MuscleMeat

2 blenders stuk, nu wil ik een goede!

Kastel

Dutch Bodybuilder
Waardering
26
Lengte
1m72
Massa
73kg
Hey,

Mijn eerste blender was zo'n magic bullet ding, koste 50 euro en heb er wel een tijdje mee kunnen spelen maar toen ik teveel diepvriesfruit erin stak ging ie kapot.

2de blender was een goedkoop spul in sicilie gekocht, koste echt weinig (misschien 15 euro ofzo) en was nog niet zo slecht tot mijn inmiddels ex-vriending er zuikerklontjes in stak (the b*ch!), ze wou dus blijkbaar van suikerklontjes fijne suiker maken. Nuja ik gebruik hem nog maar hij lekt wel een beetje door een barst die er gekomen is door de hardheid van suiker.

Deze keer wil ik een goede blender, mag best wat kosten. Eentje die alles doorstaat en als ie makkelijk te kuisen is is dat ook een pluspunt. Ik zag er eentje van het merk krups die in glas was (mijn vorige waren in plastiek), ziet er wel stevig uit.

Welke blender raden jullie me aan?

Bosch MMB200 is volgens mij wel redelijk.
Heb zelf een phillips ding ooit uit een kerstpakket.. ding werkt perfect

Kitchenaid! Een van de besten in NL verkrijgbaar. :D

Die heb ik ook 150 - 210 €.

Is van glas. 10 standen (Eigenlijk 5 maar elk heeft ook nog een pulse)

Je moet die hebben met een stalen behuizing. Die plastieken vind ik minder stabiel uitzien. ( Zal wel stevig zijn. Maar ik hou van ijzer)

Bestaan al jaren en zijn nooit veranderd. Gaat bij de meesten mensen zeker 10 jaar mee. :D

Erg degelijk en in veel kleuren te krijgen. Maar dat is meestal plastic behuizing.

De grijze heb ik. Die is dus ijzeren behuizing.

Kan warmte aan :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

phillips blender en juicer heb ik ... erg tevreden mee :)

Kitchenaid! Een van de besten in NL verkrijgbaar. :D

Die heb ik ook 150 - 210 €.

Is van glas. 10 standen (Eigenlijk 5 maar elk heeft ook nog een pulse)

Je moet die hebben met een stalen behuizing. Die plastieken vind ik minder stabiel uitzien. ( Zal wel stevig zijn. Maar ik hou van ijzer)

Bestaan al jaren en zijn nooit veranderd. Gaat bij de meesten mensen zeker 10 jaar mee. :D

Erg degelijk en in veel kleuren te krijgen. Maar dat is meestal plastic behuizing.

De grijze heb ik. Die is dus ijzeren behuizing.

Kan warmte aan :D

totdat de clutch kapot gaat k*t ding

Philips HR2094

Wij hebben deze thuis, werkt echt super!! prijs is ook goed te doen!

[Link niet meer beschikbaar]

kenwwooodd smoothie concert

totdat de clutch kapot gaat k*t ding

Eeh jah dat is speciaal gedaan zodat de motor niet beschadigt maar juist dat plastic dingetje. Gebeurt pas na paar jaar en kost je maar 10- 15 euro voor nieuwe. EDIT : Heb hem nu zelfs voor $4.85 gevonden dus zoon 4 euro. En daar doe jij moeilijk over???????

Een nieuwe blender zou je minimaal 90 euro gaan kosten. En gaan nooit zo lang mee. Dus je had gewoon even in de fabriek of op internet na kunnen vragen. Kan gewoon zo zelf verwisseld worden.

Dus blijft beste. In de prijsklasse.
KitchenAid heeft trouwens alleen maar topproducten die al jaren door de huisvrouwen wereldwijd gebruikt worden.

Je kan het dus niet zomaar een k*t apparaat noemen.

Laatst bewerkt:
Eeh jah dat is speciaal gedaan zodat de motor niet beschadigt maar juist dat plastic dingetje. Gebeurt pas na paar jaar en kost je maar 10- 15 euro voor nieuwe. EDIT : Heb hem nu zelfs voor $4.85 gevonden dus zoon 4 euro. En daar doe jij moeilijk over???????

Een nieuwe blender zou je minimaal 90 euro gaan kosten. En gaan nooit zo lang mee. Dus je had gewoon even in de fabriek of op internet na kunnen vragen. Kan gewoon zo zelf verwisseld worden.

Dus blijft beste. In de prijsklasse.
KitchenAid heeft trouwens alleen maar topproducten die al jaren door de huisvrouwen wereldwijd gebruikt worden.

Je kan het dus niet zomaar een k*t apparaat noemen.

ooh ja nu zie ik dat je het gewoon kan kopen naja dan is het wel een goed ding;)

ooh ja nu zie ik dat je het gewoon kan kopen naja dan is het wel een goed ding;)

Toch wel fijn dat je alle onderdelen los kan kopen. En meestal 5 jaar garantie. Maar jah. Ieder heeft zo zijn eisen en smaken.
Dus als jij een andere beter vind mag dat natuurlijk :D Als je je Whey shakies maar kan maken toch? :P

Ik heb een jaar geleden een extra blender gekocht die alleen door mij gebruikt wordt.
Hij kostte 15 euro bij de hema dus gaat ie kapot is het nog niet heel ernstig.
Doet het nog perfect.

Kitchenaid. IJsblokjes?, Geen probleem. Top Ding. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

Zoek niet verder

4184Blender.jpg

Gaat alweer een hele tijd mee hier, heel tevreden van, nooit problemen gehad ondanks heavy duty gebruik.

Ik heb zelf de let's blender van Princess.
Mijn ervaring is dat spullen van princess altijd lang meegaan en deze blender heb ik ook alweer 1,5 jaar en werkt nog prima. Wat mij vooral opvalt is dat hij erg snel kan blenden, dit brengt dan ook het nodige geluid met zich mee! Maar grootste pluspunt voor mij is het reinigen ervan. Je kan de blender zo uit elkaar draaien, en alles is zo vormgegeven dat je het binnen no-time schoon hebt. Dat was voor mij erg belangrijk aangezien ik meerdere shakes per dag maak, en hem dus meerdere keren moet afwassen:p
Er zijn vast en zeker betere blenders maar die zijn een stuk duurder. Prijs/kwaliteit verhouding vind ik bij deze iig top.

Zoek niet verder

4184Blender.jpg

Gaat alweer een hele tijd mee hier, heel tevreden van, nooit problemen gehad ondanks heavy duty gebruik.

Zoiets heb ik ook, het k*tte van glazen blenders is dat ze maar een tikkie hoeven te hebben of je beker flikkert om.

Terug
Naar boven