Hello.
Ik ga beginnen met een tweede kuur .
Mijn vorige was deca 200 mg ( 8weken ) en winstrol 50 mg /dag ( 6weken ).
Ik had er toen een 5 kg aan over gehouden niet echt veel maar voor 200mg is het wel O.k en nagekuurd met clomid .
Nu wil ik dit jaar een kuur deca doen met testosteron , maar geraak er niet goed uit .
Ik zou wel eens 10 weken willen proberen .
Maar ik heb dus een keuze probleem .
Ik had gedacht aan 10 weken deca en testo.
Wel nu.
Welke testo zou ik nemen testo enanthaat of misschien gewoon sustanon.
En welke hoeveelheden ik had gedacht aan 400 mg deca en 250 mg test .
Of is beter misschien 200 mg deca en 500mg test ?
Omdat ik verleden jaar dus geen nolva of proviron heb genomen is dit dus ook weer een moeilijk keuze voor me .
De één schrijft nolva ( wat blijkbaar wel duur is ) en de ander zegt proviron ( wat iets goedkoper is .
Ach ik zever weer .
Kortweg wil iemand hier eens zo vriendelijk zijn mij eengoed kuurtje samen te stellen waar ik goede massa mee haaal maar ook wel een degelijke hoeveelheid blijf behouden ?
Wat met de clomid en of HCG ?
Ik ga beginnen met een tweede kuur .
Mijn vorige was deca 200 mg ( 8weken ) en winstrol 50 mg /dag ( 6weken ).
Ik had er toen een 5 kg aan over gehouden niet echt veel maar voor 200mg is het wel O.k en nagekuurd met clomid .
Nu wil ik dit jaar een kuur deca doen met testosteron , maar geraak er niet goed uit .
Ik zou wel eens 10 weken willen proberen .
Maar ik heb dus een keuze probleem .
Ik had gedacht aan 10 weken deca en testo.
Wel nu.
Welke testo zou ik nemen testo enanthaat of misschien gewoon sustanon.
En welke hoeveelheden ik had gedacht aan 400 mg deca en 250 mg test .
Of is beter misschien 200 mg deca en 500mg test ?
Omdat ik verleden jaar dus geen nolva of proviron heb genomen is dit dus ook weer een moeilijk keuze voor me .
De één schrijft nolva ( wat blijkbaar wel duur is ) en de ander zegt proviron ( wat iets goedkoper is .
Ach ik zever weer .
Kortweg wil iemand hier eens zo vriendelijk zijn mij eengoed kuurtje samen te stellen waar ik goede massa mee haaal maar ook wel een degelijke hoeveelheid blijf behouden ?
Wat met de clomid en of HCG ?