AndroidHealthClinic

1x kuur van acht weken?

ikbendirk

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
ik vroeg me af of het ook mogelijk is om 1 x een kuur te nemen van acht weken. Is dan toch gewoon 1x in spuiten?

Het is nl ook meer bedoeld om over een doodpunt heen te komen of werkt het zo niet? moet je dan meerdere kuren nemen?

alvast bedank! :cool:

dus 1 keer spuiten voor die 8 weken???

ja kan wel 8 weken lang 1 x per week 2 ampullen test Enanthate 250mg spuiten, je hebt dan totaal 500 mg per week te pakken.

maar als ik jou was zou ik het nog niet doen, wat zijn je stats, en noem je trainings schema eens.

ikbendirk zei:
ik vroeg me af of het ook mogelijk is om 1 x een kuur te nemen van acht weken. Is dan toch gewoon 1x in spuiten?

Het is nl ook meer bedoeld om over een doodpunt heen te komen of werkt het zo niet? moet je dan meerdere kuren nemen?

Zo te lezen heb je niet echt research gedaan over AS.
je moet eerst kijken wat je doelen zijn en of je er eigenlijk klaar voor bent!
Het zou zonde zijn als je nu al aan een kuurtje begint aangezien je onervaren bent!

gewoon lekker 4000mg in je bil spuiten man ! whahaha :D j/k

Ga asjeblieft wat lezen over A.S. voordat je vragen gaat stellen
waardoor je niet al te slim over komt.

Hmm... is dit fake of bedoelt deze jongen dit serieus? :spaz:

doe toch eens normaal tegen deze jongen en jij ook JAY IMPOL ik wordt een beetje moe van jou hoor kerel!
jij weet helemaal niet waarover je praat je zit zelf al met probleepjkes geoeg tocdh!!!

jij bent echt een vent hoor@!!!!

je kan het dirk niet kwalijk nemen dat hij zo'n vraag stelt, ik bedoel we zijn allemaal ooit begonnen toch?

op zich is het begrijpelijk dat jullie zo reageren, omdat je niks anders ziet de laatste tijd, maar niet iedereen heeft recht van spreken hiero dus ik moet koelkikker in deze wel een beetje gelijk geven, het had alleen wel anders gekund

koelkikker zei:
doe toch eens normaal tegen deze jongen en jij ook JAY IMPOL ik wordt een beetje moe van jou hoor kerel!
jij weet helemaal niet waarover je praat je zit zelf al met probleepjkes geoeg tocdh!!!

Niks tegen mensen die problemen hebben! :D

met zo'n vragen vraag je er inderdaad een beetje om :D maar goed....

nee ikbendirk... het is niet mogelijk een kuur van 8weken in een x te zetten... je eet toch ook niet in 1 dag 168.000 kcal (uitgegaan van 3000 kcal per dag :D ) en eet dan 8 weken niets meer!

gewoon met de meeste a.s 1x per week spuiten.. maargoed ik zou wel eerst eens wat meer info winnen voor dat je er serieus over na gaat denken...

grt eddy

koelkikker zei:

:eek: Nou "koele kikker", als Jay het al ietsje anders had mogen formuleren dan jij ZEKER! Dat zijn geen manieren om mensen hier persoonlijk aan te vallen of om ouwe koeien uit de sloot te halen (zo zeggen wij dat hier toch in België). Jay heeft in het verleden trouwens al getoond dat ie zijn fouten kan toegeven. Op zich iets wat ik ten zeerste toejuich aangezien mensen de hand eerst eens in eigen boezem moeten steken alvorens anderen beginnen af te zeiken. Neem daar maar eens een voorbeeld aan!
En die jongen zou idd beter eerst de sticky's lezen en de leerzame threads eens goed bestuderen vooraleer ie zulke vragen stelt. Vergelijk het met als je ziek bent en je moet medicijnen nemen, dan slik je toch ook niet alles in een keer door je strot hé bro. Er heel wat info te vinden op dit forum, neem ff de tijd om je "Basisniveau Steroïdenkennis" wat op te pompen en vuur dan je vragen maar af als je nog iets onduidelijk is.

Succes m8!

blabla

Dirk lees dat stukkie even van Eddy die legt het goed uit.

Als je verdere vragen hebt over welke roids en hoeveel blablaba vraag je ut maar :)

ikbendirk zei:

Een dood punt!!?? Post je voedingsschemaeens, weet bijna zeker dat er wat op aan te merken zal zijn. Zorg namelijk eerst maar eens dat je voeding (en natuurlijk training en rust) goed in orde is. Ik weet niet hoe het in jou geval is, maar sommige gasten grijpen veel te snel naar de AS om over het zogenaamde dode punt heen te komen die ook door het gebruik van de juiste voeding en supps te doorbreken valt.

Groetjes!

1) Heren, kunnen we aub een beetje lief tegen elkaar doen op deze zondagmiddag? :kiss:

2) @ TS: Vooropgesteld dat je geen troll bent, heb je nog heel wat te leren over AAS. Begin daar eens mee door onderstaande linkjes door te nemen. Hopelijk zal dan eea duidelijk worden. :)

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.anabolicreview.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

• Topic Starter Topic Starter
mmm wil graag alleen informatie! ik heb er niet eens serieus over nagedacht...
toch bedankt voor al die leuke reacties :eek:

sommige van deze boys hierzoo denken dat hier allemaal experts op deze forum zitten...als het jullie niet bevalt dat mensen vragen stellen antwoord dan niet en ga niet zo reageren want dat schrik je allemaal mensen af!! tuurlijk kan je eerst research doen maar deze site is ook om je vragen te stellen..iedereen begint met vragen en niet iedereen die wat vraagt wil gebruiken..gewoon info winnen..is tog geen probleem..

ltrzzz

gathino zei:
sommige van deze boys hierzoo denken dat hier allemaal experts op deze forum zitten...als het jullie niet bevalt dat mensen vragen stellen antwoord dan niet en ga niet zo reageren want dat schrik je allemaal mensen af!! tuurlijk kan je eerst research doen maar deze site is ook om je vragen te stellen..iedereen begint met vragen en niet iedereen die wat vraagt wil gebruiken..gewoon info winnen..is tog geen probleem..

ltrzzz
Geloof dat mrJ zijn post ook wel volstaad bro![Afbeelding niet meer beschikbaar]

koelkikker zei:

Je doet je naam geen eer aan DOE RUSTIG koelkikker :D

Terug
Naar boven