XXL Nutrition

Verkocht 2.5 - 30kg Hastings Dumbell's zgan

Bicepz

Advanced Bodybuilder
Waardering
398
Lengte
1m82
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Had deze dumbell's in m'n homegym staan maar hebben een andere set gekocht, vandaar dat deze in de verkoop gaat. Is ongeveer een jaar geleden nieuw gekocht dus ziet er nog erg goed uit.

De 2 zelfgemaakte racks kun je er evt gratis bij krijgen indien gewenst.

Staan in Oude-Tonge en kunnen daar afgehaald worden.

24101a8.jpg

243ntch.jpg

ver6kk.jpg

Prijs is 750 euro vast.

Laatst bewerkt:
waarom heb je een andere set gekocht? zijn die 2,5 stappen toch te veel?

• Topic Starter Topic Starter
waarom heb je een andere set gekocht? zijn die 2,5 stappen toch te veel?

Was ik eerst bang voor maar daar ben je binnen een week aan gewend.

De reden dat ik een andere set heb gekocht is omdat er meerdere mensen in m'n gym trainen, nu hebben we een aantal kg's dubbel wat fijner traint. Ook is m'n huidige set tot 60kg, omdat 30kg niet zwaar genoeg meer was bij een aantal oefeningen. Komt ook nog bij dat m'n huidige budget voor m'n gym een stuk groter is.

ok, ik overwoog ooit ook deze set. Vind het jammer dat ze niet in stappen van 2kg gaan want het zijn mooie dumbbells. 750 euro is een mooie prijs.

ok, ik overwoog ooit ook deze set. Vind het jammer dat ze niet in stappen van 2kg gaan want het zijn mooie dumbbells. 750 euro is een mooie prijs.

Eerst dacht ik dat ik me er ook aan zou gaan storen. Omdat er niks op MP kwam toen na lang twijfelen voor deze set gegaan. Achteraf geen minuut spijt van gehad en nu sinds 2 weken weer wennen aan de 2kg stappen :p

richtprijs? Stuur me anders maar pm

Als je het kan komen brengen naar den haag dan koop ik het wel voor 750:)

De set is er nog, Nickson reageert niet op PM dus dat is ook wel fijn!

Zijn ze nog steeds te koop ???

Zijn verkocht voor de vraagprijs, staat ook in de topictitel ;)
Hai Bicepz,

Ik ben van plan om de Hastings set nieuw aan te schaffen en vroeg me af hoe de grip van deze dumbells zijn voordat ik een ritje naar Helisports maak. Bevielen ze je goed?

Terug
Naar boven