MuscleMeat

2 de kuur

Waardering
0
ik ben mijn eerst kuur nog niet begoonen maar wat is een goede kuur om na winstrol only van zes weken te doen op 50 mg per dag?
2 maanden genoeg tijd ertussen?
had gedacht aan test e maar is 250 mg per week genoeg of is 500 mg de noodzaak of iets tussen in? en 8 weken voldoende of beter richting 10-12?
vraag raad aan mijn mede krachtsportbeoefeners dus....:rolleyes:

Ik zou met een leeftijd van 18 jaar gewoon eerst een lekker gaan trainen en goed/gezond en voldoende leren eten. Ben je dan 21 en heb je flink wat ervaring opgedaan en ken je, je lichaam een stuk beter. Misschien dan kun je het eens een keer proberen maar voor nu zou ik het laten voor wat het is en doe lekker wat research.

Maar om antwoord te geven op je vraag. Ja Test only zou een goede keus zijn. 250 kan wel ligt een beetje aan je lichaams gewicht. Zou zelf langer wachten dan 2 maanden en doe de test only minimaal 10 weken. Vergeet ook de nakuur niet bij je test only cycle

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou met een leeftijd van 18 jaar gewoon eerst een lekker gaan trainen en goed/gezond en voldoende leren eten. Ben je dan 21 en heb je flink wat ervaring opgedaan en ken je, je lichaam een stuk beter. Misschien dan kun je het eens een keer proberen maar voor nu zou ik het laten voor wat het is en doe lekker wat research.

Maar om antwoord te geven op je vraag. Ja Test only zou een goede keus zijn. 250 kan wel ligt een beetje aan je lichaams gewicht. Zou zelf langer wachten dan 2 maanden en doe de test only minimaal 10 weken. Vergeet ook de nakuur niet bij je test only cycle

ok, wacht ik langer met de test only kuur ga deze plannen voor midden in de winter dan. mijn stats zijn 91 kilo 6 procent 1.89m
dus rchting 500 kan beter zijn wss, maar is 375 ook niet voldoende?
dank al voor vorig bericht!:p

• Topic Starter Topic Starter
ik vraag me nog steeds af of 375 er week genoeg is mijn stats staan in vorige post en mij kuur verleden gaat dan zeer klein zijn only winstrol voor 6 weken

Terug
Naar boven