AndroidHealthClinic

2 maanden geleden gestart

nielzzz1993

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
80kg
Ik ben zo een 2 maanden geleden begonnen met gewichten te heffen.
Ik maak gebruik van een voedingsschema en enkele supplementen. Ik weet dat de supplementen nog niet nodig zijn maar ik wil zo goed mogelijk aan mijn macro's komen. ik neem nu whey, aminozuren en creatine.

mijn voedingsschema ziet er zo uit:

7.30:
150g havermout
350ml melk

12.00:
120g brood
30g kipfilet

16.00:
150g havermout
350ml melk

17.30:
wat de pot schaft

20.00:
150g havermout
350ml melk

22.00:
250g kwark
30g whey
35g frambozen
125ml melk

Ik wil ook nog even meedelen dat ik diabetes heb, en soms moet ik even stoppen met trainen omdat mn suiker te laag zit

begin dit jaar:
2mqtk.jpg

nu:
33aqioo.jpg

fd9ahl.jpg

2ugi4xh.jpg

graag had ik jullie mening gehad

edit: foto's gefixt

Laatst bewerkt:
erg hoog in koolhydraten en weinig vet voor een diabeet!

• Topic Starter Topic Starter
erg hoog in koolhydraten en weinig vet voor een diabeet!

Ja ik zou beter een lepel olijfolie af en toe naar binnen spelen maar ouders vinden dat ik dan overdrijf.

Ik train ook niet in een gym maar gewoon bij mijn thuis. Ik heb 1 barbell en 2 dumbbells
gewichten :
2x10kg barbarian
4x1.25kg
8x2.5kg

En ik zou een van dees nog 6x5kg bararian moeten binnenkrijgen.

Ik heb ook nog even de moeite gedaan om een foto van mijn trainingsruimte te maken.

2ustyf4.jpg

Ik weet dat ik nog geen bench heb maar ik gebruik voor de moment dat buikspierbankje.
Daar kan ik incline en decline mee en als ik het inklap is het vlak. ik weet dat het niet ideaal is maar ik zit met een budget.

En dit is mijn workout: http://jefit.com/routines/workout-routine-database.php?id=18662
Maar ik vervang het lopen door zwemmen.

Leuke home gym, pas je wel op voor jullie tegelvloer ^^? Stuitert zo lekker.

Ach, wat maakt het jou uit als je ouders vinden dat je overdrijft? Als het werkt, lekker doen. ;)

Dan kan ik wel fluiten naar mijn gratis havermout & kwark. :(

Wat denken jullie trouwens dat mijn vp is?

Haha gewoon zelf kopen dan. :p

Vp zou ik niet durven zeggen, is niet mijn straatje.. Maar wat maakt het uit?
Is maar een getal, beter focussen op hoe je groter wordt. ;)

Er valt nog niet zoveel te zien..maar wat verwacht je na 2 maanden?
Lekker blijven knallen en eten, dan komt het wel goed.

Totaal zinloos topic.

Neem een abonnement bij een gym, maak fatsoenlijke schema's en kom over een jaar nog eens terug.

Brb! ff topic aanmaken hetende "Na 1 fitness bezoek" :p

Maak eens duidelijke foto's met een juiste pose

Vind het zo komisch als ik deze reacties vergelijk met die van een recent geopend topic door een dame, welke eveneens 2 maanden bezig is :roflol:

My advice; lekker doorgaan, foto's maken is goed maar vergelijk om het half jaar om een beter beeld te krijgen van je progressie. Denk overigens dat je wel aanleg hebt voor chest

Hoeveel ben je aangekomen in twee maanden tijd?

Vind het zo komisch als ik deze reacties vergelijk met die van een recent geopend topic door een dame, welke eveneens 2 maanden bezig is :roflol:

My advice; lekker doorgaan, foto's maken is goed maar vergelijk om het half jaar om een beter beeld te krijgen van je progressie. Denk overigens dat je wel aanleg hebt voor chest

die dame is al 8 maanden bezig hoor?

andere dame

vind het zo komisch als ik deze reacties vergelijk met die van een recent geopend topic door een dame, welke eveneens 2 maanden bezig is :roflol:

+1

ik kwam van 70 en nu ben ik 80 maar ik was extreem mager toen 1.93meter en 70kg ...

pas daar wel mee op met zoveel aankomen, ik ben in de eerste 3 maanden ook van 66 naar 75 gegaan waarvan 6 kilo wel echt pure spiermassa was maar dus ook veel vet. en vooral de laatste maand ben ik echt teveel vet aangekomen door te fanatiek bulken, dus mijn advies kijk niet teveel naar de weegschaal maar naar wat je ziet in de spiegel.

doordat ik die fout ook maakte moet ik nu echt gaan cutten, wat in het eerste jaar van bodybuilden niet zo heel bevorderlijk is vooral als je nog niet heel veel massa hebt

Terug
Naar boven