AndroidHealthClinic

2 terroristen in den haag

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
zijn nederlanders ?
moet niet gekker worden iedereen zit te zeiken over marrokanen blijken het nederlanders te zijn ....
is hier al meer over bekend ?...

Die gasten zijn zwaar gebrainwashed.
Elke nederlander trouwens die zich laat bekeren tot de islam.

Ik zie hier wel de lol van in :D ... als het waar is?

• Topic Starter Topic Starter
hehehe op me werk willen ze het niet horen

Ik zag zo'n dikz*k met hangtieten in de krant staan, vond hem ook niet echt op een Marrokaan lijken :P

voorlopig zijn deze lui op een hand te tellen in NL, en dat zal wel zo blijven denk, zeker na deze periode.

Maar dat ze zich zover hebben laten gaan om zich in te laten met het moslimextremisme getuigt toch wel van een ongelooflijke stompzinnigheid bij die boys,
En btw het waren wel een stel nepperds (net zoasl die Mohammed B), als ze echt zo ´tough´ waren hadden ze het á la Madrid gedaan, dus gewoon een einde er aan maken zelf,

pfff sissy´s

5 jaar geleden zijn ze bekeert tot de moslim. En ze zijn inderdaad maar mietjes ja, 4 handgranaten hebben en er maar 1 gebruken ???

Tedje zei:
5 jaar geleden zijn ze bekeert tot de moslim. En ze zijn inderdaad maar mietjes ja, 4 handgranaten hebben en er maar 1 gebruken ???

wees blij denk dat ze er maar 1 gebruikt hebben.

ps iemand Wilders gezien die zei dat er is bewezen dat 10% van alle moslims
dat zijn er dus 100000 radicale denkbeelden aan overhoud.

Wel grappig maar die ´(kleine) groep waar iedereen het over heeft gaat dan niet meer op.

Die gozer met b*ch tits is Jason Warner, de zoon van een Amerikaan die hier gelegerd was. Op [Link niet meer beschikbaar] meer over die gast te vinden.

Ondanks het gebrek aan slagvaardigheid voor de moord op Theo van Gogh wel goed dat ze die gasten behoorlijk in kaart hadden. Nu maar hopen dat er niet nog een grotere groepering achter die mafkezen zat. Hele groep hoort gewoon levenslang te krijgen, dit soort debielen zijn te gevaarlijk om ooit nog vrij rond te laten lopen.

Ericr zei:
Die gozer met b*ch tits is Jason Warner, de zoon van een Amerikaan die hier gelegerd was. Op [Link niet meer beschikbaar] meer over die gast te vinden.

Ondanks het gebrek aan slagvaardigheid voor de moord op Theo van Gogh wel goed dat ze die gasten behoorlijk in kaart hadden. Nu maar hopen dat er niet nog een grotere groepering achter die mafkezen zat. Hele groep hoort gewoon levenslang te krijgen, dit soort debielen zijn te gevaarlijk om ooit nog vrij rond te laten lopen.

Is sowieso nog een verband tussen Mohamed B, deze 2 knapen en een Syrier op de vlucht is.

Ach het wordt inmiddels een gezeur van niets.. Heen en weer geslinger van belachelijke acties..

Moslim of niet...

ik vind het van die LPF'er nog het ergste.. je eigen een dreigbrief sturen.. zgn in naam van een bepaalde groepering..

het moet gewoon niet nog erger worden dan dat het al is... en dan zekers niet vanaf de kant van de politiek..

Behappys-babe zei:
Ach het wordt inmiddels een gezeur van niets.. Heen en weer geslinger van belachelijke acties..

Moslim of niet...

ik vind het van die LPF'er nog het ergste.. je eigen een dreigbrief sturen.. zgn in naam van een bepaalde groepering..

het moet gewoon niet nog erger worden dan dat het al is... en dan zekers niet vanaf de kant van de politiek..

Zijn LPF-ers ook al politici dan? :rolleyes:

Ericr zei:

ik dacht eigenlijk meer aan uitleveren aan eigen land, en voor die 2 islam bekeerde broers dus ook een enkeltje naar dat land toe, leven volgens de islam, dan ook gestraft worden volgens de islam.

Ik had laatst nog een moslim meegemaakt, die gast was zo woedend! Niet normaal meer, hij stond op ontploffen!

Die dikke gast heeft volgens mij niet netjes aan de regels van de ramadan gehouden..

Lol, gaat nergens meer over!

Terug
Naar boven