Fitness Seller

1ste kuurtje

Rachidb

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
60kg
Hallo,

Graag had ik wat advies van mensen die er iets van kennen.
Ik ben 3 jaar geleden begonnen met fitnessen toen ik (58,9 kg woog ectomorph) met de bedoeling om spiermassa te kweken, ik ben 1.73m en mijn leeftijd nu is 31

Ondertussen weeg ik na 3 jaar 73 maar ik geraak niet hoger.

Dan ben ik begonnen met het volgende:

Dbol 3 tot 4 weken 4pillen per dag na de 3de week ben ik begonnen met Test-e 1ml en ondertussen moet ik nog 3weken gaan. Maar als ik eerlijk mag zijn heeft het mij niets gedaan ik schommel nu op 74 tot 75,40 kg

Hoe komt het dat het bij mij niet werkt?
train ik verkeerd? eet ik verkeerd? ik train 4 keer per week (zonder cardio) ik heb namelijk elke zondag voetbalmacht en ik beschouw dit als cardio.

Graag advies tips en meer

alvast bedankt!

Ja je doet idd iets verkeerd.
Je voedingschema zuigt waarschijnlijk en je gear is waarschijnlijk nep of ondergedoseerd

Zelfs met een slecht voedingschema kom je al +- 2 kg (vocht) aan van test e.

1ml test e is natuurlijk niet veel maar allicht is je gear fake/ondergedoseerd want je had al paar kg moeten pakken.

Zelfs met een slecht voedingschema kom je al +- 2 kg (vocht) aan van test e.

1ml test e is natuurlijk niet veel maar allicht is je gear fake/ondergedoseerd want je had al paar kg moeten pakken.
Hij is 2kg bijgekomen he vocht wss

Als je niet genoeg eet ga je ook niet gainen op aas

Post eens je voedingschema (met verhoudingen en voedingswaarden)

Als je bij 1,73M op 73KG een plateau bereikt voor je gevoel lijkt mij dit meer aan je voeding te liggen (bij een goed overschot zal je immers aankomen)

Daarnaast is het gebruikelijk je gear in mg uit te drukken ipv aantallen of ml's.

Ik zeg ook; voeding.
Wat eet je PRECIES op een dag?

Als je na 3 jaar nog maar 73 weegt en nu met aas maar 2 kilo bent bijgekomen heb je voor jan lul gekuurd. Je eet te weinig, aas is geen wondermiddel.

Terug
Naar boven