 woensdag
Squat, stiff legged deadlift, Leg extension, Barbel row, db row

Dag 4 vrijdag
Bench press, standing militairy press, incline bench press, close grip bench press, incline cable flyes

Dag 5 zaterdag
Squat, stiff legged deadlift, pendlay row, machine row 1 om 1, back extention, machine rear delt raise

Daarbij heb ik 1 soms 2 x per week voetbaltraining +- 2 uur en zondags wedstrijd. Ik wil niet te " groot" worden want ik heb er weining zin in dat ik op het voetbalveld aan alle kanten voorbij wordt gelopen.

Hopelijk kun je hier iets mee. Ik ben erg benieuw

Laatst bewerkt:
Ga gewoon meer en kwalitatief beter eten. Onmogelijk dat als je meer eet dan nu en flink zwaar trained je geen vooruitgang maakt. Ik denk echt dat het probleem in je voeding zit, vooral omdat je al langer weinig vooruitgang maakt. Daarom probeer eerst een met voeding voordat je naar aas grijpt. En denk dan toch na over een inject kuur want orals only is vaker een teleurstelling uiteindelijk.

heb al weleens creatine geprobeerd? dat hoor ik nergens in het verhaal
kan je ook helpen je over je dooie punt te komen

Apart om 2x per week rug benen schouders en borst te trainen... kan je beter goede 4daagse split maken en een dag voor achterlopende spiergroep..

De spuit is je vriend...en vrienden hoef je niet bang voor te zijn...vrienden zijn er om je te helpen...

Terug
Naar boven