Fitness Seller

Verkocht 2 barbells, 2 versteekbare dumbells en 215kg aan 50mm schijven te koop in Herzele, België

calibre

Freaky Bodybuilder
Waardering
39
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Ik verkoop 215kg aan 50mm schijven, 2 oude barbells (20kg elk), 2 versteekbare dumbell stangen en een paar sluitingen. Is het laatste deel van m'n homegym en ik wil alles samen verkopen. 1 van de sluitingen is kapot, de 5kg schijven zijn ideaal om zware dumbells van te maken (denk dat ik tot 65kg maakte). Barbells zijn niet de beste (zijn zo'n oude 100 euro barbells) en beetje roest maar nog bruikbaar.

2x20kg gietijzer
2x20kg rubber covered
4x10kg gietijzer
2x10kg rubber covered
12x5kg gietijzer
4x2.5kg gietijzer
4x1.25kg gietijzer
2x20kg barbels
= 255kg

Af te halen in Herzele.

Laatst bewerkt:
Volgende week maandag, dinsdag en wieensdag bedoel je neem ik aan? Dit weekend ben je niet thuis?

Heb wel interesse

• Topic Starter Topic Starter
zaterdag eventueel ook mogelijk...

Hier ook interesse als Tymboo afghaakt, gezien hij als eerst reageert.

Heb hem bericht gestuurd

Heb helaas geen tijd om op korte termijn erheen te rijden dus ik laat m aan frankkr

Nog steeds te koop

Foto's?

Interesse

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Pm gestuurd trouwens

De blauwe schijven zijn de 2x20kg rubber covered. De verste 2x20kg schijven zijn gietijzeren. De stapels schijven zijn de lichtere. kettingen zie je ook liggen. Dumbells liggen blijkbaar buiten beeld net zoals barbells.

Al het andere op de foto's is trouwens vorig jaar al verkocht. Dus ter verduidelijking: "haltel schnell" is weg en die grote 10kg bumpers ook weg. Andere schijven zijn de schijven die te koop zijn. Chains nu ook weg

Laatst bewerkt:
1zea4xg.jpg

nieuwe foto van alles wat er nog ligt.

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

260 euro bod op kapaza binnen. Iemand hoger?

270 euro bod binnen ...

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

verkocht

Terug
Naar boven