MuscleMeat

2 kleine vraagjes

Mr_swordfish

Cool Novice
Waardering
0
Hallo

Ben net 1 week geleden begonnen met een test only van 500 mg ew
nu moet ik voor de 2e keer injecteren en vroeg mij af of dit in dezelfde bilspier kon of ik juist nu de andere spier moet gebruiken? (aangezien ik nog steeds een beetje spierpijn enzo heb in de geinjecteerde spier)

En ik ga over n maandje werken bij een ziekenhuis en hierbij word ik geprikt op een ziekte ( de naam ben ik helaas vergeten) is het mogelijk dat zij de test in mijn bloed zien als zij op die ziekte testen?

alvast bedankt

swordfish

Ik injecteer altijd in mijn rechterbil. Behalve als het om winstrol gaat want die zou plaatselijke groei kunnen veroorzaken. Dus als je in 1 bil wil injecteren omdat dat makkelijker is zou ik dat gewoon doen. Doe ik ook.;)

ik zou het op n andere plek doen om ophoping van aas in je bil te vorkomen.
niet dat dat snel met 2 ml per week zal gebeuren.
t beste is circuleren l bil r bil l bovenbeen r bovenbeen

• Topic Starter Topic Starter
maartenonnink zei:
ik zou het op n andere plek doen om ophoping van aas in je bil te vorkomen.
niet dat dat snel met 2 ml per week zal gebeuren.
t beste is circuleren l bil r bil l bovenbeen r bovenbeen
oke bedankt na injectie is nu idd in andere bil gezet

Doe wat je het lekkerst vind! Ik wissel ook per injectie van bil gewoon om de andere plek wat rust te gunnen!

En ik denk niet dat ze iets zullen vinden van de AAS, daar moeten ze wel naar zoeken namelijk!

Dr. Worf zei:
Doe wat je het lekkerst vind! Ik wissel ook per injectie van bil gewoon om de andere plek wat rust te gunnen!

En ik denk niet dat ze iets zullen vinden van de AAS, daar moeten ze wel naar zoeken namelijk!
oke bedankt dat is mooi anders zat ik daar strax en zegt die vrouw/man : nou u test negatief uit op .... ziekte maar uhuhh we vonden wel wat andere sappige stofjes:rolleyes: :eek: :D

wisselen !!!

zo veel mogelijk van spuitplek wisselen om vorming van littekenweefsel zo veel mogelijk te voorkomen.

geen pretje als je de spuit door (inwendig) littekenweefsel erin moet raggen omdat je al 20 x op dezelfde plek hebt gespoten.

Loo zei:
wisselen !!!

zo veel mogelijk van spuitplek wisselen om vorming van littekenweefsel zo veel mogelijk te voorkomen.

geen pretje als je de spuit door (inwendig) littekenweefsel erin moet raggen omdat je al 20 x op dezelfde plek hebt gespoten.

je prikt toch bijna nooit op dezelfde plek?

zo dik is het naaldje niet dat je maar op 1 plek kan spuiten he,je kan gerust 2mm opschuiven naar boven,beneden links of rechts,niet?

oke na ik snap wel dat het verstandig is om de injectieplekken zoveel mogelijk verschillend proberen te houden

Het ging er eigelijk om omdat ik al een week spierpijn had aan een kant dat ik dacht als ik het nou in mijn andere bilspier zo injecteren heb ik zo op 2 plekken spierpijn en dan word het zitten/slapen enzo nog moerlijker

jongens,je kan niet zomaar overal spuiten ! kan in bloedvaat komen of je raakt een zenuw ! google ff om anatomie foto's te zien ..daar kan je precies zien waar je lekker kan prikken..

fysio mishima

Laatst bewerkt:
mishima zei:
jongens,je kan niet zomaar overal spuiten ! kan in verkeerde bloedvaat komen of je raakt een zenuw ! google ff om anatomie foto's te zien ..daar kan je precies zien waar je lekker kan prikken..

fysio mishima
uhu wie spuit er nou in een bloedvat volgens mij spuit je alleen in de spier en check je juist altijd of je juist NIET in een bloedvat zit:rolleyes:

mishima zei:
jongens,je kan niet zomaar overal spuiten ! kan in verkeerde bloedvaat komen of je raakt een zenuw ! google ff om anatomie foto's te zien ..daar kan je precies zien waar je lekker kan prikken..

fysio mishima

Ja joh, injecteer jij het toch gewoon in het goede bloedvat :scratch:

ironmike86 zei:
je prikt toch bijna nooit op dezelfde plek?

zo dik is het naaldje niet dat je maar op 1 plek kan spuiten he,je kan gerust 2mm opschuiven naar boven,beneden links of rechts,niet?

als je al drie kuren in het bovenste buitenste kwadrant van je linkerbilspier spuit, dan kan je last krijgen van littekenweefsel.

Ik weet niet hoe precies hoe het werkt, maar je kan er wel degelijk last van krijgen.

Neefje van mij heeft er bijvoorbeeld last van. Het gebied wordt duidelijk "harder" en de spuit gaat er moeilijker in (en ik kan het weten want ik heb ze zelf gezet).

WINSTROLST zei:
Ik injecteer altijd in mijn rechterbil. Behalve als het om winstrol gaat want die zou plaatselijke groei kunnen veroorzaken. Dus als je in 1 bil wil injecteren omdat dat makkelijker is zou ik dat gewoon doen. Doe ik ook.;)
Sorry bro je hebt het verkeerd! er bestaat geen plaatselijke goei d.m.v. winstrol, het lijkt zo, maar niet plaatselijk, wat je merkt bij winstrol is dat de spier stijver word dan met de meeste AAS. maar is GEEN plaatselijke groei!

met IGF zou je zoiets kunnen zeggen, maar de rest is onzin!

Terug
Naar boven