AndroidHealthClinic

2 kuren aan elkaar zonder brigdge

ik heb een maand of 8 geleden een bridge overgeslagen. was gewoon doorgegaan maar dan de dosis verhoogd. werkt wel gewoon kun je gerust een paar maanden doen maar uiteindelijk is het wel aangeraden om even te cruisen

Kan prima inderdaad, maar in jouw geval ga je dan terug van 1050mg per week naar 800mg per week. Ondanks dat Tren wel potenter is ansich, zou ik het niet aanraden om daar geen cruise tussen te doen. Mocht je echt niet willen cruisen dan kun je, mits je gezondheid gewoon in orde blijft (bloeddruk, hartslag etc. etc.) meteen doortrekken, maar dan zou ik de tren toch minimaal naar 800 uppen. (wat dan wellicht weer een beetje overkill is voor je huidige stats/ervaring).

Ik ging zonder bridge ook over van Sust/NPP/Mast naar Sust/Tren Ace/Primo en dat ging vlekkeloos. Het kan makkelijk maar ik zou niet te gek doen.

Dit zelf ook eens gedaan en een andere compound toegevoegd alleen ga je dan op en duur minder vooruit heb ik het idee, maar dat is niet gek natuurlijk..

Lijkt me ook makkelijk te kunnen, maar wat ik momenteel weer ervaar is dat het na een blast met lange esters op een gegeven moment echt op is. Lijf is moe (ook allemaal kleine pijntjes hier en daar)
Dus paar weken cruisen om tot 'rust' te komen en dan weer keihard erin na een weekje of 6.

En dan zit je in de 3e week van je cruise, en dan denk je, potver kon ik maar weer beginnen met blasten :P

Lijkt me ook makkelijk te kunnen, maar wat ik momenteel weer ervaar is dat het na een blast met lange esters op een gegeven moment echt op is. Lijf is moe (ook allemaal kleine pijntjes hier en daar)
Dus paar weken cruisen om tot 'rust' te komen en dan weer keihard erin na een weekje of 6.

En dan zit je in de 3e week van je cruise, en dan denk je, potver kon ik maar weer beginnen met blasten :P

Dat heb ik bij dag 1 al :p :p

Terug
Naar boven