MuscleMeat

2 samengestelde kuurtjes test + winstrol

TheFittest

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
7%
kuurtje test + winstrol

wat vinden jullie van deze kuur?

week 1 tem 8 => 500mg test E (2ml) EOW (eerste 2 weken 1000mg)
week 6 tem 11 => 50mg winstrol (1ml) EOD
week 11 tem 14 => nolvadex

Dit is men 3e kuurtje, ben 1m70 en weeg 70 kg, momenteel 11%Bf
Is het verstandig de winstrol tot in de eerste week van men nakuur door te trekken? en dosering winstrol EOD houden of 2 dagen ertussen? (zo kom ik iets langer toe :p en kan ik de winnie op 6 of 7 weken zetten :rolleyes: )

let me know

Grtz

Laatst bewerkt:
Sorry maar ik ben 1.70m en 70kg stelt echt niet zo veel voor.

Leer eerst trainen en eten en denk dan pas aan je volgende kuur.

Nakuur komt NA de KUUR, dus niet tijdens.

Winny minimaal EOD.

Wtf gast, met je laatste 2 kuurtjes heb je dus 0 kilo gegained en je BF is 4% gestegen.:scratch:
Volgens mij doe je iets goed verkeerd maar goed succes ermee.

• Topic Starter Topic Starter
Men laatste kuur is exact 1 jaar geleden en heb er dus niet zo veel meer van over. Heb de laatste maanden niet zo zeer op men voeding gelet en daardoor de hoge Bf.

Als je van 50 kg komt is 70 kg wel een mooi resultaat knikker. Komt overeen als ik 1m80had geweest en rond de 80 -85 kg had gewogen

Maar toch bedankt voor de raad he jongens

Men laatste kuur is exact 1 jaar geleden en heb er dus niet zo veel meer van over. Heb de laatste maanden niet zo zeer op men voeding gelet en daardoor de hoge Bf.

Als je van 50 kg komt is 70 kg wel een mooi resultaat knikker. Komt overeen als ik 1m80had geweest en rond de 80 -85 kg had gewogen

Wat dus makkelijk naturel haalbaar is.

Jammer weer.

Volgens mij heb jij nog nooit op je voeding gelet als je 70kg weegt na twee kuren. Waarom zou je kuren als je er niks aan over houdt?? Zonde van je geld, en je gooit voor jan lul je endocrien systeem overhoop. Verdiep je liever in voeding en trainen, zo schiet je niet op!

Nee.

Doe ook a.u.b. wat met mijn raad.

Waarom de test EOW?
Waarom de test stoppen als je nog winny wilt zetten?
Waarom überhaupt de winny aan het einde?
En als je dan toch die winny op het einde wilt, aro toevoegen aan je nakuur ivm cortisol?
En hoeveel nolva was je van plan te nemen?
Waarom heb je van je vorige kuur niets meer over gehouden? Is inderdaad wel zonde om te kuren als je na een jaar alles weer kwijt bent, toch?

Ik kom van 52kg en was toen al atletisch van bouw.

wat vinden jullie van deze kuur?

week 1 tem 8 => 500mg test E (2ml) EOW (eerste 2 weken 1000mg)
week 6 tem 11 => 50mg winstrol (1ml) EOD
week 11 tem 14 => nolvadex

Dit is men 3e kuurtje, ben 1m70 en weeg 70 kg, momenteel 11%Bf
Is het verstandig de winstrol tot in de eerste week van men nakuur door te trekken? en dosering winstrol EOD houden of 2 dagen ertussen? (zo kom ik iets langer toe :p en kan ik de winnie op 6 of 7 weken zetten :rolleyes: )

let me know

Grtz

ach gossie

• Topic Starter Topic Starter
week 1 tot 8 500 mg test e EW :eek: (was typfout)
week 1 tot 6 winstrol EOD (was me aangeraden door iemand om winstrol zo laat te zetten daarmee dat ik het hier poste)
week 11 - 14 20 mg nolva ED

Ben natural van 50 tot 65 kg geraakt. Kuur gezet tot 75 kg gegaan, alles kwijt door slechte voeding, uitgaansleven :D. 2de kuur exact hetzelfde gezet tot 73 maar geraakt met op voeding te letten! is nu een jaar geleden en sta op 70 kg.

en knikker ni belachelijk doen

Terug
Naar boven