Fitness Seller

2 maanden bezig - skinny fat - vraagjes omtrent BF e.a.

Harlsom

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
73kg
Vetpercentage
18%
Hey,

Zal zo vrij zijn om door te linken naar mijn bodybuilding.com profiel waar de progress fotos staan :
http://bodyspace.bodybuilding.com/Philski/more.php?section=progresspics

Al bij al tevreden met de resultaten, voel mij eigenlijk ook al een andere mens tov 2 maanden geleden. Love handles zijn ook al drastisch verminderd, dus das zeker positief .. dingen waren ****ing ugleeeeeh ! :)

Had wel nog een paar vraagjes ...

1. Wat schatten jullie mijn BF bij de recente foto's? Heb een huidplooimeter besteld maar wil dit weekend wat aanpassingen maken in mijn schema's. (cut/bulk)

2. Die 'putten' onder mijn ribben (lijkt ingevallen), is dat normaal? Misschien door al 10 kg kwijt te spelen? Gaat dit automatisch weg wanneer mijn buikspieren wat meer volume beginnen te krijgen, of is het de combinatie van heel specifiek buikvet ?

3. Ik probeer op dit moment rond maintenance te eten, zou ik echter nog wat verder cutten of beginnen clean bulken? Echt wel een dilemma hierzo daar ik weet dat er nog (te) veel buikvet zit, maar de rest van mijn lichaam zit relatief normaal. Skinny fat I suppose ..

Thanks gasten!

Phil

Laatst bewerkt:
Die putten is een combi van houding, buikspieren en specifiek je obliques. Dacht ik dan. Heb het zelf ook een beetje, maar word steeds minder.

die putten, dat heet flaring ribs zoek maar op kan je voorderest ook nix aan doen

ik schat je nu op 18-19%

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties. Iemand raad of ik zou verder cutten of beginnen bulken?
Eventueel bulk tot einde april, dan weer een maandje cut inproppen ?

verder cutten tot zo een 12% en dan cleanbulk starten.

Terug
Naar boven