MuscleMeat

2 verschillende soorten rHGH zetten

PAN0RAMIX

Ononverwinnelijke Galliër
Elite Member
Waardering
115
Lengte
1m73
Massa
95kg
dag jongens

ik heb beslag kunnen leggen op een setje greentops en een beperkt aantal genos.
ik zit reeds een week of 2 op de geno, het effect is ja, heel goed zeg maar :D

ik doe nu 2.5iu ed van de geno s morgens. ik zou eigenlijk gewoon meer willen zetten, maar das niet te betalen. dus d8 ik s avonds gewoon greens te gaan zetten. beginnen met 1iu en wat opbouwen.

in principe zou het allemaal hetzelfde moeten zijn uiteraard, maar ik wou toch even polsen of er nog mensen zijn die dit zo geprobeerd hebben.

de redenering is dus uiteraard dat er een deftig prijsverschil is :cool:

iemand ervaring met 2 verschillende "merken" hgh door elkaar?

gr

tja vind het persoonlijk een beetje vreemd
je gaat toch ook geen vieux mengen met blue label whiskey
hou het gewoon bij de blue label,bro
je zegt zelf al dat het goed werkt.

Het kan, maar hou er rekening mee dat ongeveer 1iu hg = 2iu ug

Ik zou alles trouwens in 1 keer na de training zetten voor massa. Dus die 5iu geno + wat je aan greens zet EOD

Laatst bewerkt:
Als het de lading dekt dan maakt het nix uit. Maar omdat het longterm investment is, kom je daar never achter.

Stal1n wat merk je op 2,5 iu ? ik zit nu ong 3 maanden op 3,6 iu 5/7

• Topic Starter Topic Starter
op 2.5iu was ik merkbaar bijgekomen; had iemand een week niet gezien, die zag gelijk (een oud wijf nota bene) dat mijn armen "veel groter" geworden waren. duidelijk een verlies aan vet.
bloeddruk. een beetje een nerveus gevoel zelfs. maar dat schrijf ik meer toe aan de aas.
ik nam int begin 1gr test e + proviron + een hele hoop supps om mijn vetverbranding aan te zwangeeln(behalvede bloeddrukverhogende à la caffeine).
ik had het dikwijls heel warm. veel kracht. soms heel moeilijk om te ontspannen. spieren in de nek stonden 24/7 strakker dan een nonnenk*t

dit alles was icm echt goed dieet, low kh/high proteine, en veel cardio. heb uiteindelijk wat gas teruggenomen en doe nu 750test/400mast en af en toe een prikkie winstrol en nog wat provi tussendoor.

heb even wekje moeten stoppen met hgh door , stomweg, abces in de mond (dat ding groeide als ZOT op 24u, nooit gezien) en ben nu weer vertrokken ze - hoop snel terug die armen te kunnen opblazen

alleen meer probs met dieet houden nu - ik dieet eigenlijk nu het grootste deel van het jaar en dat gaat...behalve voor melkchocolade :#

dit is allemaal op 2.5iu tot 2.7iu he bro - als ik 3.6iu moest nemen, breek ik in bij alle buren om daarzo de koelkasten leeg te roven, heb nu al zo moeilijk ) ik heb soms vraatlust aanvallen broer

o ja, ik at 10-12 volle eieren per dag aangevuld met 1 à 2 liter eiwit in t begin, daar ben ik ook iets mee geminderd, denk dat ùijn cholesterol, ondanks veel cardio, toch n beetje geimpacteerd is

nou hopelijk hbe je er wat aan

gr

Terug
Naar boven